خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بررسی کنترل کیفیت

مقاله بررسی کنترل کیفیت

عناوین :

مقدمه

واحد کنترل کیفیت

تجهیزات و امکانات واحد کنترل کیفی

امکانات اطاق اندازه گیری و آزمایشگاه کالبیراسیون

مدیریت کیفیت و بهره‌وری

بهره ‌وری

انواع بهره‌وری

عوامل مؤثر در بهره‌وری

کیفیت

مدیریت کیفیت جامع

بالا بردن سطح کیفیت و توانایی خود کنترلی در تولید محصولات و ارائه خدمات

سیستم های مدیریت کیفیت ، سری استاندارد های ISO 9000

سیستم کنترل کیفیت در موسسه های حسابرسی

آشنایی با: کمیته کنترل کیفیت سازمان حسابرسی

مدیریت پروژه

منابع

............................................................

قسمتهایی از متن:

مقدمه

در سالهای اخیر کنترل کیفیت و مدیریت کیفیت به صورت واژه‌های آشنا برای صنایع کشورمان درآمده‌اند ولی هنوز در بسیاری از صنایع هر چه مدعی بهره‌گیری از اصول این روش ادعا به عمل می‌آید ولی اقدامات عمیق ، علمی و گسترده بسیار فاصله دارد. در حالی که یکی از موثرترین اقدامات برای بهره‌وری واقعی صنایع کشور و حفظ منافع مصرف کنندگان و دست یافتن به بازارهای صادراتی و در نهایت تامین منافع ملی ، به بهره‌گیری از اصول علمی کنترل و مدیریت کیفیت وابسته است . در این مقاله به 12 فاکتور اساسی در این زمینه‌ها توجه شده است و نیازهای هر یک از این فاکتورها نیز به صورت عبارات کوتاه ، اما نشانگر طریق و شیوه موردنیاز بیان گردیده‌اند.

...

واحد کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت با ایجاد سیستم کنترل دقیق و استفاده از تجهیزات و پرسنل مجرب بخش وسیعی از تستها و کنترلهای لازم در زمینه های مختلف از جمله مواد خام , پروسه ساخت و آزمایشهای لازم را عهده دار است. واحدهای زیر مجموعه کنترل کیفیت گروه ساخت تجهیزات به صورت ذیل می باشند.

الف: واحد مهندسی و برنامه ریزی کیفیت

در این واحد دستور العمل های مربوطه به نحوه ارزیابی کیفیت، تست های مورد لزوم در عملیات تولید، تهیه QCTM و QCPLAN با در نظر گرفتن رده های بازرسی، آدیت محصول، تجزیه و تحلیل گزارشات آماری، تهیه و کنترل FINAL BOOK با استناد به استاندارد های معتبر انجام می گردد.

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بررسی کنترل کیفیت

بررسی کاربرد فرایند کنترل آماری کیفیت در شرکت سیما چوب fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=63185‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی کاربرد فرایند کنترل آماری کیفیت در شرکت سیما چوب. مقالات ISI کنترل کیفیت : 129 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/130‎Cached Similarاز دیگر روش های مورد استفاده در کنترل کیفیت، کنترل فرایند تولید محصول به جای ... در این صفحه، تعداد 129 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس .... همکاران ما در واحد پشتیبانی آمادگی دارند تمامی درخواست های شما عزیزان را بررسی ... دانلود تحقیق در مورد کنترل کیفیت kkeyfit-t.lel.ir/‎Cached12 آگوست 2016 ... دانلود مقاله کنترل کیفیت ,دانلود پایان نامه کنترل کیفیت ,دانلود جزوه کنترل کیفیت ... [PDF]ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﺎرﺑﺮد ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﮐﻨﺘﺮل آﻣﺎری ﮐﯿﻔﯿﺖ در ﺷﺮﮐﺖ ﺳﯿﻤﺎﭼ – SID مقاله بررسی کنترل کیفیت - موج دانش mojdanesh.meeblog.ir/post/384‎Cached9 سپتامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله بررسی کنترل کیفیت برایتان آماده ... دانلود مقاله بررسی کنترل کیفیت - خرید آنلاین و دریافت golbargonasim.madblog.ir/post/1732‎Cached21 نوامبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: مقاله بررسی کنترل کیفیت درجه کیفی و رضایت از دانلود: ... مقاله بررسی کنترل کیفیت 6qglra.sarvdlc.com/‎Cachedدوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله بررسی کنترل کیفیت || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید مقاله بررسی کنترل کیفیت. ادامه مطلب ... مقاله بررسی کنترل کیفیت در ژاپن - قدس آزاد qodsazad.ir/1395/03/مقاله-بررسی-کنترل-کیفیت-در-ژاپن/‎Cached24 مه 2016 ... چکیده : در سالهای اخیر تذکر دولتها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از قدیم نمایان شده است در رابطه دولتها و ملتها تعریفی جدید نضج گرفته که ... مقاله بررسی کنترل کیفیت در ژاپن - نام آوران inamavaran.ir/archive/259‎Cached23 مه 2016 ... چکیده : در سالهای اخیر توجه دولتها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از قدیم نمایان شده است در رابطه دولتها و ملتها تعریفی نضج گرفته که دولتها ... برترین پکیج مقاله بررسی کنترل کیفیت – دانلود فایل – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper3549.html‎Cached2 ا کتبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد اینک شما با جستجوی ((مقاله بررسی کنترل کیفیت)) ... کنترل کیفیت آماری - آریا مدیر www.ariamodir.com/بانک-مقالات/174-کنترل-کیفیت-آماری‎Cached Similarکنترل کیفیت آماری, spc, مقاله کنترل کیفیت آماری, مقاله spc, تاریخچه کنترل ... دانلود مقاله "بررسی کاربرد فرایند کنترل آماری کیفیت در شرکت سیماچوب"