خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله زندگینامه کانت

مقاله زندگینامه کانت

عنوان

صفحه

پیشگفتار

2

زندگینامه

4

کانت چه می گوید؟

9

قانون آزادی، حکومت جمهوری و صلح جاودان

13

منابع

34

چکیده از متن:

زندگینامه

ایمانوئل کانت در ۱۷۲۴ در شهر کوینسبرگ در پرس شرقی ،از پدری استاد سراجی به دنیا آمد.تا سن هشتاد سالگی که درگذشت همه عمر خود را عملا در این شهر گذراند.خانواده اش بسیار دیندار بود،و اعتقاد مذهبی خود او پیش زمینه ای مهم برای فلسفهء او شد.کانت هم مانند بارکلی عقیده داشت ، مبانی ایمان مسیحی را باید نگه داشت.در میان فیلسوفانی که تا کنون بحث کردیم کانت نخستین کسی است که در دانشگاه فلسفه تدریس می کرد.استاد فلسفه بود. دو گونه فیلسوف داریم .یکی کسی که برای پرسشهای فلسفی خود شخصا دنبال پاسخ می رود.دیگری کارشناس تاریخ فلسفه است اما فلسفه ای ضرورتا از خود ندارد. کانت هر دو بود.چنانچه فقط استادی برجسته و متخصص اندیشه های فلاسفهء دیگری می بود ، هرگز چنین جایگاهی در تاریخ فلسفه پیدا نمی کرد ،و مهم است بخاطر بسپاریم که کانت دارای آموزش قرص و استوار در سنت فلسفی گذشته بود .هم با عقل گرایی دکارت و اسپینوزا آشنا بود و هم با تجربه گرایی لاک،هیوم،بارکلی.

عقل گرایان می گفتند پایه معرفت انسان همه در ذهن است.و تجربه گرایان می گفتند شناخت جهان همه زاییدهء حواس ماست.به نظر کانت هر دو دیدگاه تا اندازه ای درست و تا اندازه ای نادرست بود.مسئله ای که ذهن تمامی آنها را به خود مشغول داشته بود این بود که دربارهء جهان چه می توان دانست .این طرح کار فلسفی از زمان دکارت به این طرف هوس و حواس همهء فیلسوفان را ربوده بود .اینان دو امکان عمده پیشنهاد کرده بودند : جهان یا دقیقا همان است که ما با حواس خود درک می کنیم، یا آن است که به عقل ما می رسد. کانت گفت: در ادراک ما از جهان هم<حس> دخالت دارد و هم <عقل> اما به نظر او عقلیان در میزان کاربرد عقل ، و تجربیان در تاکید تجربهء حسی، غلو ورزیده اند .آنچه ما می بینیم در درجهء اول ادراک حسی پدیده هایی است در زمان و مکان .کانت<زمان > را دو صورت شهود ما خواند.و تاکید ورزید که این دو صورت در ذهن ما بر هر تجربه ای پیشی می جویند.به عبارت دیگر پیش از این که چیزی را تجربه کنیم، می دانیم که آن را به صورت پدیده ای در زمان و مکان ادراک حسی خواهیم کرد.زیرا عینک عقل را نمی توانیم از چشم خود برداریم.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله زندگینامه کانت

مقاله زندگینامه کانت 5qmb4i.abtindls.ir/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله زندگینامه کانت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله زندگینامه کانت)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند مقاله زندگینامه ... مقاله زندگینامه کانت - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو daneshyar.cero.ir/product-328558-مقاله-زندگینامه-کانت.aspx‎Cachedمقاله زندگینامه کانت. ... صفحه. پیشگفتار. 2. زندگینامه. 4. کانت چه می گوید؟ 9. قانون آزادی، حکومت جمهوری و صلح جاودان. 13. منابع. 34 ... دانلود مقاله زندگینامه کانت - فایل ناب filedocx.blogsky.com/1395/08/15/.../دانلود-مقاله-زندگینامه-کانت‎Cached5 نوامبر 2016 ... چکیده از متن: زندگینامه. ایمانوئل کانت در ۱۷۲۴ در شهر کوینسبرگ در پرس شرقی ،از پدری استاد سراجی به دنیا آمد.تا سن هشتاد سالگی که درگذشت همه ... دانلود (مقاله زندگینامه کانت) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/3831‎Cached26 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد عنوان محصول دانلودی:مقاله زندگینامه کانت یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش ... کاملترین فایل مقاله زندگینامه کانت – دانلودکده www.odanlod.site/کاملترین-فایل-مقاله-زندگینامه-کانت/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((مقاله زندگینامه کانت)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله زندگینامه کانت- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این ... مقاله زندگینامه کانت - شوق باران - سیستم وبلاگدهی shogeibaran.madblog.ir/post/469 اینک شما با جستجوی ((مقاله زندگینامه کانت)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله زندگینامه کانت- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی ... مقاله زندگی‌نامه کانت » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی mihandocs.com/37596-مقاله-زندگی‌نامه-کانت.html‎Cached15 مارس 2016 ... زندگی‌نامه کانت:کانت در سال 1724 در شهر کونیگسبرگ از بلاد پروس متولدشد، اگر مسافرت او را به یک ده مجاور برای تعلیم کنار بگذاریم، این ... خرید آنلاین مقاله زندگینامه کانت – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper6359.html‎Cached11 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله زندگینامه کانت برایتان آماده شده است ... مقاله زندگینامه کانت - قیمت 4,500 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت-خرید/19719628-مقاله-زندگینامه-کانت‎Cachedمقاله زندگینامه کانت محدوده قیمت از 4500 تومان از فروشگاه فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سِرو,cero.ir. خرید آنلاین مقاله زندگینامه کانت 12vqry.barfindl.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله زندگینامه کانت)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله زندگینامه کانت}را دانلود خواهید کرد