خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

موضوعات خنک سازی سکو و راس

معلوم شده است که تاثیر طرح راس تیغه که قویاً نشت گاز داغ در راس را تحت تاثیر قرار می دهد، یک توزیع کننده اصلی به تاثیر آیرودینامیکی توربین های می باشد. راس های تیغه نوعاً از سطوح توسعه یافته در وضعیت های پرتویی دور از تیغه در حال گردش تشکیل شده اند که در معرض گازهای داغ در همه جهات قرار گرفته و خنک سازی آنها مشکل بوده و مورد هدف توان پتانسیل برای پوشش دهی بخاطر سایش در برابر حالت ساکن خارجی می باشند.

داده های تجربی کمی برای توزیع های انتقال حرارت در راس های تو رفته وجود دارد که برای توربین‌های در حال دوران با مقیاس کامل که در حال کار در شرایطی هستند که محیط موتور واقعی را شبیه سازی می کند، به دست آمده است. به خوبی معلوم شده است که تفاوت فشار بین بخش فشار و مکش تیغه ها جریان را از طریق فاصله آزاد راس ایجاد می کند. یک راس تخت در اکثر موارد قابل قبول نمی باشد چون آسیب های شدیدی به وجود می آید که می تواند با سایش راس در مورد

طرح راس جامد، ارتباط داشته باشند. اکثر طرح های راس تیغه یک حفره مربع شکل را با دیواره نازک در راستای بخش فشار و مکش ایجاد می کند که در وضعیت سایش راس، از آسیب کمتری برخوردار است.

محققان متعددی روشهای کاهش افت های عملکرد را با کنترل نشت راس, مورد بررسی قرار داده اند. مخلوط کردن جریان نشت با جریان گذرگاه روتور باعث افت فشار کل شده و بازده مرحله توربین را کاهش می دهد. افت ها در طول تشکیل یک گرداب نشتی و کنش متقابل آن با گرداب گذرگاه منشا می گیرد. تحقیقات اخیراً منتشر شده از مفهوم یک توسعه سکوی راس استفاده می کند که یک بال کوتاه بدست آمده با توسعه جزئی سکوی راس در جهت مماس می باشد. استفاده از یک توسعه راس بخش فشار می تواند تا حد زیادی روی میدان آیرودینامیکی محلی با تضعیف ساختار گردابی نشت، اثر کند. تحقیقات آنها نشان داده اند که بهره کل به کل قابل توجه با استفاده از توسعه های سکوی راس ممکن می باشد.

بافر کردن مجموعه دیسک و روشهای خنک سازی دیسک

گرچه ایرفویل های توربین در معرض بارهای حرارتی بالاتری قرار گرفته اند, دیسک توربین باید بعنوان مهمترین مولفه در زمان بررسی نقص اصلاح شود. چون آلیاژهای دیسک دارای قابلیت ها و ظرفیت های دمایی بسیار کمتر از مواد ایرفویل می باشد.

انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

Boris Glezer

راه حل های توربین بهینه سازی شده, سان دیگو, کالیفرنیا, U.S.A

این فصل عمدتاً روی موضوعات انتقال جرم و حرارت تمرکز می یابد چون آنها برای خنک سازی مولفه های دستگاه توربین بکار می روند و انتظار می رود که خواننده با اصول مربوطه در این رشته ها آشنایی داشته باشد. تعدادی از کتابهای فوق العاده (1-7) در بررسی این اصول توصیه می شوند که شامل Streeter، دینامیک ها یا متغیرهای سیال Eckert و Drake، تجزیه و تحلیل انتقال جرم و حرارت، Incropera و Dewitt، اصول انتقال حرارت و جرم, Rohsenow و Hartnett، کتاب دستی انتقال حرارت, Kays، انتقال جرم و حرارت همرفتی, Schliching، تئوری لایه مرزی، و Shapiro، دینامیک ها و ترمودینامیک های جریان سیال تراکم پذیر وقتی یک منبع جامع اطلاعات موجود باشد.

