خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش

مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش

«به‌نام خدا »

راههای جدید کارکردن

دنیای شناخته شدة اقتصادی، مصارف گوناگون افزایش یافته تکنولوژی و تغییرات در سازمانهای فرهنگی و ساختارهایشان، تأثیرات شگرفی در راه و روش کارکردن ما در ایالات متحده دارند اگر شما در مورد مشاغل همیشگی و غیرمتوقف کر کرده باشد، مانند یک گلدان کریستال می‌باشد که توسط یک گریه از روی یک صفر پایین افتاده است، راهها و روشهای جدید کارکردن به اندازه قطعات ریز آن گلدان شکسته است.

مکان شخصی و خصوصی ما برای استخدام با سرعت زیادی در افزایش است و رابطه بسیار نزدیکی با شبکه های ارتبطات سایر مشاغل دارد. و این بازرگانان سعی در یافتن بازارهای فروش کالاهایشان هستند که این بازارها در سطح جهانی می باشند. بعلاوه گروههای که امروزه ما با آنها در حال کارکردن هستیم، مفهوم و تعریف کار را در بسیاری از راهها تغییر دادند هدف اصلی این قسمت میزان کار و تلاش نیروها می باشد که در بخشهای 7 و 8 به آنها اشاره شده است. فهمیدن جزئیات به شما کمک خواهد کرد که بتوانید موارد مربوط به برنامه ریزی شغلی را مشخص کنید تا در تصمیم گیری خود راحت تر عمل کنید و همچنین بعد از سطح کیفیت شغل خود ارتقاء دهید.

موضوعاتی که در این قسمت ما به آنها پرداخته ایم در زیر آمده اند :

1- طبیعت تولید یک شغل؛

2- راههای جدید کارکردن و بالا بردن سطح مشترکات بیان و نیروهای کار که شامل گوناگونیهایی در انواع پذیرش کارمند ( استخدام کردن) و جزئیات مربوطه به این استخدام ها می باشد؛

3- مشکلات این راههای جدید کار کردن.

ما با چشم اندازی از CIP آغاز می کنیم و از آن نتیجه گیری می کنیم.

ایجاد شغل ( کارآ‏فرینی)

مشاغل از کجا آمده اند؟ قبل از توجه به روشهایی که ما به آنها کار می کنم ، احتمالاً‌فکر کردن به چگونگی پیدایش و علت پیدایش مشاغل می‌تواند مفید باشد. چه اتفاقات و عواملی کارفرمایان را مجبور به ایجاد شغل کرده است؟ (ممکن است که شما بخواهید مروری بر تعریف شغل در قسمت یکم داشته باشید ) اگر چه کاهش میزان مشاغل طی 10 سال گذشته در ایالات متحده به طرز باورنکردنی کاهش یافته است، ( عده ای این میزان را 43 میلیون برآورده کرده اند ) آژانس های کاریابی هنوز فعالیت خود را متوقف نکرده اند. بیش از 17 میلیون شغل از سال 1994 تا سال 2005 تولید شده اند واز 127 میلیون به 7/144 میلیون افزایش یافته اند و یا عبارتی رشد 14% داشته اند. شاید قبلاً بدان اشاره شده است که اگر چه با این سرعت رشد در حدود 10% است کمتر از یک دهه گذشته می باشد ، اقتصاد با سرعت کمتری در حال رشد است. Clifford Johnson , Sar Levitan (1982)‌، اقتصاد دانانی که کتاب Second Thught on work را نداشته اند، توضیح می دهند که مشاغل با توجه به نیازها و آمال عمومی واجتماعی بوجود آمده اند. در واقع ، مشاغل نتیجه نیازها و خواسته های ما می باشند. زمانیکه ما به لباسها، ماشینها، مدارک دانشگاهی، مراقبت از بزرگسالان، مراقبت از کودکان نیازمندیم و مردمی که این سرویسها را ارائه می دهند سعی در تولید بیشتر این مورد دارند.

تولید این نیازها می تواند به دو روش بیان شود تولید کنندگان می توانند کارگرانی برای تولید بیشتر در حال حاضر داشته باشند که می بایست ساعات وروزهای بیشتری در هر هر هفته کار کنند و هم می توانند کارگران بیشتری در اختیار داشته باشند ( استخدام کنند) که البته قبل از آن می بایست مشاغل جدیدی را تولید کنند. البته زمانیکه این خواسته ها کاهش یابند ، مشاغل نیز حذف می شوند واز بین می روند چرا که تولید کنندگان خود را کاهش داده اند.

نیاز مشتریان برای بیشتر چیز در ایالات متحده بسیار زیاد است – اقتصاد در حال رشد است.

در گذشته کارفرمایان تعداد بیشتری از کارگران را به خدمت می گرفتند ، ولی امروزه سازمانها، کارمندانی دارند که ساعات بیشتری برای آنها کار می کنندو این تدبیل به یک امر عادی شده است چرا که کارمندان تمام وقت بیشتر شده اند و تعدادشان افزایش یافته است و تا حدود 40% سطح سود و فایده کاری را افزایش داده اند ، آنها می توانند ارتقاء شغلی پیدا کنند و در کارشان پیشرفت کنند و نمی توانند سرکار دیر حاضر شوند حتی در مواقع ضروری تلاش برای کنترل ارزشهای کاری ،سازمانها راه ها و مشاغل جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای اجتماع وافزایش میزان محصولات وسرویسها را در حال طراحی هستند.

ما بین سایر چیزها ، سازمانها از مشترکات مابین کارگران که ممکن است مربوط به یکدیگر باشند ، استفاده می کنند در واقع آنها بعد از اتمام کار و مصرفشان کنار گذاشته می شوند و کارفرمایان خود را موظف به پرداخت حقوقشان نمی دانند.

این یک روش جدید کار در امریکا می باشد به این دلیل که در گذشته ما معتقد بودیم که زمانیکه سود کردیم ونیاز مشتریان رفع شد، مشاغل خوب دوباره باز خواهند گشت. حالا ما معتقد به کارکردن درست در زمان مورد نیاز هستیم.

راههای منتخب کار

موقعیتهای همیشگی مشاغل تمام وقت

رایج ترین کار کردن در حال حاضر، کار به مدت 40 ساعت در هفته می باشد البته برای مشاغل تمام وقت. اگر چه تمام اتفاقات در حال وقوع هستند و در دنیای اقتصاد این اتفاقات عادی هستند و به نظر صحبت کردن درباره این موضوع کمی مشکل به نظر می رسد ( درباره مشاغل دائمی)

نقطه نظر کسی این صحبت این بود که این نوع مشاغل و موقعیتها برای یک زندگی لازم و کافی بودند ، اگر چه که کارمندان به کناره از شغل و بیرون رفتن از سازمان بودند.

تا زمانیکه مشاغل مانند قبل همیشگی هستند ، این نوع موقعیتها برای کارگران قسمتهای مهم یک سازمان نیز همیشگی نیست در قسمت 8، ما طرح و مدل جدیدی از نوع مدیریت سازمانها را مطالعه کردیم.

ثابت را ترک کرده است. شغل جدیدش شامل مزایای کامل، تعطیلات و برنامه های بازنشستگی است.

اگر معایب بسیاری نیز در طرح موجود است ، معایبی مانند نیاز جابجایی دوباره ، نیاز به حفظ مهارتهای آن شغل و کمبود امنیت شغلی. در این طرح و موضوع Gallaga به یک موضوع مهمی اشاره کرده است: همة ما دارای مشاغل موقت هستیم، اما من می دانم ک شغل من موقت است ولی سایر مردم نمی دانند. مشاغل موقت حرفه ای مانند: وکلا، مدیران، فروشگاه داران، تجاره حسابدارها، شغلشان را توسط آژانس های کاریابی موقت یافته اند. برای مثال AEROTEK یک ؟؟؟ تکنیکی، در حال استخدام بسیاری از دانشجویان برای موقعیتهای داخلی کمپانی مثلا فروش می‎باشد. Long worth stein (1995) اعلام کرده اند که Executive options ، یک کمپانی با 6000 کارمند حرفه ای، آماری از کارکنان خود به قرار زیر اعلام داشته است: متوسط این کارمندان 40 سال می‎باشد که 60% از آنها مرد می باشند. در حدود 20% از کارگران با سن بالاتر به کرات تأخیر و غیبت نیز داشته اند. می بایست برای همین مشاغل موقت حفظ شوند Eve Braudy (1989) تعدادی از محاسن را برای استخدام های موقت پیشنهاد کرد که شامل انعطاف پذیری، جابجایی آسان، مشاهده دقیق و صحیح. جابجایی آسان روشی برای ادامة بدون وقفه و کامل یک شغل و رشد آن شغل تا زمانیکه از یک مکان به مکان دیگر و یا از یک سازمان به سازمان دیگر می‎باشد. این روشی برای فعال بودن می‎باشد و کار کردن در حالیکه به دنبال یک شغل ثابت هستید. انعطاف پذیری، Braudy نشان داد که نیاز به کارکردن برای موقعیتهای موقتی دارد. برای مثال این روش، یک تجربة طولانی مدت کاری می‎باشد. همینطور می‎تواند موقعیتهایی برای مشاغل پاره وقت تا زمان تغییر شغل ایجاد کند. بعلاوه، این روش کارمندان را مجبور به کار کردن با مدیران نالایق و بداخلاق و سخت نمی کند بلکه به آنها آموزش می‎دهد تا اب این نوع رفتارها کنار بیایند و کارمندان را تحت کنترل در می‎آورد. توانایی مشاهدة دقیق و صحیح به کارفرمایان این امکان را می‎دهد تا نحوه عملکرد کارمندان خود را کنترل کنند و علایق آنها (کارمندان) را کشف کنند و ضامنی برای تضمین موفقیت شغلی باشد.

