خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم

چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم

چکیده

برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد . یکی از راههای اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرماست .

مقررات و قوانینی انضباطی رفتار را تحت کنترل درمی آورد و چون این کنترل اغلب مانع انجام خواسته های کودکان می شود ، گاهی موجب خشم و عصبانیت آنها می گردد . در تعلیم و تربیت دانش آموزان انضباط همیشه مورد توجه بوده ، ولی در اینکه این انضباط چگونه باید باشد و چگونه می توان آن را آموزش داد عقاید متفاوت است .

«هدف از انضباط این است که دانش آموزان را قادر به سازش با قوانین و مقرراتی که فرهنگ یک گروه پذیرفته است بنماید ، به طوری که رفتار خود را با توقعات و خواستهای گروه اجتماعی که در آن زندگی می کند هماهنگ نماید»

در مواردی که رفتار فرد در جهتی بر خلاف مقررات و قوانین گروه ، یعنی بر خلاف انتظار و توقعات آنهاست او را فردی بی انضباط می نامند . البته وقتی در آموزشگاه از انضباط صحبت می شود مراد نظم و ترتیب و سکوت دانش آموزان نیست ، بلکه معنی وسیعتری مورد نظر است به این معنی که انضباط باید منجر به انگیزش جهت حفظ مقررات شود و به صورت عادت درآید

مقدمه:

در ارزش و اهمیت نظم در زندگى همین بس حضرت امیر مومنان (ع ) این گوهر ارزشمند را هم ردیف دیگر ارزش هاى والاى اسلامى قرار داده و در واپسین روزهاى حیات خویش ، به فرزندان بزگوارش و تمام کسانى که این پندهاى گرانمایه به آنان مى رسد، رعایت آن را این گونه سفارش فرموده است : اوصیکم بتقوى الله و نظم امرکم .( نهج البلاغه (فیض الاسلام ) نامه 47)در این بیان بلیغ ، نظم ، در ردیف تقوا - که از والاترین ارزش هاى اسلامى است - قرار گرفته و وفاى به آن گوشزد گردیده است . این کلام ، رساترین جمله در بیان ارزش نظم و انضباط است .

توصیف وضعیت موجود و بیان مسئله :

درقرآن کریم ، به گونه اى صریح ، به موضوع نظم اشاره نشده است ، اما آیاتبسیارى هست که جلوه نظم و انضباط در زندگانى انسان را مورد توجه قرار داده وبر آن پاى فشرده است . "در جهان ناهماهنگى دیده نمى شود. چشم بینداز و نظاره کن ؛ آیا هیچ گونه ناهماهنگى مى بینى ؟ دوباره چشم بیفکن ..." (سوره ملک آیه 3 و 4)

گردآوری اطلاعات( شواهد) نوع اول:

تصمیم گرفتم درباره ی مشکلی که با آن روبرو شده بودم جوابی پیدا کنم لذا با مطالعه و تحقیق و بهره جستن از مشورت و مصاحبه با همکاران و سایر همکاران پرورشی که ازتجربیات بیشتری برخوردار بودند اطلاعاتی را بدست آورم. در این راستا برای جمع آوری اطلاعات لازم از دو شیوه مشاهده عینی و مصاحبه استفاده نمودم البته دراین خصوص مطالعات فراوانی از قبیل مجلات ، کتاب و اینترنت انجام دادم.



خرید فایل



لینک منبع :چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم

اقدام پژوهی- چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه ... azanazan.blogfa.com/post/1‎Cached Similarاقدام پژوهی- چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم. مقدمه: در ارزش و اهمیت نظم در زندگى همین بس حضرت امیر مومنان (ع ) این گوهر ارزشمند را هم ... چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم cero.ir/product-328416-چگونه-توانستم-نظم-و-انضباط-را-در-مراسم-صبحگاه-مدرس.aspx‎Cachedچگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم. چکیده. برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد به این معنی که ... چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم - فایل prozhe20.cero.ir/product-328416-چگونه-توانستم-نظم-و-انضباط-را-در-مراسم-صبحگاه-مدر.aspx‎Cachedچگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم. چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم دسته: اقدام پژوهی بازدید: 26 بار چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم ... www.novinmgali.ir/?p=10631‎Cachedچگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم. نوامبر 13th, 2016 دیدگاه‌ها خاموش. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ... چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم ... pazhohesh3.ir/tag/چگونه-توانستم-نظم-و-انضباط-را-در-مراسم-ص/‎Cachedچگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم تعداد صفحات ۱۹ چشم بینداز و نظاره کن ؛ آیا هیچ گونه ناهماهنگى مى بینى ؟ دوباره چشم بیفکن … دانلود چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم ... cero1.blogsky.com/.../دانلود-چگونه-توانستم-نظم-و-انضباط-را-در-مراسم-صبحگاه-مدرسه-بوجود-آورم‎Cached2 ا کتبر 2016 ... چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم. چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم. دانلود چگونه ... دانلود چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم ... www.risearticle.ir/download/1392‎Cached24 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه ... چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم - هگزا ... hexaco.ir/چگونه-توانستم-نظم-و-انضباط-را-در-مراسم-ص/ 27 ا کتبر 2016 ... تعداد صفحات ۱۹ چشم بینداز و نظاره کن ؛ آیا هیچ گونه ناهماهنگى مى بینى ؟ دوباره چشم بیفکن …” توصیف   وضعیت موجود و بیان مسئله : درقرآن ... دریافت فایل چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه ... harirdlc.ir/article/27658‎Cached26 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ... کاملترین فایل چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه ... www.newfilestant.ir/paper4736.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید.