خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان

مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان

فهرست:

مقدمه

تعاریفی از خشونت در رسانه ها

تحقیق در خصوص تاثیر خشونت و رسانه ها

گمراهی بازیگران بازیهای اینترنتی/ویدئویی خوشونت آمیز

تعیین و شناخت یکی از شاخص‌ها

ماهیت و تأثیرات خشونت در رسانه بر روی کودکان و نوجوانان

فراگیری رفتار تهاجمی و پرخاشگرانه

حساسیت زدایی

راه‌کارهای مداخله ی ممکن و احتمالی

منابع


بخشهایی از متن:

مقدمه

بدیهی است که خشونت نوجوانان یکی از بزرگترین مشکلاتی است که دانشمندان در هزاره جدید با آن مواجه می‌باشند.عوامل مؤثر خشونت در نوجوانان و عامل‌های ذکر شده در این مقاله،ناشی از خشونتی است که کودکان در تلویزیون و فیلم‌ها نگاه می‌کنند،در نوع خاصی از موسیقی گوش می‌دهند،و با کاربرد نامحدود و کنترل نشده ی اینترنت و بازیهای ویدئویی و بازیهای Coin-Up خشونت آمیز بدان مبتلا می گردند. [Chilton: 1997].

گزارش جدیدی مبتنی بر 30 سال تحقیق و بررسی به عمل آمده ازچهار سازمان بهداشت ملی آمریکا (انجمن پزشکی آمریکا،آکادمی طب کودکان آمریکا،انجمن روانپزشکی آمریکا و آکادمی روانپزشکی کودک و نوجوان آمریکا،اظهار می‌دارد که ارتباط مستقیمی میان خشونت در رسانه ها و خشونت در کودکان وجود دارد.در این مقاله،تأکید عمده بر بازیهای اینترنتی خشونت آمیز به عنوان شکلی از رسانه‌های جمعی الکترونیکی و نفوذ و تأثیر آن بر کودکان و نوجوانان خواهد بود.

...

تحقیق در خصوص تاثیرخشونت و رسانه‌ها

تحقیقی که به این بخش از مقاله اختصاص یافته است،تمرکز ویژه‌ایی بر خشونت در تلویزیون و بازیهای ویدئویی خواهد داشت.تقریباً این تحقیق‌ صرفاً درخصوص بازیهای اینترنتی خشونت‌آمیز وتأثیر ناشی از آن برکودکان به عمل آمد،اما اگر شخص ماهیت تعاملی(برهم کنشی)این بازیها را در نظر گیرد،صرفاً ممکن است ارتباطی وجود داشته باشد.مطالعه کلیدی نشان دادکه ارتباط میان خشونت در رسانه‌ها توسط شخصی بنام دکتر ارون (Eron) ارائه گردیده است.وی گروهی از افراد جوان را برای مدت 22سال مورد مطالعه قرار داد و به این نتیجه دست یافت که افرادی که بیشتر به تلویزیون تماشا می کنند در سن هشت سالگی قریب به یقین خشن بوده،در سن30 سالگی،مرتکب جنایات هولناک بیشتری شده و درهنگام مشروب خواری پرخاشگرتر و تهاجمی‌تر بوده و کودکان خود را بطور بیرحمانه‌تری نسبت به دیگران تنبیه می‌نمایند.با انجام تحقیقات دیگر،مطالعات دکتر ارون(Eron)تکرار گردیده و نتایج مشابه به دست آمد.طی تحقیقات بعدی،برندن سنتروال(Brandon Centerwall)،جنایتکاران جوان محکوم به زندان را که مرتکب جرائم خشونت آمیز شده بودند را مورد مطالعه اجمالی قرار داد.



خرید فایل



لینک منبع :تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان

دانلود مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان ... filedocx.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-تأثیر-تبلیغات-بازیهای-اینترنتی-خشونت-آمیز-بر-کودکان-و-نوجوانان‎Cachedمقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان. تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان. دانلود مقاله تأثیر ... دانلود مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان ... www.risearticle.ir/download/7894‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ... تأثیر-تبلیغات-بازیهای-اینترنتی-خشونت-آمیز-بر-کودکان-و-نوجوانان prozhe20.cero.ir/tag-تأثیر-تبلیغات-بازیهای-اینترنتی-خشونت-آمیز-بر-کودکان-و-نوجوانان.aspx‎Cached... عبارت 'تأثیر-تبلیغات-بازیهای-اینترنتی-خشونت-آمیز-بر-کودکان-و-نوجوانان' هستند. مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان. دانلود (مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان ... 7mgbsn.abtindls.ir/‎Cachedدانلود (مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان) مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و ... 9ugnpj.afradlc.pw/‎Cachedمقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان. خرید و دانلود مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر ... bluerasmn.meeblog.ir/post/1140‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله تأثیر تبلیغات ... خرید و دانلود مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر ... harirdlc.ir/article/13498‎Cached17 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک ... کاملترین فایل مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز ... pichakwbn.aslblog.ir/post/775‎Cached18 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان درجه کیفی و ... مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و ... prz.lineblog.ir/.../مقاله+تأثیر+تبلیغات+بازیهای+اینترنتی+خشونت+آمیز+بر+کودکان+و+نوجوانان 23 جولای 2016 ... مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان - فروش دانلودی مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر ... behnamica.geblog.ir/post-40879.html‎Cachedشما به صفحه اختصاصی مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز بر کودکان و نوجوانان وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک ...