خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مدیریت منابع انسانی

مقاله مدیریت منابع انسانی

عناوین:

مقدمه‌ای بر مدیریت منابع انسانی

آینده مدیریت منابع انسانی

.......................................................

چکیده ای از مقاله:

1- مقدمه

مدیریت امور کارکنان حوزه‌ای است که به اندازه کل حوزه مدیریت قدمت دارد اما به طور طبیعی دستخوش تغییر و تکامل شده است. نقطه عطف این تغییر و تکامل جایی است که به جای مدیریت کارکنان۱ ، مدیریت منابع انسانی۲ مطرح می‌شود. مدیریت منابع انسانی علاوه بر دارا بودن مبانی و مفاهیم مدیریت کارکنان، رویکردهای کلی‌تر و جدید‌تری را در مدیریت نیروی انسانی در نظر می‌گیرد.

2- تعریف

مدیریت منابع انسانی معطوف به سیاست‌ها، اقدامات و سیستم‌هایی است که رفتار، طرز فکر و عملکرد کارکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

مدیریت منابع انسانی عبارتست از رویکردی استراتژیک به جذب، توسعه، مدیریت، ایجاد انگیزش و دست‌یابی به تعهد منابع کلیدی سازمان؛ یعنی افرادی که در آن یا برای آن کار می‌کنند.

مدیریت منابع انسانی فرایندی شامل چهار وظیفه جذب، توسعه، ایجاد انگیزش و نگهداشت منابع انسانی است.

مدیریت منابع انسانی یعنی مدیریت کارکنان سازمان .

مقصود از مدیریت منابع انسانی سیاست‌ها و اقدامات مورد نیاز برای اجرای بخشی از وظیفه مدیریت است که با جنبه‌هایی از فعالیت‌ کارکنان بستگی دارد، به ویژه برای کارمندیابی، آموزش دادن به کارکنان، ارزیابی عملکرد، دادن پاداش و ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان سازمان....

آینده مدیریت منابع انسانی

به واسطه تغییر محیط کسب و کار، مدیریت منابع انسانی (HRM) ، نیز لزوماً باید تغییر کند. نظر به ضرورت پاسخگویی به تغییرات، پیش بینی محیط ، تغییرات و اتخاذ تصمیمات اثرگذار درخصوص آینده، مدیریت منـــابع انسانی باید تغییر کند. آینده غیرقابل پیش بینی است و مشکل است تعیین کنیم که چه پیش خواهدآمد. از این رو انعطاف پذیری و کسب دانش کافی درجهت پاسخگویی به این عدم قطعیت ها مهم است. درحالی که مدیران منابع انسانی ارتباط خود را با توسعه فناورانه حفظ می کنند، ضروری است موضوعاتی که با نقشهای اصلی پرسنلی آنها مرتبط می شوند را با موضوعات عمومی کاری و اقتصادی ترکیب کنند. لازم به ذکر است که واحدها و مدیران منابع انسانی موفق، تاثیر استراتژیک مهمی بر سازمانهای متبوعشان دارند....



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Archive41252.htm‎Cached Similar17 ژوئن 2013 ... موضوع : مدیریت منابع انسانی سال انتشار (میلادی ) : 2013 وضعیت : تمام متن منبع: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت www. [DOC] مقاله: مدیریت منابع انسانی در عصر امروز www.pogc.ir/Portals/0/maghalat2/seri17/900903-3.doc‎Cached Similarعنوان مقاله: مدیریت منابع انسانی در عصر امروز مولف/مترجم: علیرضا اژدری (کارشناس مدیریت بازرگانی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) موضوع: مدیریت منابع ... دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی - خانه ISI ایران isihome.ir/tag/دانلود-مقاله-مدیریت-منابع-انسانی‎Cached Similarسیستم اطلاعات بهداشت نیروی کار کنیا یک مدل تاثیر گذار بر سیاست استراتژیک منابع انسانی ، برنامه ریزی و مدیریت. نام لاتین ... مقالات مدیریت منابع انسانی - پایگاه جامع علمی مدیریت _ مدیران نواندیش www.sawaedy.com/m-a/hrm-a/‎Cached Similar6 فوریه 2015 ... حمایت ادراکشده از سوی سازمان یکی از موضوعاتی است که به تازگی در حوزة رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی مطرح شده است. حمایتی که کارکنان از ... دسته بندی موضوعی مقالات ISI مدیریت منابع انسانی isiarticles.com/topic/31‎Cached Similarدر این صفحه، تعداد 51 موضوع از مهمترین موضوعات مطرح در بحث مدیریت منابع انسانی نمایش داده شده است که با کلیک بر روی هر یک از این عناوین، می توانید لیست ... مقالات ترجمه شده مدیریت منابع انسانی : 89 مقاله انگلیسی با ترجمه آماده isiarticles.com/translated-articles/31‎Cached Similarمدیریت سرمایه انسانی-جنبه کارآمدی سرمایه انسانی در آموزش دانشگاهی. کد مقاله : 41061. فرمت PDF + WORD. 13 صفحه. سال 2015. Human Capital Management ... مقالات مدیریت منابع انسانی با ترجمه - ترجمه فا tarjomefa.com/tag/مقالات-مدیریت-منابع-انسانی-با-ترجمه/‎Cachedدانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی عنوان فارسی مقاله: توانمندسازی سازمانی و روانی (روان شناختی) در ارتباط بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد عنوان ... پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی hrm.iranjournals.ir/‎Cached Similarپژوهش‌های مدیریت منابع انسانی (HRM) ... مقالات آماده انتشار ... فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع انسانی از زمستان سال 1387 بر اساس مصوبه هیات نظارت ... مجموعه مقالات سومین کنفرانس توسعه منابع انسانی - سیویلیکا www.civilica.com/Papers-CHRD03=سومین-کنفرانس-توسعه-منابع-انسانی.html‎Cached Similarمجموعه مقالات سومین کنفرانس توسعه منابع انسانی (03rd Conference on Human Resources ... ۷. چالش های مدیریت منابع انسانی در بخش دولتی ایران (فول تکست دارد) مقاله مدیریت منابع انسانی در حکومت اسلامی - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-SOCIALSCIENCECONF01-SOCIALSCIENCECONF01_089=مدیریت-منابع-انسانی-در-حکومت-ا...‎Cached Similarمقاله مدیریت منابع انسانی در حکومت اسلامی, در کنگره ملی علوم انسانی (National Social Science Congress) توسط علی اکبر امین بیدختی, رضا ذوقی ارکی.