- سرعت صورت

b- بعد خطی در عدد دورانی

A- منطقه مرجع, منطقه حلقوی مسیر گاز

Ag – سطح خارجی لایه نازک هوا

- عدد شناوری

BR,M- سرعت وزش

CP- حرارت ویژه در فشار ثابت

d-قطر هیدرولیک

e- ارتفاع آشفته ساز

-عدد اکرت

g- شتاب گریز از مرکز

FP= پارامتر جریان برای هوای خنک سازی

G= پارامتر ناهمواری انتقال حرارت

Gr= - عدد گراشوف

h- ضریب انتقال حرارت

ht- ضریب انتقال حرارت افزایش یافته با آشفته سازها

-نسبت شار اندازه حرکت

k- رسانایی حرارتی

-رسانایی حرارتی سیال

L-طول مربع

m-سرعت جریان جرم

mc- سرعت جریان خنک سازی

M= - سرعت رمش

Ma= r/a- عدد mach

rpm وN- سرعت پروانه

NUL= hL/kf- عدد Nusselt

Pr= -عدد pradtl

PR= نسبت فشار کمپرسور

Ps=فشار استاتیک

Pt= فشار کل

Ptin-فشار کل ورودی

Q- سرعت انتقال حرارت-سرعت انتقال انرژی

شار حرارتی

P- شیب بام آشفته ساز

r- وضعیت شعاعی

R- شعاع میانگین, شعاع احتراق ساز (کمبوستور), مقاومت, ثابت گاز

Ri-شعاع موضعی پره

Rt- شعاع نوکم پره

Rh=شعاع توپی یا سر لوله پره

Rel= - عدد رینولرز براساس قطر هیدرولیک

ReL= - عدد رینولرز براساس L

Ro= wb/v- عدد دورانی

Ros= 1/Ro- عدد Rossby

S-فاصله سطح نرمال شده

St- عدد Stanton

t- زمان

Tc- دمای هوای خنک سازی و نیز دمای تخلیه کمپرسور

Tf- دمای فیلم سطح

Tg- دمای گاز

Tgin- دمای گاز ورودی

Tm- دمای فلز, و نیز دمای لایه مخلوط سازی

Tref- دمای مرجع

Tst- دمای استاتیک موضعی

Tu- شدت جریان آشفتگی

- نوسان سرعت محوری محلی

uin- سرعت محوری گاز ورودی



خرید فایل



لینک منبع :مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی ... gostaresephr.meeblog.ir/post/1588‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله موضوعات خنک ... خرید و دانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم ... mobintrhe.meeblog.ir/post/682‎Cached6 نوامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی)) وارد ... دانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی ... 4o1kvs.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی -کامل و جامع. دانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو راس انتخاب یک سیستم خنک سازی ... fastdl2.bistarinha.xyz/.../دانلود%20مقاله%20موضوعات%20خنک%20سازی%20سکو%20و%20را...‎Cachedهموطنان گرامی سلام.وقت بخیرنام محصول دانلودی: مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس , انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله ... دانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو راس انتخاب یک سیستم خنک سازی ... fileyare.bistarinha.xyz/...مقاله+موضوعات+خنک+سازی+سکو+راس+انتخاب+یک+سیستم+خنک+سازی+توربین+گازی+/-کامل+جامع.html‎Cachedهموطنان گرامی سلام.وقت بخیرنام محصول دانلودی: مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس , انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله ... پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی » دانلود تحقیق ... mihandocs.com/1088-پایان-نامه-انتخاب-یک-سیستم-خنک-سازی-توربین-گازی.html‎Cached22 آگوست 2015 ... عنوان مقاله : پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی ... -خنک سازی فیلم ; موضوعات خنک سازی سکو و راس; منبع خنک سازی و سیستم های ... برترین پکیج مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم ... shameparvan.ruzfa.ir/post/2991‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ... دانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی ... kavirdlc.ir/دانلود-مقاله-موضوعات-خنک-سازی-سکو-و-راس/‎Cachedدانلود مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی – خرید آنلاین و دریافت. 1 نوامبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های ... فروش دانلودی مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم ... www.risearticle.ir/download/8021‎Cached29 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. فروش فایل مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک ... 188grs.radikaldl.ir/‎Cachedفروش فایل مقاله موضوعات خنک سازی سکو و راس ,انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی.