خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله معایب و محاسن ازدواج

مقاله معایب و محاسن ازدواج

فهرست:

نگاه اجمالی به ازدواج

محاسن ازدواج

1-نهاد خانواده

2-عشق و علاقه

4-بهداشت روانی

معایب ازدواج

1-تعارضات خانوادگی

3-طلاق

منابع

چکیده :

خانوار یک واحد آماری است که چنانچه بخواهیم تعریفی از آن ارائه دهیم می توان گفت که منظور از خانوار تعداد افرادی است که زیر یک سقف زندگی می کنند و دور یک سفره غذا می خورند و به عبارت دیگر اصطلاح خانوار را برای تعداد افرادی بکار می بریم که دارای هزینه مشترک اقتصادی باشند . بنابراین با توجه به تعریف فوق این اصطلاح فردی را که به تنهائی زندگی می کند و یا گروهی از افراد که بطور دسته جمعی زندگی می کنند نظیر سربازان پادگانها ، دانشجویان دانشگاه نظامی ، زندانیان ، آسایشگاههای معلولین و ... را نیز شامل می گردد . به عنوان مثال امروز درصد قابل توجهی از خانوارهای ساکن در شهرهای بزرگ صنعتی کشورهای غربی را خانوارهای یک نفره تشکیل می دهد .

واما خانواده یک واحد زیستی یا بیولوژیک است که تشکیل آن مبتنی بر پیوند زناشوئی است و به عبارت دیگر به مجموعه افرادی گفته می شود که بر اساس ازدواج دارای رابطه سببی یا نسبی بوده و با یکدیگر خویشاوندند .
خانواده یکی از نهادهای اجتماعی نخستین است که شالوده حیات اجتماعی محسوب گردیده و گذشته از وظیفه تکثیر نسل و کودک پروری و در نتیجه ابقاء نوع بشر ، وظایف متعدد دیگری از قبیل تولید اقتصادی ، آموزش و پرورش ، جامعه پذیر کردن و فرهنگ پذیر کردن فرد را نیز بر عهده دارد و بنابراین خانواده به عنوان عامل واسطی است که قبل از ارتباط مستقیم فرد با گروهها ، سازمانها و موسسات جامعه ، نقش مهمی در انتقال هنجارهای اجتماعی به وی ایفاء می نماید و از سوی دیگر با توجه به اینکه خانواده با نظام پایگاهی جامعه در ارتباط است . موقعیت فرد نیز تا حدودی مبتنی بر موقعیت اجتماعی خانواده اش خواهد بود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله معایب و محاسن ازدواج

دانلود (مقاله معایب و محاسن ازدواج) - سیستم وبلاگدهی farasnbaran.madblog.ir/post/1106‎Cached6 روز پیش ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر به صفحه دانلود فایل(مقاله معایب و محاسن ازدواج)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ... مقاله معایب و محاسن ازدواج rqaqb.stu1.ir/‎Cachedمقاله معایب و محاسن ازدواج - ,,محاسن ازدواج,معایب ازدواج,مقاله معایب و محاسن ازدواج, دانلود مقاله معایب و محاسن ازدواج -کامل و جامع – حریر دانلود harirdlc.ir/article/34347‎Cached31 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((مقاله معایب و محاسن ازدواج)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله معایب و محاسن ازدواج- شده اید. خرید آنلاین مقاله معایب و محاسن ازدواج – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper8377.html‎Cached18 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله معایب و محاسن ازدواج)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله معایب و محاسن ... مزایا و معایب ازدواج - انجمن های پیچک - قالب وبلاگ forums.pichak.net/forum317.html‎Cached Similarانجمن: مزایا و معایب ازدواج .... مزایای ازدواج, معیارهای ازدواج, انتخاب همسر, انتخاب زن, انتخاب شوهر, ازدواج. پاسخ ها: 2 ... مزایای ازدواج, چهل حدیث, احادیث درباره ازدواج, ازدواج. مزایا و معایب زندگی مجردی و متاهلی(مقالات) - ایران سلامت forum.iransalamat.com/...ازدواج.../مزایا-و-معایب-زندگی-مجردی-و-متاهلی-مقالات-7743/‎Cached Similarرییس انجمن مشاوران ایران: ازدواج نکردن ، عمر را کوتاه می‌کند رییس انجمن مشاوران ای. دریافت فایل مقاله معایب و محاسن ازدواج - پرداخت و دانلود آنی 14bcak.afradlc.pw/ دریافت فایل مقاله معایب و محاسن ازدواج - پرداخت و دانلود آنی. فروش فایل مقاله معایب و محاسن ازدواج | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=8350‎Cached12 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم اینک شما با جستجوی ((مقاله معایب و محاسن ازدواج)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله معایب و محاسن ازدواج- شده اید. کاملترین فایل مقاله معایب و محاسن ازدواج baludtabiat.meeblog.ir/post/582‎Cached9 نوامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله معایب و محاسن ازدواج || روی دکمه ادامه مطلب ... الف - مزایا و معایب ازدواج در سنین پایین alef.ir/vdcbgsb5zrhb98p.uiur.html?295107‎Cached Similarمزایا و معایب ازدواج در سنین پایین. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳. رضا زیبایی، روان شناس بالینی - همیشه برای والدین، این سوال وجود دارد که آیا ...