خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله معماری ایتالیا

مقاله معماری ایتالیا

چکیده ای از قسمتهایی از مقاله:

میلان شهری زیبا ومدرن است که توانسته ترکیبی از ایتالیای دیروز و امروز را در معرض دیدهمگان قرار دهد.این شهر علاوه بر آن از نظر هنری بسیار غنی است ، تاریخ و فرهنگی منحصر بفرد دارد و امروزه پایتخت تجارت، مد وموسیقی کشور ایتالیا به حساب می آید.
این شهر شمالی ایتالیا، یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و دیدنی ترین آثار تاریخی را در خود جای داده است. مهمترین آثار تاریخی این شهرعبارتند از:

اپراهاوس لااسکالا، کلیسای عظیم دومو و شام آخر اثر لئوناردو داوینچی و ورزشگاه زیبای ج.زپه مئاتسا .

بزرگ ترین طراحان مد ایتالیا سعی کرده اند تا در نزدیکی مرکز شهر و در «چارسوق مد» بوتیک ومغازه ای برای خودشان دست و پاکنند.

مهمترین آکادمی های آموزش طراحی اروپا در میلان واقع شده اند. بازار سهام اصلی ایتالیا در این شهر است و همین امر باعث شده تا شرکت ها و موسسات مالی مهم ایتالیا سر از شهر میلان درآورند. هنر موسیقی این شهر آوازه ای جهانی دارد و بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی اروپای جنوبی در شهر میلان واقع شده است، میلانی ها به این نمایشگاه بزرگ «فیه» می گویند.

....

کلیسای دومو یکی از مهمترین جاذبه های توریستی ایتالیا است. این کلیسای عظیم و سفید، قلب شهر میلان را در اختیار خود دارد.
کلیسای عظیم دومو، یکی از بزرگترین کلیساهای جهان است. این کلیسا دارای ۱۳۵ مخروطه و ۳۴۰۰ مجسمه است. دستور ساخت این کلیسا در سال ۱۳۸۶ توسط جان گاله آتسوویسکونتی صادر شد، اما عملیات پایانی احداث این کلیسا در اوایل قرن هجدهم به پایان رسید. این کلیسا جزئی از معماری گوتیک ایتالیا به حساب می آید و طی قرن های گذشته طرح آن چندین بار دچار تغییر شده بود. آنچه که ما امروزه از نمای بیرونی و داخلی آن می بینیم، ترکیبی از سبک های طراحی و معماری است. بخش داخلی این کلیسا بسیار تاریک است، درحالی که ورودی آن کاملاً نورگیر است.فضای داخل این کلیسا پر است از شیشه های رنگی. این کلیسای چهارگوشه پر است از غرفه های اعتراف گیری از گناهکاران. بر این غرفه ها برچسب هایی وجود دارد که تاریخ افتتاح غرفه اعتراف گیری و نام پدر روحانی اعتراف گیرنده بر آن نوشته شده است. بعضی از این غرفه های اعتراف گیری، نسبت به دیگر غرفه ها طرفداران بیشتری دارد. این موضوع را می توان از صف های طویلی که در جلو بعضی غرفه ها تشکیل شده است، فهمید.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله معماری ایتالیا

مقاله معماری ایتالیا baludtabiat.meeblog.ir/post/1713‎Cached9 نوامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان نام محصول دانلودی: مقاله معماری ایتالیا درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله معماری ایتالیا. ادامه مطلب. دانلود مقاله معماری ایتالیا -کامل و جامع | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/10553‎Cached30 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله معماری ایتالیا وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی (مقاله معماری ایتالیا)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند. دانلود مقاله معماری ایتالیا mag-iran.com/دانلود-مقاله-معماری-ایتالیا.htm‎Cachedمیلان شهری زیبا ومدرن است که توانسته ترکیبی از ایتالیای دیروز و امروز را در معرض دیدهمگان قرار دهد.این شهر علاوه بر آن از نظر هنری بسیار غنی است ، تاریخ و. برترین پکیج مقاله معماری ایتالیا – دانلود فایل | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=392‎Cachedبرترین پکیج مقاله معماری ایتالیا – دانلود فایل. نوامبر 1st, 2016 دیدگاه‌ها خاموش. ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: مقاله معماری ایتالیا مقاله معماری ایتالیا – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper5071.html‎Cached7 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله معماری ایتالیا برایتان آماده شده است ... دانلود (مقاله معماری ایتالیا) 14ek89.nikandlc.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله معماری ایتالیا)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله معماری ایتالیا- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی ... مقاله رنسانس در خارج از ایتالیا - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-ICOHACC01-ICOHACC01_793=رنسانس-در-خارج-از-ایتالیا.html‎Cachedمقاله رنسانس در خارج از ایتالیا, در کنفرانس بین المللی انسان، معماری، عمران و شهر ( International Conference of man, architecture, construction and city) توسط حمید ... معماری رنسانس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/معماری_رنسانس‎Cached Similarگمان می‌رود که این مقاله ناقض حق تکثیر باشد، اما بدون داشتن منبع امکان ... معماری رنسانس به معماری اروپا در سده‌های ۱۵ و ۱۶ میلادی (دورهٔ رنسانس) اطلاق می‌شود که از ... رنسانس، یک تحول ۳۰۰ ساله‌است که در سال‌های ۱۳۰۰ از فلورانس ایتالیا شروع شد و در عرض ... برترین فایل مقاله معماری ایتالیا 4f14xu.barfindl.ir/‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله معماری ایتالیا}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله معماری ایتالیا و بررسی ... دانلود مقاله معماری ایتالیا - خرید آنلاین و دریافت - ساخت وبلاگ royaiebaran.aslblog.ir/vote989-5.php‎Cached6 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله معماری ایتالیا وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی (مقاله معماری ایتالیا)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند