خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مدیریت بحران

مقاله مدیریت بحران

فهرست مطالب

تعریف مدیریت بحران

نظریه تعادل در مدیریت بحران

منابع

...............................................

چکیده:

مدیریت بحران


دراکر بیانگذار مدیریت جدید و پدیده واقعی درمدیریت است در یک محیط تجاری که اغلب برای برنامه ریزی بلند مدت دچار کمبود میگردد , دراکر واندیشه هایش به عنوان سرمایه وسود بلند مدت محسوب می شود در مدیریت بحران دراکر برای مقابله با بحران راههای زیادی را پیشنهاد میکند.
این مجموعه درسال 1980 نوشته شده در این اثر کلاسیک بجای بررسی و مطالعه تئوری دراکر با تصمیمات و عمل ارتباط موضوعات را برقرار کرده است .

پیتر دراکر علاوه بر انتشار کتب متعدد در کار مشاوره با دول آمریکا , اروپا و خاور دور نیز موفق بوده است .

اکنون به خلاصه مدیریت بحران می پردازیم:

آنچه منظور ماست این است که در دوران بحران بیش از هر دوران دیگر مبنا ها وپایه ها وموارد دیگر اساسی وجود دارند که باید مدیریت اساسی بر آنها اعمال شود . مدیریتی که در آن فردا لحاظ

شده باشد , این یعنی دور انداختن دیروز وداشتن هدف رشد برای فردا . اما بالاتر از هرچیزمدیران باید یاد بگیرند که رشد سالم و غیر سالم را از هم تمییز دهند.

ممکن است بگوئید این نکات اساسی نکات واضحی هستند ولی معمولاً همه همین نکات اساسی بدیهی به نظرمی آیند چند مدیرروی آن کارمی کنند وچند نفرحتی روی آن فکرمی کنند .

...

هرگاه تعادل مابین نیازمندیها و توانمندیهای موجود در یک سیستم زنده و پویا که تابع قوانین و اصول تعیین شده می باشد ، بنا بر هر دلیلی برهم بخورد، سیستم دچار بحران می گردد.

برای انکه بتوانیم به تحلیل بحران از دیدگاه نظریه تعادل بپردازیم می بایست در گام اول به شرح سیستم و عناصر اصلی تشکیل دهنده آن بپردازیم . در گام دوم با بررسی تاثیر عامل بحران بر سیستم مورد مطالعه به توصیف روند ایجاد بحران پرداخته و در گام سوم و نهایی بررسی روند مدیریت بر بحران با استفاده از عوامل موثر و کنترل کننده ، توصیف شده در این نظریه مورد بررسی قرار خواهد گرفت...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مدیریت بحران

مدیریت بحران - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Archive/مدیریت+بحران/‎Cached11 فوریه 2013 ... عنوان مقاله: تصمیم گیری به منظور واکنش به بحران مترجم: علی مهری (دانشجوی مقطع دکترا – دانشگاه دفاع ملی alimehri205@yahoo.com) مقالات ISI مدیریت بحران : 40 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/61‎Cached Similarمدیریت بحران مجموعه‌ای از چاره جویی‌ها و تصمیماتی است که در مقابله با بحران انجام ... در این صفحه، تعداد 40 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس ... دانلود مقاله مدیریت بحران سازمانی - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-مدیریت-بحران-سازمانی‎Cached Similar23 جولای 2014 ... عنوان مقاله : مدیریت بحران سازمانی قالب بندی : Word قیمت : رایگان شرح مختصر : موضوع مدیریت بحران در حوزه های مختلف مطرح است. سازمان ها به ... مقاله مدیریت بحران bankmaghale.ir/مقاله-مدیریت-بحران/‎Cached Similarمقاله مدیریت بحران مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۴۴ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود مقاله مدیریت بحران نمایش ... مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت بحران - سیویلیکا www.civilica.com/Papers-NCEVSLL02=دومین-کنفرانس-ملی-مدیریت-بحران.html‎Cachedمجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت بحران (2nd National Crises Management Conference) سال 1391 در شهر تهران توسط ، برگزار گردید. مقاله مدیریت بحران در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-ICHMCM03-ICHMCM03_348=مدیریت-بحران-در-حوادث-غیر-مترقبه-و-بلایای-طبیعی.html‎Cached Similarمقاله مدیریت بحران در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی, در سومین کنگره بین المللی بهداشت، درمان و مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (03rd International ... چند مقاله در مورد مدیریت بحران - مدیریت بیکار managment86.blogfa.com/post-330.aspx‎Cached Similarمدیریت بیکار - چند مقاله در مورد مدیریت بحران - رشته مدیریت رشته ای در نظر شما . . . - مدیریت بیکار. mohsen - مقاله مدیریت بحران سازمانی mohsen462kh.blogfa.com/post-127.aspx‎Cached Similarمقدمه نگرش سنتی به مدیریت بحران، براین باور بود که مدیریت بحران یعنی فرو نشاندن آتش؛ به این معنی که مدیران بحران در انتظار خراب شدن امور می‌نشینند و پس از ... کاملترین فایل مقاله مدیریت بحران – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4288.html‎Cached4 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله مدیریت بحران وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... دانلود رایگان مقاله مدیریت بحران :: بانک دانلود کتب و مقالات علمی ... mba20.blog.ir/tag/دانلود%20رایگان%20مقاله%20مدیریت%20بحران‎Cached Similar۷ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان مقاله مدیریت بحران» ثبت شده است - پابگاه علمی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد.