خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان

مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان

مقدمه:

به طور کلی یکی از موضوعات اصلی دوره جوانی، ازدواج است. در ازدواج تداوم زندگی و امنیت خاطر از اهمیت بسیار برخوردار است. در این پدیده اجتماعی، طرفین در ارضاء نیازهای اولیه، ارتباطات اجتماعی و پرورش فرزند از یکدیگر بهره می جویند و زوجین سعی می کنند تا نگرشها، باورها و ارزشهای فرهنگی را به فرزندان خود منتقل کنند.

همیشه در ذهن افرادی که مبادرت به ازدواج می کنند سئوالاتی از قبیل اینکه به چه منظور ازدواج می کنند و هدف از ازدواج چیست، مطرح می شود. به مشکلات پیش روی خود می اندیشند و با تفکر مثبت و هدفمند شدن افکار ، اقدام به ازدواج می نمایند.در مشاوره قبل از ازدواج افراد با توجه به نیازها و تواناییها و اطلاعات خود، با مشاور با تجربه ای صحبت می کنند تا به موفقیت دست یابند

مشاوره پیش از ازدواج و اطلاع‌رسانی به جوانان

بدون تردید ازدواج یکی از باارزش‌ترین و مقدس‌ترین وقایع و فعالیت‌ها در زندگی اکثر بزرگسالان است که نه تنها مورد پذیرش و تایید اقوام و ملل مختلف در دنیا است بلکه از جانب تمامی ادیان الهی نیز مورد تاکید واقع شده‌است، چنانچه در دین مقدس اسلام ازدواج به عنوان یکی از ارکان دین و حافظ نیمی از دین معرفی شده است. (من تزو‏ج فقد احرز شطر دینه، فلیتق الله فی الشطر الثانی1) در فرهنگ ما نیز ازدواج سنتی خوشایند است که نه تنها خانواده‌ها، بلکه بیشتر جوانان هم، چه پسر و چه دختر آن را دوست دارند و انتظار دارند که در سن و موقعیت مناسب ازدواج کنند تا با تشکیل خانواده از دروازه ورود به دنیای بزرگسالی و استقلال بگذرند. در عین حال رسیدن به استقلال با خود مسئولیت‌هایی هم به همراه می‌آورد. با تشکیل خانواده جدید، جوان دیگر خود را تنها فردی از خانواده اولیه‌اش نمی‌داند، بلکه می‌بیند خود تشکیل‌دهنده و بوجودآورنده سلول جدیدی از جامعه، یعنی یک خانوار تازه است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان

خرید فایل( مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=7897‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله ... دانلود فایل ( مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان) – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper12116.html‎Cached31 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان)) وارد صفحه فروش فایل ... دانلود مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان -کامل و جامع tubasct.meeblog.ir/post/232‎Cached3 روز پیش ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان وارد این صفحه شده اید محصول ... دانلود مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-مشاوره-پیش-از-ازدواج-اطلاع‌رسانی-به-جوانان‎Cached13 نوامبر 2016 ... مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان. مقدمه: به طور کلی یکی از موضوعات اصلی دوره جوانی، ازدواج است. در ازدواج تداوم زندگی و امنیت خاطر از ... مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان - ساخت وبلاگ tnarenj.aslblog.ir/post/725‎Cached24 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ... مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/6112‎Cached27 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت ... دریافت فایل مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان - پرداخت و ... agigdlc.ir/post.php?id=14570‎Cached18 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... برترین فایل مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان – حریر ... harirdlc.ir/article/23984‎Cached24 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش ... دانلود مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان - خرید آنلاین و ... simorghflye.madblog.ir/post/1429‎Cached16 نوامبر 2016 ... یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود ((مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان)) را در ادامه مطلب ... دانلود مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان -کامل و جامع 4q308c.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان -کامل و جامع.