خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله سازه های بتنی

مقاله سازه های بتنی

فهرست مطالب:

مقدمه:

تعمیر بتن در مناطق دریایی

سازه های اسکلت بتنی

چگونه یک ساختمان ایمن یسازیم

ویژگی های عمده فوم بتون

بتن الیافی

منابع

.....................................................

قسمتهایی از متن:

مقدمه

ضرورت تحقیق در خصوص مصالح ساختمانی خصوصا بتن به عنوان عنصر شاخص در ساخت و ساز، از چند دهه گذشته در مرکز توجه موسسات تحقیقاتی در کشورهای مختلف بوده است. در کشور ما با توجه به حجم انبوه ساخت و سازها در بخش عمومی و در بخش خصوصی و همچنین سرمایه گذاری های عظیم برای ساخت فرا سازه ها، که بخش اعظم آنها را سازه های بتنی تشکیل می دهند، پرداختن به موضوع تحقیقات در زمینه مصالح ساختمانی و خصوصا بتن از اهمیت زیادی برخوردار است. در کشورهای پیشرفته، امروزه بخشی قابل ملاحظه ای از بتن های مصرفی را بتن های خاص تشکیل می دهد و با توجه به قابلیت های شگرف این مصالح ساختمانی ، تحولهای اساسی در تکنیک ها و روشهای ساخت سازه ها ایجاد شده است.

...

ساختمانهای بتنی:

یک مد خرابی معمول در سازه های بتنی بهنگام زلزله، فروافتادن دال کف، تقریبا بدون شکست، بر روی کف زیرین خود میباشد. در این نوع خرابی که تحت عنوان "پن کیک" از آن یاد میشود، دالهای کف فروافتاده از دسترسی و رهایی مصدومان جلوگیری می کند و لذا مشکلات زیادی را بخصوص درصورتی که موقعیت و وضعیت قربانی نامعلوم باشد ایجاد می نماید. دال بتنی هر طبقه به ابعاد 30 متر در 30 متر و به ضخامت 10 سانتیمتر وزنی بالغ بر 250 تن دارد که از ظرفیت جرثقیلهای معمول فراتر است. لذا باید این دالهای بتنی به قطعات کوچکتر بریده شوند تا قابل حمل و جابجائی بوسیله جرثقیلهای عادی شوند.

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله سازه های بتنی

مقاله مقاوم سازی سازه های بتنی در مقابل زلزله با استفاده از مهاربند فولادی www.civilica.com/Paper-GEODM02-GEODM02_039=مقاوم-سازی-سازه-های-بتنی-در-مقابل-زلزله-با-استفاده-از-مهاربند-فولادی.html‎Cached Similar Rating: 4 - 1 vote مقاله مقاوم سازی سازه های بتنی در مقابل زلزله با استفاده از مهاربند فولادی, در دومین همایش مقابله با سوانح طبیعی (02nd Disaster Management Conference) توسط ... دانلود پروژه جامع سازه های بتنی - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-پروژه-جامع-سازه-های-بتنی‎Cached Similar18 آوریل 2014 ... عنوان پروژه: سازه های بتنی قالب بندی : PDF قیمت : رایگان شرح مختصر : برای طراحی ... دانلود مقاله انواع ساختمان و روش های مقاوم سازی ساختمان ها ... دانلود رایگان مقاله با ترجمه : تقویت سازه های بتن آرمه با دیوار برشی ... freepaper.us/?paperno=35917‎Cached Similarدریافت مقاله با ترجمه فارسی sciencedirect : Strengthening of reinforced concrete structures with external steel shear walls دانلود رایگان مقاله. مقاله بررسی تفاوت سازه های بتنی و فلزی | مهندسی دانلود www.mohandesidl.ir/post/171/‎Cached Similar16 سپتامبر 2012 ... مقاله بررسی تفاوت سازه های بتنی و فلزی توسط متخصصان آمریکایی . در این مقاله مزایا و دیگر ویژگی های هر یک از سازه ها بررسی شده . این مقاله به دو ... مقاله سازه های بتنی bankmaghale.ir/مقاله-سازه-های-بتنی/‎Cached Similarمقاله سازه های بتنی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۳۱ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود مقاله سازه های بتنی ... آب بندی بتن - مقاله آب بندی سازه های بتنی abbandibeton.com/...مقالات/مقالات.../104-مقاله-آب-بندی-سازه-های-بتنی.html‎Cached Similarآب بندی سازه های بتنی. با توجه به تجربیات متخصصان آب بندی بتن و دست اندرکاران ساخت و اجرای سازه های بتنی و تحقیقات بعمل آمده در مورد طول عمر مفید سازه های ... PDF مقاله ساختمان های بتن آرمه و توضیحاتی مختصر در مورد نحوه اجرای ... www.niazemarkazi.com/papers/10008986.html‎Cached Similarساختمان های بتن آرمه و توضیحاتی مختصر در مورد نحوه اجرای آن (1),فنداسیون,میل ... انبساط,سیمان,ساختمان,سازه های بتنی,شناژ,مقاله PDF, شرح:ساختمان های بتن آرمه و ... دانلود مقاله راه کارهای مقاوم سازی لرزه ای سازه های بتن آرمه - سون سیویل www.7civil.com/4794-دانلود-مقاله-راه-کارهای-مقاوم-سازی-لرزه-ای-سازه-های-بتن-آرمه.html‎Cached Similarاین هم یک مقاله فارسی در مورد راه کارهای مقاوم سازی لرزه ای سازه های بتن آرمه از آقای ایمان الیاسیان. این مقاله در 26 صفحه تهیه شده است. مقاوم سازی سازه بتن آرمه. دانلود (مقاله سازه های بتنی) 265mu6.sarvdlc.com/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله سازه های بتنی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله سازه های بتنی- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی ... دانلود مقالات عمران و معماری و ساختمان - ترمیم سازه های بتنی 4-engineer.blogfa.com/category/130/ترمیم-سازه-های-بتنی‎Cached Similarامروزه ورقهای FRP به عنوان مصالحی جدید در صنعت ساختمان جهت توانمندسازی و تعمیر سازههای بتنی کاربرد دارند ]۱[. پژوهشهای وسیعی به صورت تئوری، آزمایشگاهی و ...