خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله طراحی قالب

مقاله طراحی قالب

چکیده ی قسمتهایی از متن:

مقدمه

جهت طراحی قالب یک قطعه حداقل نیاز به یکی از مدارک زیر می باشد :

1ـ نمونه تولید شده قطعه به صورت CKD

2ـ نقشه دوبعدی قطعه

3ـ مدل سه بعدی قطعه

4ـ در صورت نبود مدارک فوق طراحی قطعة محصول براساس شرایط و محل مورد استفاده در خودرو و نیروهای وارده بر آن انجام می شود .

در اینجا برای طراحی قالب های مورد نیاز برای تولید قطعه مورد نظر ، نمونه قطعه به صورت CKD و همچنین نقشه دو بعدی محصول در اختیار می باشد . پس از بررسی های اولیه ، برای تولید قطعه مورد نظر طراحی و ساخت پنج دست قالب مورد نیاز به نظر می رسد که عبارت اند از :

1ـ برش گسترده

2ـ پانچ

3ـ نک

4ـ خم اولیه

5ـ خم نهایی

که به غیر از قالب مرحله سوم یعنی قالب نک که شباهت زیادی به قالب پانچ دارد سایر قالب ها به وسیله نرم افزار mechanical desktop طراحی شده است و به صورت CD موجود است و همچنین قالب های برش گسترده و خم اولیه به صورت کامل به همراه مراحل طراحی آن در ادامه آورده شده است .

...

طراحی براساس نمونه CKD و نقشه دو بعدی قطعه

چون قطعه فوق به صورت مجموعه مونتاژ شده در اختیار می باشد ، لذا ابتدا به دست آوردن ابعاد برش گسترده با مشکل همراه می باشد و باید مراحل زیر طی شود .

1)با توجه به محاسبات مقدار کشش و خم های موجود ابتدا نیاز به ساخت قالب های خم و فرم می باشد .

2) با محاسبات اولیة تار خنثی ابعاد برشی اولیه را تعیین می کنیم و نمونه ای را توسط دستگاه وایرکات و یا فرز CNC به دست می آوریم .

3) با قالب های خم و فرم ساخته شده نمونه را به شکل نهایی درمی آوریم .

4) ابعاد را توسط ابزارهای اندازه گیری از قبیل : CMM ، کولیس و میکرومتر کنترل می کنیم .

در صورت تصویب و تطابق با نمونه CKD اقدام به ساخت قالب برش براساس قطعه به دست آمده در مرحله 2 می کنیم . در غیر این صورت برنامه داده شده به دستگاه وایرکات یا فرز CNC را اصلاح و مراحل را تکرار می کنیم .

ابعاد پس از تأیید به صورت فایل نهایی جهت طراحی قالب برش به صورت دو بعدی طراحی می شود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله طراحی قالب

قالب‌سازی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/قالب‌سازی‎Cached Similar... توجه به این که موضوع اصلی این مقاله بررسی دو روش ساخت قالب‌های ریخته گری و روش ... برای تولید تمام قطعاتی که به روش ریخته گری ساخته می‌شوند نیاز به تهیه قالب ... پروسه ساخت قالب به دو بخش تقسیم می‌شود: بخش اول مرحله طراحی قالب و بخش ... دانلود فایل ( مقاله طراحی قالب) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper5781.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله طراحی قالب وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی( مقاله طراحی قالب)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند. [PDF] 26 . PDF—مقاله طراحی و ساخت قالب های ریخته گری دایکاست amparticle.tk/.../26145-مقاله-طراحی-و-ساخت-قالب-های-ریخته-گری-دا.pdf‎Cachedﻣﻘﺎﻟﻪ ﻃﺮاﺣﯽ و ﺳﺎﺧﺖ ﻗﺎﻟﺐ ﻫﺎی رﯾﺨﺘﻪ ﮔﺮی داﯾﮑﺎﺳﺖ by AMP Article. داﯾﮑﺎﺳﺖ ﯾﺎ رﯾﺨﺘﻪ ﮔﺮی ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎر ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از روش ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻗﻄﻌﻪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﺮزﯾﻖ ﻓﻠﺰ ﻣﺬاب و ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎر ﺑﻪ. درون ﻗﺎﻟﺐ روش داﯾﮑﺎﺳﺖ از اﯾﻦ ... مقاله طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک خار جلو پنجره ی پراید ... www.civilica.com/Paper-ASCME07-ASCME07_269=طراحی-و-ساخت-قالب-تزریق-پلاستیک-خار-جلو-پنجره-ی-پراید-وتحلیل-فرآیند-تزری...‎Cached Similarمقاله طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک خار جلو پنجره ی پراید وتحلیل فرآیند تزریق, در هفتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک (07th Students Conference ... مقاله طراحی قالب تزریق برای تولید پره توربین گازی به روش ریخته ... www.civilica.com/Paper-NMEC02-NMEC02_085=طراحی-قالب-تزریق-برای-تولید-پره-توربین-گازی-به-روش-ریخته-گری-دقیق.html‎Cached Similarمقاله طراحی قالب تزریق برای تولید پره توربین گازی به روش ریخته گری دقیق, در دومین کنفرانس ملی مهندسی ساخت و تولید (2nd Conference in the Manufacturing ... دانلود (مقاله طراحی قالب) 5qjkb4.abtindls.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله طراحی قالب)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله طراحی قالب}را دانلود خواهید کرد مقاله طراحی ... مقاله طراحی قالب های تزریقی bankmaghaleh.ir/مقاله-طراحی-قالب-های-تزریقی-2/‎Cachedمقاله حاضر درباره اصول پایه در طراحی محصولات پلاستیکی، قالب گیری تزریقی، مختصری بر طراحی قالب، مراحل طراحی قالب تزریق، روش طراحی قالب توضیح می دهد. دانلود مقاله طراحی قالب -کامل و جامع nflowert.blogroom.ir/post/492‎Cached19 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مقاله طراحی قالب وارد شده اید.برای مشاهده ... مقالات مهندسی مکانیک - ساخت و تولید - بررسی قالب تزریق پلاستیک ... www.sakhtolid.ir/post-497.aspx‎Cached Similarبررسی قالب تزریق پلاستیک با آنالیز سه بعدی سیال مذاب در حفره قالب ... درزمان وهزینه طراحی قالب خواهد شد وجایگزین مناسبی برای روش سنتی طراحی قالب پلاستیک ... دریافت فایل مقاله طراحی قالب - پرداخت و دانلود آنی - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=12714‎Cached31 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم عنوان محصول دانلودی:مقاله طراحی قالب یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ...