خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام

مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام

آنتی بیوتیک ها سالهاست که برای مقاصد دامپزشکی در حیوانات مزرعه مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنان بخصوص ترکیباتی که برای کنترل عفونت باکتریایی دستگاه گوارش بکار میروند منجر به تکامل ترکیباتی شده که در حال حاضر بطور گسترده ای مورد استفاده اند و به طور اختصاصی به عنوان محرکهای رشد فعال در دستگاه گوارش شناخته می شوند. ترکیباتی که در صنعت دامپروری استفاده می شوند به دو گروه اصلی یونوفرها و غیریونوفرها تقسیم می شوند.

یونوفرها تنها در نشخوارکنندگان بکار میروند و غیربونوفرها در هر دو گروه گونه های نشخوارکننده و غیرنشخوارکننده بکار میروند که در جدول ذیل آمده اند:

محرک رشد

یونوفرهای

غیر یونوفرها

موننسین

آووپارسین

لازولوساید

باسیتراسین

سالینومایسین

ویرجینامایسین

تتراناسیم

فلاوومایسین

ناراسین

تایلوزین



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام

دانلود فایل ( مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper8136.html‎Cached18 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام ببرید. استفاده از آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام و طیور و تاثیرات آن بر ... www.iranagrimagazine.com/.../استفاده-از-آنتی-بیوتیک-ها-در-تغذیه-دام-و-طیور-و-تاثیرات-آن-بر-سلامتی-انسان‎Cached Similar25 مه 2015 ... امروزه با پیشرفت جوامع وافزایش جمعیت انسانی و در نتیجه، دستیابی بشر به علوم وفنون پیشرفته و صد البته نیاز روزافزون بشر به مواد غذایی، ... مقاله در مورد مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام mag-iran.com/مقاله-در-مورد-مصرف-آنتی-بیوتیک-ها-در-تغذ.htm‎Cachedمصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام. آنتی بیوتیک ها سالهاست که برای مقاصد دامپزشکی در حیوانات مزرعه مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنان بخصوص ... مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام filemarket20.cero.ir/product-328274-مقاله-مصرف-آنتی-بیوتیک-ها-در-تغذیه-دام.aspx‎Cachedمقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام. آنتی بیوتیک ها سالهاست که برای مقاصد دامپزشکی در حیوانات مزرعه مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنان بخصوص ... مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-328274-مقاله-مصرف-آنتی-بیوتیک-ها-در-تغذیه-دام.aspx‎Cachedمقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام. آنتی بیوتیک ها سالهاست که برای مقاصد دامپزشکی در حیوانات مزرعه مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنان بخصوص ... خرید و دانلود مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام rahjovectori.faceup.ir/.../خرید+و+دانلود+مقاله+مصرف+آنتی+بیوتیک+ها+در+تغذیه+دام.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام ... خرید و دانلود مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=11553‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... [PDF] PDF[مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام] شبکه مقاله articlenetwork.ir/pdf=44717‎Cachedﺻﻔﺤﻪ 1 2016-11-24 داﻧﻠﻮد ﺷﺪه در ﺗﺎرﯾﺦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﺼﺮف آﻧﺘﯽ ﺑﯿﻮﺗﯿﮏ ﻫﺎ در ﺗﻐﺬﯾﻪ دام. ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﺼﺮف آﻧﺘﯽ ﺑﯿﻮﺗﯿﮏ ﻫﺎ در ﺗﻐﺬﯾﻪ دام. دﺳﺘﻪ: داﻣﭙﺰﺷﮑﯽ. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: doc. ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 6 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ. ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت ﻓﺎﯾﻞ: 5. دانلود (مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام) – حریر دانلود harirdlc.ir/article/24149‎Cached24 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. نام محصول دانلودی: مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. مقاله مصرف آنتی ... دریافت فایل مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام - پرداخت و دانلود ... 2gbf2u.sarvdlc.com/‎Cachedدریافت فایل مقاله مصرف آنتی بیوتیک ها در تغذیه دام - پرداخت و دانلود آنی.