خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله سیمان استخوان

مقاله سیمان استخوان

دراین تحقیق برخی مقالات که از سال 1996 به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه شده است مورد بررسی قرار گرفته اند.

به طور کلی چهار نوع سیمان استخوان برای کاربردهای ارتوپدی و دندانپزشکی موجود است که دو تاپایه پلیمری و دوتای دیگر سرامیکی دارند که عبارتند از:

- سیمان های اکریلیکی یا سیمان های با پایه پلی متیل متاکریلات PMMA))

- سیمان های با پایه پلی پروپیل فومریت (PPF)

- سیمان های فسفات کلسیم (CPBCS)

- سیمان های گلاس یونومر (glass inomer)

هر کدام از این چهار نوع سیمان خود دارای ترکیبات و فرمولاسیونهای متفاوت بوده که هر کدام خواص مختلف با یکدیگر دارند.

سیمان استخوان PMMA برای کاربردهای کلینیکی وبه منظور اطمینان از تثبیت عضو مصنوعی مفصل در تعویض مفصل ران و زانو مصرف شده است. سیمان استخوان در اصل از پودر پلی متیل متاکریلات و مایع مونومرمتیل متاکریلات تهیه می شود.

خواص سیمان های استخوان اکربلیکی

خواص مکانیکی

در سال 19995، PASCUAL و همکارانش خواص مکانیکی سیمانهای اکریلیکی را با جایگزین کردن مقادیر مختلف منومر متیل متاکریلات (تا 20 درصد) با اتوکسی تری اتیلن گلیکول مونومتاکریلات (TEG) اصلاح کردند. خواص مکانیکی با انجام آزمایشات کششی و فشاری انجام شد. به خاطر هیدورفیل بودن واحدهای اتیلن گلیکول موجود در TEG، قبل از آزمایش به منظور شناخت اثر آب روی خواص مکانیکی نمونه ها در محلول نمک NaCl 90% در به مدت یک هفته غوطه ور شدند. مطابق شکل (2) نمونه های متورم شده درجه هیدریداسیون تعادلی بر حسب درصد بین 2/1 تا 5/2 درصد را نشان دادند. این پارامتر با ارتباط بین وزن جذب آب و وزن نمونه خیس شده در حال تعادل بر حسب درصد تعریف می شود. استحکام فشاری در تمام مواد، بالای MPA 70 است که کمترین مقدار مورد نیاز برای استاندارد ASTM است. با افزایش TEG در فاز مایع مدول یانگ کاملاً کاهش یافت در حالی که استحکام ماکزیموم کششی با افزایش غلظت افزایش می یابد. و همچنین افزایش کرنش کل و کرنش پلاستیک با غلظت های متفاوت TEG صورت می گیرد. (شکل 20)



خرید فایل



لینک منبع :مقاله سیمان استخوان

مقاله سیمان استخوان - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی bankmaghale.ir/مقاله-سیمان-استخوان/‎Cachedمقاله سیمان استخوان مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۴۰ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله سیمان استخوان ... دانلود مقاله سیمان های استخوان mag-iran.com/دانلود-مقاله-سیمان-های-استخوان.htm‎Cachedسیمان های استخوان. مقدمه: دراین تحقیق برخی مقالات که از سال ۱۹۹۶ به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه شده است مورد بررسی قرار گرفته اند. به طور کلی ... مقاله سیمان استخوان 2i4jjh.nikandlc.ir/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله سیمان استخوان || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید مقاله سیمان استخوان ... مقاله سیمان استخوان | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=278353‎Cached28 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله سیمان استخوان 37 ص با فرمت WORD. مقدمه: دراین تحقیق برخی مقالات که از سال 1996 به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه ... مقاله سیمان استخوان - فایل prozhe20.cero.ir/product-328399-مقاله-سیمان-استخوان.aspx‎Cachedمقاله سیمان استخوان. دراین تحقیق برخی مقالات که از سال 1996 به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه شده است مورد بررسی قرار گرفته اند. به طور کلی چهار ... دانلود مقاله سیمان استخوان - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/1395/07/11/post.../دانلود-مقاله-سیمان-استخوان‎Cached2 ا کتبر 2016 ... مقاله سیمان استخوان. دراین تحقیق برخی مقالات که از سال 1996 به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه شده است مورد بررسی قرار گرفته ... دانلود مقاله سیمان استخوان – خرید آنلاین و دریافت | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=3477‎Cached8 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله سیمان استخوان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله سیمان استخوان}را ... SID.ir | نسل جدید سیمانهای استخوانی fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=116414‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی نسل جدید سیمانهای استخوانی. ... این تحقیق، مروری بر ساخت و بررسی خواص کاربردی سیمان استخوانی کلسیم فسفاتی جهت ... دانلود مقاله سیمان استخوان paperdoc.ir/محصول/355/دانلود-مقاله-سیمان-استخوان‎Cachedدانلود مقاله سیمان استخوان دراین تحقیق برخی مقالات که از سال 1996 به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه شده است مورد بررسی قرار گرفته اند. مقاله بررسی خواص مکانیکی کامپوزیت های سیمان استخوان کلسیم ... www.civilica.com/Paper-ASCME06-ASCME06_098=بررسی-خواص-مکانیکی-کامپوزیت-های-سیمان-استخوان-کلسیم-فسفات---کیتوس...‎Cached Similarمقاله بررسی خواص مکانیکی کامپوزیت های سیمان استخوان کلسیم فسفات - کیتوسان جهت استفاده در مهندسی بافت, در ششمین کنفرانس سالانه دانشجویی مهندسی ...