بسیار مهم است که اشاره شود، کارمندان موقت برای اینکه تست و آزمایشی برای اینکه مشاغل دائمی داشته باشند، استخدام می‎شوند. این روش "Buyaut" و یا استخدام موقت نامیده می‎شود.

Kleimun (1996) گزارش داده است که 40% از کارمندان ؟؟؟ دارای مشاغل دائمی و ثابت هستند زمانیکه این سازمان یک شغل تمام وقت را ایجاد می‎کند، در ابتدا به کارمندان پاره وقت خود و استخدام دائمی آنها توجه دارد که این موقعیت را به آنها بدهد و بهمین علت است که 75% از مشاغل هیچ گاه تبلیغ نمی‎شوند. یک کمپانی شرکت ممکن است برای استخدام دائمی از کارمندان موقت خود استفاده کند اگر چه مجبور به پرداخت مالیات شود.

Braully پیشنهاد کرد که کمپانی های موقت می‎توانند مانند یک خط مشی در زندگی عمل کنند . آنها به علایق شما پاسخ می دهند، برای شما کار پیدا می کنند.

??? Figler (1988) این را بعنوان یک شغل موقت توصیف کرده است.

که شما را با یک درآمد همیشگی در سطحی که به شما این اجازه را می‎دهد که نیازهای خود را به طور کامل رفع کنید، مهیا می سازد.

شما مشاغل را موقت می پذیرید نه به این خاطر که همیشه آنها را حفظ کنید. یک کمپانی با مشاغل موقت علایق، مهارتها و اهداف شغلی شما را به بهترین وجهی که ساعات کاری در دسترس هستند را پاسخگو می باشند البته به این منظور که بتوانند هماهنگیهای لازم را ایجاد کنند. بعنوان کارفرما اعلام تاثیرات و مزایای یک شغل برای جذب کارمند ضروری می‎باشد. در این روش، کارفرمایانی که کارمندان موقت دارند، قادرند انواع دستورات را بپذیرند. در قسمت یازدهم، ما بعضی از پیشنهادات Braully را بررسی خواهیم کرد.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود فایل ( مقاله بررسی راههای جدید کار کردن) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper9495.html‎Cached22 ا کتبر 2016 ... توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل مقاله بررسی راههای جدید کار کردن novinrasamt.meeblog.ir/post/585‎Cached... فایل مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. مقاله بررسی راههای جدید کار کردن « یاقوت وب yaghutweb.cloudsite.ir/مقاله-بررسی-راههای-جدید-کار-کردن/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... ... از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله بررسی راههای جدید کار کردن}را دانلود خواهید کرد. مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله بررسی راههای جدید کار کردن -کامل و جامع - ساخت وبلاگ parvanefl.aslblog.ir/post/224‎Cached15 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله بررسی راههای جدید کار کردن)) را در ادامه مطلب ببینید مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. کاملترین فایل مقاله بررسی راههای جدید کار کردن 9sy6bi.sarvdlc.com/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله بررسی راههای جدید کار کردن)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله بررسی ... مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله بررسی راههای جدید کار کردن – خرید آنلاین و دریافت – حریر ... harirdlc.ir/article/9525‎Cached14 ا کتبر 2016 ... حریر دانلود. دانلود مقالات دانشگاهی. جستجو برای: ... محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (مقاله بررسی راههای جدید کار کردن) 2e1qjv.nikansefile.ir/‎Cached... می باشد و پشتیبانی پاسخگو میباشد.جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل مقاله بررسی راههای جدید کار کردن 9r8wqx.nikandlc.ir/‎Cachedبه صفحه ی دانلود _مقاله بررسی راههای جدید کار کردن_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ... کار کردن ببرید مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش ... کاملترین فایل مقاله بررسی راههای جدید کار کردن | فراز وب www.farazwb.download/?p=27300‎Cached2 ا کتبر 2016 ... توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید فایل( مقاله بررسی پنیرسازی در اسکاتلند) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=12496‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مقاله بررسی پنیرسازی در اسکاتلند در 16 صفحه ورد قابل ویرایش ... مقاله بررسی راههای جدید کار کردن در 38 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب.