خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود تحقیق شیشه

دانلود تحقیق شیشه

چکیده ای از متن:

مقدمه :

در صنعت شیشه کوره ها اصلی ترین نقش را ایفا می کنند و همچنین گران قیمت ترین بخش نیز گرانقیمت ترین بخش نیز کوره ها می باشند . کوره های ذوب شیشه خواص ویژه ای همانند مقاومت در برابر خوردگی مذاب شیشه دادند .

در کوره های صنعتی و بی تشعشع حاصل از دوده از لحاظ مقدار به مراتب بزرگتر از تشعشع گاز غیر درخشنده است . مسألة بکارگیری روابط گرمای تشعشعی که برای ایجاد تسهیل در طراحی کورة شیشه کار شده اند بصورت مأیوس کننده ای پیچیده است . دو روش عمل امکان پذیرند :

1- روش نظری که در ان تلاش می شود فاکتورها منفرداً مورد توجه قرار گرفته و مطابق دانسته ها ترکیب شوند .

2- روش تجربی که در آن داده های آزمایشی کوره برای تعیین اثر تغییراتی که انتظار می رود مهم باشند .

باید در تهیه ، اندازه گیری و حمل و نقل مواد خام شیشه دقت فراوانی به کار برد زیرا تغییرات هر چند ناچیز در مقدار اجزاء ( حتی در اجزاء فرعیممکن است نه تنها روی خواص محصول بلکه به سبب افزایش یا کاهش ناروانی شیشه در دمای معین روی رفتار آن در حین شکل دادن تأثیر عمیق بگذارد . از آنجا که هدف اصلی از ذوب شیشه تبدیل این مواد خام به خمیری یک دست است ، یکنواختی اندازة ذرات نیز اهمیت دارد . در غیر این صورت ارتعاشاتی که در حین حمل و نقل خمیر شیشه پدید می آید باعث می شود که ذرات ریز تر به سطح آن بیاید و ذرات درشتتر بصورت توده هایی با ناروانی های گوناگون در محصول نهایی ظاهر شوند . غیر از ماسه و نمک قلیا و آهک که اجزای اصلی شیشه های سودا – آهکی هستند ، خرده شیشه هایی از جنس همان شیشه را به خمیر شیشه اضافه می کنند زیرا هر نوع شیشه در دمای پایین تر از دمای لازم برای ذوب هر کدام از اجزای تشکیل دهنده اش ذوب می شود بنابراین افزودن خرده شیشه ، روند ذوب را تسریع می کند و به همین دلیل امکان دارد بیشتر از 40 درصد تمام شیشه مذاب را خرده شیشه تشکیل دهد .

...

ظروف شیشه ای ، نوع پهلو گذر :

این کوره دارای ریخبراتورهای ساده از نوع جعبه ای است . در مدلهای قدیمی تر ، سقف محفظة ریخبراتور در پاییین کف گذرهای احتراق واقع شده و هرگذر بوسیلة یک بالاگیر از طرف سقف ریخبراتور به ان متصل می شد . مزیت نوع جعبه ای در ان است که امکان چیدن آن آجرهای شبکه بازیابی بیشتری را در محفظة ریخبراتور میسر می سازد و ساختمان سقف آن نیز ساده تر است . در عملکرد کور ریخبراتوری هوای گرم شده حین بالا آمدن برای احترتق در گذر احتراق با سوخت برخورد می کند و شعله در بالای سطح شیشه در محوطه فضای زیر سقف مخزن ذوب می سوزد . این هوای گرم از طریق گذر مقابل از میان شبکه بازیابی آن طرف پایین رفته و از راه شیر تعویض دوده به سمت دودکش تخلیه ، روانه می شود . برحسب وضعیت خاص کوره ، هر 20 تا 30 دقیقه ، مسیر عوض می شود . این بار هوای احتراق از میان شبکه مقابل ، که حالا داغ شده ، بالا آمده شعله به سمت مقابل مخزن ذوب تغییر جهت می دهد . به عبارت دیگر گرمای خروجی در شبکه بازیابی ذخیره شده، امکان راندمان بیشتر در دمای بالاتر شعله را در مقایسه با هوای سرد میسر می سازد . بیشترین دما در مخزن ذوب از حدود 2850 تا 2920 درجه فارنهایت است .



خرید فایل



لینک منبع :دانلود تحقیق شیشه

دانلود تحقیق در مورد شیشه shisheh-t.lel.ir/‎Cached7 آگوست 2016 ... دانلود مقاله شیشه ,دانلود جزوه شیشه ,دانلود پایان نامه شیشه ,دانلود پاورپوینت شیشه. دانلود (تحقیق شیشه) | جی پروجکت gprojectsppt.ir/nikan10425.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... دانلود تحقیق در مورد شیشه، در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، دید کلی، تاریخچه، ترکیبات سازنده شیشه، اجزای اصلی تشکیل ... دانلود تحقیق شیشه - ساخت وبلاگ pichakwi.aslblog.ir/post/700‎Cachedاینک شما با جستجوی ((دانلود تحقیق شیشه)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -دانلود تحقیق شیشه- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی ... دانلود تحقیق شیشه و انواع آن - وان فایل 1-file.blogsky.com/1395/07/11/post-43925/‎Cached2 ا کتبر 2016 ... فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات:20 سیاهه مطالب: تاریخچه مراحل ساختن شیشه ذوب شیشه‌سازیاطلاعات اولیه مراحل مختلف تهیه شیشه ... دانلود (دانلود تحقیق شیشه) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/5121‎Cached27 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{دانلود تحقیق شیشه}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل دانلود ... دانلود مقاله شیشه های دو جداره - سون سیویل www.7civil.com/4860-دانلود-مقاله-شیشه-های-دو-جداره.html‎Cached Similarدر ادامه یک مقاله سه صفحه ای در مورد شیشه های دو جداره دانلود خواهید نمود. سر فصل ها: تاریخچه شیشه های دو جداره. فرایند تولید شیشه های دو جداره. مزایای شیشه دو جداره در ... فروش دانلودی دانلود تحقیق شیشه 7kxnae.radikaldl.ir/‎Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید به صفحه دانلود فایل(دانلود تحقیق شیشه)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از ... دانلود دانلود تحقیق شیشه -کامل و جامع 6ud823.barfindl.ir/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((دانلود تحقیق شیشه)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -دانلود تحقیق شیشه- شده اید. کاملترین فایل دانلود تحقیق شیشه – حریر دانلود harirdlc.ir/article/14762‎Cached18 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم به صفحه دانلود فایل(دانلود تحقیق شیشه)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ... دانلود تحقیق شیشه و انواع درس عناصر آن به صورت پاورپوینت + دانلود ... weblogyas.xyz/data/haram88/1033893‎Cachedدانلود تحقیق شیشه و انواع آن به صورت پاورپوینت از دوره کارشناسی ترم یکم هستش و قابل ویرایش که گذاشتم واسه دانلود برای دانشجو های معماری مخصوصا دانشجوهای ...