خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه

اتجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه

ین پایان نامه شامل یک سیستم مکانیزه شده کتابخانه می باشد که درمحیط c# درست شده است

این سیستم قادرمی باشد کلیه اطلاعات ثبت شد ه درسیستم را درهرزمانی نمایش دهد واگر اطلاعات موجود نیازبه ویرایش و اصلاح داشته باشد کابران به راحتی قادربه انجام آن خو اهند بود.

ازویژگی های دیگر این سیستم این است که تمام اطلاعات راروی کلیدها وفرم ها به فارسی نوشته شده واستفاده ازسیستم کارچندان مشکلی نیست .

این سیستم دارای امکانات زیراست :

امانت کتاب – ثبت کتاب – ثبت عضو جدید – تمدید کتاب – جستجو ( مو ضوعی – نویسند ه – عنو ان ) و راهنما برای کاربران می باشد.

فهرست مطالب

چکیده :1

مقدمه :2

فصل اول. 6

طراحی و تحلیل. 6

موجودیت امانت گیرنده9

موجودیت امانت امانت گیرنده10

غرض دادن کتاب.. 19

رزو کردن. 21

Add A Book. 25

فصل چهارم. 70

طراحی بانک اطلاعاتی. 70

ایجاد یک پایگاه داده71

نمودار 3-3Relationship. 74

راهنمای کاربری سیستم. 80

فرم ورود80

نتیجه گیری :88

منابع



خرید فایل



لینک منبع :تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه

تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه - فایل ناب projeha.filenab.com/product-58940-aa.aspx‎Cachedتجزیه و تحلیل پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه پروژه پژوهش مقاله تحقیق جزوه دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود تحقیق دانلود جزوه. دانلود تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه - سل یو2 sellu2.blogsky.com/1395/06/23/post-154/‎Cached13 سپتامبر 2016 ... تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه. این پایان نامه شامل یک سیستم مکانیزه شده کتابخانه می باشد که درمحیط c درست شده است ... دانلود تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه ... 4nab.blogsky.com/1395/07/01/post-2077/‎Cached22 سپتامبر 2016 ... تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه. این پایان نامه شامل یک سیستم مکانیزه شده کتابخانه می باشد که درمحیط c درست شده است ... دانلود تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه -کامل و جامع www.newfilestant.ir/paper12377.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(تجزیه و تحلیل و پیاده سازی ... دانلود (تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه) farassoweb.meeblog.ir/post/69‎Cached13 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه یکی از بهترین فایل ها در این ... برترین فایل تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه 7sxkd6.sarvdlc.com/‎Cachedبرترین فایل تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه. تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه maghalefile.rzb.myblogreader.xyz/view490399.html تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه. این پایان نامه شامل یک سیستم مکانیزه شده کتابخانه می باشد که درمحیط c# درست شده است. این سیستم قادرمی ... تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه - نــــاب فایــــــل ... larktoon.rzb.myblogreader.xyz/post481980.html دسته: کامپیوتر فرمت فایل: doc حجم فایل: 1992 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 91 . این پایان نامه شامل یک سیستم مکانیزه شده کتابخانه می باشد که درمحیط c درست ... دانلود تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه xplane.rozblog.com/post/999‎Cachedتجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه. الهی ! اگر نبود هوای رسیدن به تو ، اگر نبود شوق بوسه بر آستان تو و اگر نبود زمزمه یارب یارب به درگاه مقدس تو ... دانلود فایل ( تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم مکانیزه کتابخانه ... www.farazwb.download/?p=19309‎Cached27 سپتامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: تجزیه و تحلیل و پیاده سازی سیستم ...