خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله معماری افغانستان

مقاله معماری افغانستان

چکیده ای از متن مقاله :

کابل در میان کوه‌های سر به فلک کشیده هندوکش قرار دارد. شهر کابل را از سه طرف کوه‌هایی که بر روی آنها دیواری سست بنا شده به صورت نیم‌دایره‌ای در بر گرفته و سمت شرقی آن‌ باز است که در آن قسمت حصار دفاعی و جاده اصلی است که پس از گذشتن از پل بالای رودخانه به مدخل ورودی شهر منتهی میگردد. منظره طبیعی آن فوق‌العاده زیباست. و شهر در دره‌ای عمیق و نسبتاً عریض واقع شده و «کابل رود » با پیچ‌وخم‌های طبیعی‌اش، از میانه آن می‌گذرد. تپه‌های منشعب از کوه‌ها نیز بین مناطق شهر فاصله انداخته است. هوای آن در تابستان خنک و مطبوع، و در زمستان سرد می‌باشد. مهمترین آثار تاریخی و باستانی آن عبارتند از :

1ـ دیوار تاریخی کابل(پیش از اسلام).

2ـ باغ بابری (بابر شاه).

3ـ مقبره تیمور شاه.

4ـ قصر دارالامان.

5ـ قصر چهل ستون.

6ـ منار ده مزنگ.

7ـمقبره نادر شاه.

8ـ قصر دلگشا.

9ـ مسجد پل خشتی.

10ـ مسجد شاه دو‌شمشیره.

آمیزه‌ای از اقوام مختلف افغانستان (اعم از تاجیک، پشتون، هزاره،ترکمن ،نورستانی، ازبک، بلوچ و‌...) در کابل دیده می‌شود‌ و یک سوم مردم آن شیعه مذهب هستند. بیشتر مردم به زبان فارسی دری صحبت می‌کنند و مکاتبات نیز عمدتاً به همین زبان می باشد. بازار کابل سبک و سیاق بازارهای سنتی مشرق زمین را دارد، اما بازارهای جدیدی نیز به سبک بازارهای غربی در آن ایجاد شده است. شهر به 12 منطقه تقسیم شده و تنها 3 پارک کوچک و محقر و بدون هر‌گونه امکانات دارد.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله معماری افغانستان

دانلود (مقاله معماری افغانستان) farasnbaran.meeblog.ir/post/674‎Cached27 نوامبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله معماری افغانستان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله معماری افغانستان ببرید مقاله معماری افغانستان. مقاله معماری افغانستان | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/1305‎Cached24 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله معماری افغانستان برایتان آماده شده ... کاملترین فایل مقاله معماری افغانستان – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4554.html‎Cached5 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله معماری افغانستان وارد شده اید.برای مشاهده ... دانلود مقاله معماری افغانستان -کامل و جامع – حریر دانلود harirdlc.ir/article/30805‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد عنوان محصول دانلودی:مقاله معماری افغانستان یکی از بهترین فایل ها در این موضوع ... دانلود مقاله معماری افغانستان mag-iran.com/دانلود-مقاله-معماری-افغانستان.htm‎Cachedمعماری افغانستان. جایگاه تمدن و استراتیژیکی هرات در آئینه تاریخ هرات یکی از قدیمی ترین ولایات افغانستان است که ریشه های آن به آریانای باستان می رسد. مقاله معماری افغانستان - کسب درآمد از اینترنت sellfile.cero.ir/product-328367-مقاله-معماری-افغانستان.aspx‎Cachedمقاله معماری افغانستان دسته: باستان شناسی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل : 190 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25. مقاله معماری افغانستان ... مقاله معماری افغانستان - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-328367-مقاله-معماری-افغانستان.aspx‎Cachedمقاله معماری افغانستان معماری افغانستان پروژه معماری افغانستان. دانلود مقاله معماری افغانستان - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/1395/08/24/post.../دانلود-مقاله-معماری-افغانستان‎Cached14 نوامبر 2016 ... مقاله معماری افغانستان. مقاله معماری افغانستان. دانلود مقاله معماری افغانستان. مقاله معماری افغانستان معماری افغانستان پروژه معماری افغانستان ... دانلود (مقاله معماری افغانستان) 9v5732.nikansefile.ir/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله معماری افغانستان وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله معماری افغانستان)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند مقاله معماری ... برترین فایل مقاله معماری افغانستان – دانلودکده www.odanlod.site/برترین-فایل-مقاله-معماری-افغانستان/‎Cached16 سپتامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله معماری افغانستان وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل ...