خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

درباره تنیدگی ارتباطی

درباره تنیدگی ارتباطی

مقدمه:

افراد جامعه کنونی بیش از پیش نسبت به تنیدگی و پیامدهای آن هوشیار شده اند. والدین و فرزندان می دانند که هسته خانوادگی دگرگون شده زندگی عصر ما چنان است که در اغلب خانواده ها پدر و مادر هر دو باید کار کنند تا بتوانند هزینه های روز افزون را تامین کنند. هشیاری فزاینده افراد نسبت به رویدادهای ضربه آمیز زندگی لزوم توجه را به واکنشهای افراد و شیوه ای که در رویارویی با عناصر نتیدگی را اتخاذ می کنند ضروری کرده است.

سازمان جهانی بهداشت، بهداشت روانی را چنین تعریف می کند: بهداشت روانی در دوران مفهوم کلی بهداشت جای می گیرد و بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقشهای اجتماعی، روانی و جسمی، بهداشت تنها نبود بیماری باعث عقب ماندگی نیست.

تندیدگی حرفه های کنترل و نگهبانی

کارهایی که در قلمرو کنترل و نگهبانی قرار دارند بر ریتم عصبی- فیزیولوژیکی فرد و همچنین بر بازده ذهنی وانگیزش نسبت به کار اثر می کنند.

تنیدگی وابسته به افراط یا تفریط در کار

فرنچ[1] و کاپلان[2] (1973) در یکی از پژوهش های خود به این نتیجه رسیده اند که افراط در کار یا نارسایی کیفی آن (مثلا سخت دانستن کار) از عوامل ایجاد کننده تنیدگی است و نارسا کنش وری رفتارها را در پی دارد.


[1] - French, G.R.P[2]- Caplan, R.D.

استرس: Stress

استرس حالتی پویا و هیجان انگیز است که فرد با یک فرصت، محدودیت و یا تقاضای غیر عادی مواجه می شود واکنشهای احساسی، فیزیکی، و شناختی از خود نشان می دهد.[1]

عملکرد: Performance

عملکرد نتیجه واقعی و قابل اندازه گیری تلاش است. اگرچه تلاش منجر به عملکرد می گردد، این دو را نمی توان با یکدیگر برابر داشت و میان این دو تفاوت فاحشی وجود دارد. (سعادت، 1376/ ص 261)

روابط انسانی: احساس دوستی و یکدلی بین کارکنان، سازگاری آنها با یکدیگر، احترام قائل شدن برای یکدیگر و شاد شدن از پیشرفت دیگران و همین طور رقابت سالم برای انجام کارها روابط انسانی می گویند.[2]


[1]- مقیمی، 1378، ص 435[2]- دکتر علی علاقه بند، 1378.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول

مقدمه

بیان مسأله

هدف تحقیق

فرضیات تحقیق

اهمیت و ضرورت تحقیق

پیشینه تحقیق

تعاریف عملیاتی

فصل دوم

مقدمه

تنیدگی حرفه ای

منابع وابسته به محیط کار

تنیدگی حرفه های کنترل و نگهبانی

تنیدگی وابسته به افراط یا تفریط در کار

منابع وابسته به تطبیق فرد با محیط

تنیدگی ارتباطی

الف- مدیران

ب- افراد تابع

سبک مدیریت و روابط انسانی

تامین بهداشت روانی

ویژگی های افرادی که سلامت روانی دارند

عملیاتی که سلامتی روانی را به خطر می اندازد

روابط میان فردی

خستگی ناشی از شغل

فشا رناشی از کار

اهمیت رضایت شغلی

نگرش کلی فرد نسبت به شغلش

فصل سوم

تعریف آمار

جامعه آماری

روش نمونه‌گیری آماری

روش جمع آوری اطلاعات

ابزار پژوهش

فصل چهارم

تفسیر نتایج و تجزیه و تحلیل نتایج کمی و کلی پژوهش

فصل پنجم

نتیجه گیری

فهرست منابع



خرید فایل



لینک منبع :درباره تنیدگی ارتباطی

درباره تنیدگی ارتباطی 1283a2.prodownload.site/ ... شما را فراهم آورد دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| درباره تنیدگی ارتباطی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید درباره تنیدگی ارتباطی ... فروش فایل درباره تنیدگی ارتباطی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11696.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{درباره تنیدگی ارتباطی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل درباره ... کاملترین فایل درباره تنیدگی ارتباطی - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=2377‎Cached24 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| درباره تنیدگی ارتباطی ... دوم پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای ارتباطی خانواده بیننده گرامی سلام. خرید و دانلود درباره تنیدگی ارتباطی 1dkids.nikansefile.ir/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی درباره تنیدگی ارتباطی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ... کاملترین فایل درباره تنیدگی ارتباطی 5egeah.afradlc.pw/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((درباره تنیدگی ارتباطی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - درباره تنیدگی ارتباطی- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با ... کویر دانلود » برترین فایل درباره تنیدگی ارتباطی kavirdlc.ir/برترین-فایل-درباره-تنیدگی-ارتباطی/‎Cachedبرترین فایل درباره تنیدگی ارتباطی. 29 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان ... خرید فایل( درباره تنیدگی ارتباطی) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/3602‎Cached26 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی درباره تنیدگی ارتباطی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(درباره تنیدگی ارتباطی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری ... فشار روانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فشار_روانی‎Cached Similarتـَنیدگی یا اِستـِرس یا فشار روانی در روان‌شناسی به معنی فشار و نیرو است و هر محرکی که در انسان ایجاد تنش کند، ..... شاید همهٔ چیزی که در ارتباط با کاهش استرس در اسفناج باشد، منیزیم است. .... در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ فشار روانی موجود است. درباره-تنیدگی-ارتباطی - فایل prozhe20.cero.ir/tag-درباره-تنیدگی-ارتباطی.aspx‎Cachedبلوک کد اختصاصی. تبادل لینک 3 طرفه. محصولاتی که دارای عبارت 'درباره-تنیدگی -ارتباطی' هستند. درباره تنیدگی ارتباطی · درباره تنیدگی ارتباطی. قیمت: 5,000 ... درباره تنیدگی ارتباطی - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=42700‎Cached2 نوامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی درباره تنیدگی ارتباطی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل ...