خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش

مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش

ایمنی در ساختمانها

مقدمه: ساختمان و بناهای تاریخی و مسائل در مورد ساخت و ساز ار آن است که هر چقدر بخواهیم دربارة آن صحبت کنیم جامدای سخن زیاد است چون ساختمان یک سر پناه امن برای همة ما می‌باشد که برای استراحت بعد از کار و دربارة کار خودمان در آنجا امنیت داشته باشیم. و امنیت از همه چیز برای ما که در یک مکان می خواهیم راحت باشیم حرف اول را می زند.

ساختمان و مسائل مربوط به ساخت و ساز زمانی دراز و قدمتی طولانی دارد. که همة این مسائل بعد از قرنها و اطلاعات و کشفهای جدید و مهندسی و کاربر کامپیوتر است به دست هم داده‌اند تا الان ساختمانها به قول معروف مهندسی ساز بشوند.

1) امنیت قبل از ساخت

2) امنیت مربوط به مهندسان

3) مصالح ساختمانی

- جوشکاری

- اسکلت سازی

- آجر و مصالح دیگر

- قبول ریزی

4- امنیت کارگران

منبع و مآخذ

ایمنی به طور کل در هر زمینه‌ای باعث آرامش خاطر و بوجود نیامدن حوادث ناگوار و جلوگیری از خسارتهای احتمالی بسیار مهم است.

ایمنی به طور کل در هر زمینه‌ای باعث آرامش خاطر و بوجود نیامدن حوادث ناگوار و جلوگیری از خسارتهای احتمالی بسیار مهم است و یکی از موارد ایمنی امنیت. در ساختمان است. مطلب را از ابتدای پایه‌گذاری یک ساختمان مطلوب و امن شروع می کنیم.

یک مهندس معمار برای طرح و نقشه یک ساختمان به مسائل بسیار زیادی باید توجه کند.

برای اولین مرتبه وقتی زمین یا ملک مورد نظر را می پسندد که مهیا است برای ساختن باید به خاک و شرایط آب و هوائی و جغرافیایی منطقه به خوبی آگاه بود.

یعنی باید خاک آن منطقه را مورد آزمایش و تحلیل قرار داد. که خاک از نظر مقاومت و استحکام و تنشهائی که بر روی آن که اغلب تنش عمودی است اعمال می‌شود در چه رتبه‌ای قرار دارد. و یکی از مسائلی که به آن توجه نمی شود همین مطلب است. مهندسی خاک که به طور کامل جا نیفتاده است و می‌توان گفت این عمل بر دوش مهندس معمار می‌باشد. و از نظر آب و هوائی که رطوبت در منطقه مورد نظر در چه حدی می‌باشد و با توجه به نوع شرایط جوی اسکلت ساختمان که قرار است در آن منطقه احداث شود. آیا آبرفتهای زیر زمینی و چاههای آب که خیلی سالهای دور به صورت قناعت کاربرد داشته از آن منطقه چگونه عبور می کردند که باعث سستی خاک و نرمی خاک شده است یا نه.

از لحاظ گسلهای زیرزمینی روی چه درجه گسلی و در چه محدود گسلی (خطرناک- غیرخطرناک) قرار گرفته است. و یکسری از این مسائل مربوط می‌شود به شهرداریهای آن منطقه که در این رابطه باید اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد.

مهندس هم با مراجعه به این شهرداریها می‌تواند اطلاعات کاملی به دست آورد. و همین مسائل ریز و بسیار گمشده در صنعت ساخت و ساز بسیار پراهمیت می‌باشد. و همة این عوامل باعث می‌شود که مهندس ساختمان را بر پایه های اطمینان فلز یا پایه های بتون طراحی کند.

نتیجه

به طور کلی اینکه ساختمانها برای ایمن‌تر شدن و بهتر شدن به انوارها بسیاری لازم است و یک ابزار آن بیمه کردن می‌باشد. وقتی شرکتی قبول می‌کند یک خانه‌ای را بیمه کند از اول ساختن تا پایان آن تحت نظارت قرار می‌دهد. و مسئله مهم اینکه مهندسان و معماران که در ساختمان کار می‌کند به طور کامل و دقیق نظارت نمی‌کنند و باعث می‌شود کیفیت کار پایین بیاید.و چون مسئله ساختمان به یک بخش درآمدزا تبدیل شده کمیت را به کیفیت ترجیح می‌دهند. و همه چه مهارت داشته باشند و چه مهارت نداشته باشند در این کار مشارکت می‌کند.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش

برترین پکیج مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها – دانلود فایل – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper10038.html‎Cached24 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها)) را در ادامه مطلب ببینیدمقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین فایل مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper437.html‎Cached21 سپتامبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها)) را در ادامه مطلب ببینید مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها qip.stu1.ir/.../%26%231583%3B%26%231575%3B%26%231606%3B%26%231...‎Cachedدانلود مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها · مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها. دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش ... خرید فایل( مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها) : گستره سپهر gostaresepehr.parsinblog.com/post/705‎Cached15 سپتامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها)خوش آمدید برای دانلود به ادامه ... مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها - خرید آنلاین و دریافت behnamica.geblog.ir/post-41152.html‎Cachedبرای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. کاملترین فایل مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها nasimdl.meeblog.ir/post/541‎Cachedبه صفحه ی دانلود _مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را ... در ساختمانها ببرید مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها - پرداخت و دانلود آنی faraznegint.aslblog.ir/post/630‎Cached18 ا کتبر 2016 ... دریافت فایل مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها - پرداخت و دانلود آنی - ... دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب · like. مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها - مدار دانش - سیستم وبلاگدهی madaredanesh.madblog.ir/post/65‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از ... دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها hyperoshan.madblog.ir/post/2332 30 آوریل 2016 ... ... کامل محصول دانلودی|| مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش. مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها — آلفا دانلود alphaload.cloudsite.ir/downloadfa/مقاله-بررسی-ایمنی-در-ساختمانها/‎Cached1 ژوئن 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بررسی ایمنی در ساختمانها}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... دانلود مقاله ایمنی در ساختمانها در 12 صفحه ورد قابل ویرایش.