خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها

مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها

فهرست مطالب :

عملکرد بانکها

بانکها به موسسات بخت آزمایی تبدیل شدند

الگانس وبی.ام.و رویای خوشبخت شدن سپرده گذاران

منابع


بخشهایی از متن:

عملکرد بانکها

بانکداری جزو مهمترین و تأثیرگذارترین صنایع در اقتصاد هر کشور است و هر نوع تغییر و تحول در آن موجب اثرگذاری در سایر سطوح اقتصادی کشور می شود.
نظام بانکی کشور در طول سالهای گذشته همواره با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بوده است و سیاستگذاریها، مقررات و ضوابط و اختیارات سخت و دست و پاگیر حاکم بر نظام بانکی دولتی و به ویژه در فضای رقابتی با بانکهای خصوصی، از انعطاف پذیری این بخش از اقتصاد کشور کاسته است.

مباحثی همچون ارائه تسهیلات تکلیفی، مطالبات نظام بانکی از دولت، روند تحولات بانکداری نوین و منطبق با نظام جهانی بانکی، اصلاح ساختار بانکها، تخصص مدیران، دارایی ها و بدهی ها، رعایت اصل تعادل در بین مشتریان و سپرده گذاران در پرداخت تسهیلات و نرخ سود بانکی و همه و همه نکاتی است که نظام بانکی ایران با آن رودررو است.

چندی پیش نتایج یک نظرسنجی که به سفارش وزارت امور اقتصاد و دارایی به اجرا درآمده بود، نشان داد که ۸۰ درصد مردم معتقد به وجود تبعیض در بانکهای دولتی هستند! و ۵۰ درصد آنان عملکرد بانکها را در انجام وظایف محوله موفق ذکر کردند.
این موضوع و ارتقای کیفی خدمات با توجه به جلب رضایت مشتری و جلب اعتماد عمومی به بانکها و نیز سرعت عمل در ارائه خدمات با استفاده از فناوری های روز بانکداری دنیا از نکات بسیار مهم است که نظام بانکی کشور نیازمند بازنگری عمیق به آن است.
چندی پیش در همایش نظارت بر بانکداری ایران، کارشناسان به این نکته مهم اشاره داشتند که سیستم موجود نظارت بر صنعت بانکداری کشور، در جلب اطمینان مشتریان، ناتوان است و قادر به جلب اطمینان کامل به مردم نیست.

...

بانکها به موسسات بخت آزمایی تبدیل شدند

حساب های پس انداز قرض الحسنه غیرعادلانه ترین شکل توزیع درآمد است
رویای داشتن یک ماشین آخرین مدل یا یک خانه با تمام وسایل، آنقدر شیرین هست که هر شخصی را برای حساب باز کردن وسوسه کند. افتتاح یک حساب قرض الحسنه و داشتن حداقل 10هزارتومان موجودی، کافی است که هر کس خود را یکی از برندگان خوشبختی قرعه کشی جوایز بانک ها بداند.

تبلیغات تلویزیونی هم که به صورت شمارش معکوس پخش می شود، این وسوسه را تشدید می کند. آنهایی که برای افتتاح حساب به بانک ها مراجعه می کنند در پاسخ به این سوال کارمند بانک که می خواهید چه نوع حسابی باز کنید، می گویند حسابی که قرعه کشی می شود. انگار دیگر اغلب بازکنندگان حساب یادشان رفته که این حساب ها قرض الحسنه است و افتتاح آن باید با نیت خیر کمک به نیازمندان انجام بگیرد. شکل گیری حساب های قرض الحسنه با نیت خیر سپرده های قرض الحسنه با نیت خدمت به افراد محروم و قشر کم درآمد جامعه شکل گرفته است؛ یعنی مردم با افتتاح این نوع حساب در بانک ها تقاضای دریافت هیچ گونه سودی ندارند و پول خود را در اختیار بانک می گذارند تا درآمدی که از طریق آن حاصل می شود به مصرف نیازمندان برسد.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها

دانلود مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها - خرید ... 1g1vo1.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها - خرید آنلاین و دریافت. مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها - فایل prozhe20.cero.ir/product-328810-مقاله-تاثیر-قرعه-کشی-درافزایش-سپرده-گذاری-دربانکها.aspx‎Cachedمقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها. فهرست مطالب : عملکرد بانکها. بانکها به موسسات بخت آزمایی تبدیل شدند. الگانس وبی.ام.و رویای خوشبخت شدن ... دانلود مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها - خرید ... gooyadlc.meeblog.ir/post/1318‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها}}+ آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ... برترین فایل مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها behnamica.geblog.ir/post-40337.html‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله تاثیر ... دانلود مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها -کامل و جامع kahkeshanopt.aslblog.ir/post/1830‎Cached23 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها)) وارد صفحه فروش فایل ... دانلود مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها - خرید ... 9uujd7.prodownload.site/‎Cachedدانلود مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها - خرید آنلاین و دریافت. دانلود فایل ( مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها ... harirdlc.ir/article/2607‎Cached9 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها وارد این صفحه شده اید محصول ... کاملترین فایل مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها ... www.newfilestant.ir/paper10860.html‎Cached27 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها 1fty6s.nikansefile.ir/‎Cachedمقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها. دانلود فایل ( مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها) 8y7g8y.afradlc.pw/ دانلود فایل ( مقاله تاثیر قرعه کشی درافزایش سپرده گذاری دربانکها)