خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن

مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن

مقدمه:

شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن یکی از نقایص آموزشی بسیاری از کشورهای جهان سوم، و از آن جمله کشور ایران است .

کودکان ما ارزشمندترین سرمایه جامعه ، ظریف ترین و گرانبهاترین هدیه ای هستند که خداوند به عنوان امانت به ما سپرده است و از وظایف جامعۀ دست اندر کاران تعلیم تربیت کشور اسلامی است که از طریق مطلوبترین روشها و انسانی ترین رفتار کودکان جامعه (آینده سازان) را هدایت کنند در این راستا خانواده در آموزش و پرورش به عنوان محور و پایه اصلی می توانند انجام وظیفه کنند.

روشها و طرحهای متعدد برای همکاری پدر و مادرها با فرزندان وجود دارد که در شرایط مختلف به فراخور حال والدین قابل اجرا و بهره برداری می باشند میزان تصمیمات تراکم شغلی ، موقعیت اقتصادی ، اجتماعی پدر و مادرها از جمله عوامل تعیین کننده ای هستند که حدود و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را مشخص می سازند.

معرفی تحقیق

تعریف موضوع تحقیق

ضرورت تحقیق

فایده تحقیق

اهداف کلی و ویژه تحقیق

محدودیت های تحقیق

تعریف واژه ها و اصطلاحات

معرفی تحقیق:

شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن یکی از نقایص آموزشی بسیاری از کشورهای جهان سوم، و از آن جمله کشور ایران است این مسئله به عوامل و موجبات گوناگون مربوط می شود که برای چاره جویی باید آنها را به دقت شناسایی و ارزشیابی کرد.

برخی از اقتصاد دانان معتقدند در بسیاری از کشورهای در حال توسعه آموزش رسمی بزرگترین صنعت و بزرگترین مصرف کننده درآمدهای عمومی است قراین و شواهد حکایت از آن دارد که کشور ما به علت تمرکز بیش از حد تصمیم گیری در نظام اداری و اجرایی ناسازگار بودن توان آموزش و پرورش با مقتضیات و نیازهای اقتصادی و اجتماعی کشور نیز رشد فزاینده تعداد دانش آموزان که از رشد سریع جمعیت سرچشمه می گیرد و سبب افزایش حجم مسئولیت دستگاه اجرایی آموزش و پرورش می گردد. مجموع شرایطی که با کمیت قلت بازدهی این صنعت یعنی خسارات اقتصادی ناشی از شکست تحصیلی می شود تشدید می گردد.

شرایط و عوامل خانوادگی: در بسیاری از موارد افت تحصیلی اعم از مردودی یا ترک تحصیل یا دیگر انواع آن موارد شرایط و عوامل خانوادگی کودکان و نوجوانان است هر چند که شرایط و عوامل خانوادگی موثر بر افت تحصیلی از دیگر عوامل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جدا نیست ، اما چنین نیست که همیشه نا مناسب بودن شرایط خانوادگی نتیجه شرایط نامناسب اقتصادی ، اجتماعی بیرون از خانه باشد از طرف دیگر وجود شرایط مساوی و امکانات اقتصادی در منزل به تنهایی تامین کننده نیازهای کودکان ، نوجوانان و جوانان نیست بلکه فراهم بودن شرایط امنیت روانی و عاطفی در خانه یک عامل قطعی برای جلوگیری از شکست برای جلوگیری از شکست تحصیلی است نبودن پدر و مادر یا هر دو ، وجود اختلاف خانوادگی و جدایی والدین از یکدیگر و یا وجود اعتباردر منزل در همه جا از فراهم بودن شرایط امنیت روانی و عاطفی به شدت می کاهند و رابطه بسیار نزدیکی با مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ، دانش آموزان کمبودهای آنان و افت تحصیلی دارند.

محدودیتهای محلی و جغرافیایی و توزیع نا مناسب امکانات آموزشی:

بررسی وضع آموزش و پرورش کشورهای مختلف ، مخصوصاً در کشورهای جهان سوم، مشخص می نماید که امکانات آموزشی در مناطق روستایی به مراتب نامناسب تر از مناطق شهری است این امر از طرفی مربوط به محدودیتهایی مالی و کمبود بودجه آموزش نسبت به نیازهای جامعه به طور کلی است و تا اندازه زیادی ناشی از شرایط طبیعی و موقعیت جغرافیایی این مناطق است که باعث پراکندگی و دور بودن این نقاط از مراکز شهری ، جاده های نامساعد آنها فقدان امکانات پیشرفت زندگی از قبیل آب سالم، مسکن نامناسب و حداقل امکانات بهداشتی و درمانی، جاذبه ای برای خدمت معلمان با تجربه و کارآمد نداشته و از تاسیسات و تجهیزات آموزشی لازم نیز برخوردار نگشته است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن

مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن bankmaghale.ir/مقاله-شکست-تحصیلی-و-خسارت-های-ناشی-از-آن/‎Cached Similarمقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۷۱ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک ... دانلود مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن » دانلود تحقیق ... mihandocs.com/.../دانلود+مقاله+شکست+تحصیلی+و+خسارت+های+ناشی+از+آن/‎Cachedعنوان مقاله : روش تحقیق شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن ... مادرها از جمله عوامل تعیین کننده ای هستند که حدود و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را مشخص می سازند. دانلود مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-شکست-تحصیلی-و-خسارتهای-ناشی-از-آن‎Cached10 نوامبر 2016 ... مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن. مقدمه: شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن یکی از نقایص آموزشی بسیاری از کشورهای جهان سوم، و از ... دانلود مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن – دانلود مستقیم word-amade.ir/.../tag/دانلود-مقاله-شکست-تحصیلی-و-خسارت-های-نا/‎Cachedبرای دریافت لینک دانلود فایل اینجا کلیک کنید فایل دانلود تحقیق بررسی میزان همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی فرزندان که برای دانلود شما ... مقاله شکست تحصیلی خسارت های ناشی از آن feixiansi.com/list/مقاله+شکست+تحصیلی+خسارت+های+ناشی+از+آن.html فرمت/ورد تعداد صفحات 88 قیمت : 5000 تومان :: توضیحات بیشتر در مورد مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن : مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن 3eeqck.sarvdlc.com/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن || روی ... [PDF] PDF—مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن amparticle.tk/.../56912-مقاله-شکست-تحصیلی-و-خسارت-های-ناشی-از-آن.pdf‎Cached۰۱روش ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮی : ۰۱ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ: ۲۱ﺗﻌﺮﯾﻒ. اﺻﻼﺣﺎت و واژه ﻫﺎ : ۳۱ﻓﺼﻞ دوم. ۶۱ادﺑﯿﺎت و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ. ۶۱ادﺑﯿﺎت… دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی: داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ « ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮارد. ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ﺧﺴﺎرت ﻫﺎی ﻧﺎﺷﯽ از آن q. فروش دانلودی مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن faraztabiat.meeblog.ir/post/521‎Cachedفروش دانلودی مقاله شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد با سلام حضور ... مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن – پایگاه ثبت مشاغل ... ads.servicebartar.ir/?p=48660‎Cached14 ا کتبر 2016 ... Home / تبادل پست / مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن ... دانلود مقاله نوجوانان و رسانه های تصویری. 3 ساعت ago ... مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن | کمپ ایران campiran.ir/محصول-3745-مقاله-شکست-تحصیلی-و-خسارت-های-نا/ 25 جولای 2016 ... صفحه اصلی اخبار مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن ... مطلب قبلیدانلود کتاب آموزش آسان مکالمه Speak Easy مطلب بعدیمقاله در مورد ...