خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت

مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت

بخشهایی از متن:

در این بخش امکانات اینترنت و استفاده آن در کارهای پژوهشی بررسی می شود.امکانات اینترنت در کل به چند دسته اصلی تقسیم می شود:

1.الکترونیک(E-mail)

1.1.فهرست های پستی(mailing lists)

2.گروه های خبری(News groups)

1.2.انتخاب و پیدا کردن گروه های خبری

3.تلنت (Telnet)

4.انتقال پرونده(FTP)و آرچی(Archie)

5.گافر(Gopher)

6.وب(Web)

7.فراتر از اینترنت

1.پست الکترونیک

پست الکترونیک یکی از مهم ترین امکانات اینترنت است و از طریق آن می توان با کاربران مختلف تماس برقرار کرد . یکی از بزرگترین مزایای پست الکترونیک ، سادگی و سرعت عمل آن است ‍؛ کاربران می توانند در مدت بسیار کوتاهی با یکدیگر تماس بگیرند و در کمتر از یک دقیقه برای هم نامه بفرستند.

...

تلنت

نخستین رایانه هایی که تولید و روانه بازار شدند ، ابر رایانه ها بودند تا اواخر دهه 1970 تمام پردازش ها بر روی آنها انجام می گرفت و سایر رایانه ها که dumb terminal نام داشتند ، چیزی جز یک صفحه نمایش و یک صفحه کلید نبودند. تا قبل از ورود رایانه های شخصی به بازار فقط ابر رایانه ها وجود داشتند که بسیار گران بودند. برای اینکه چندین کاربر بتوانند همزمان از این امکانات استفاده کنند ، رایانه های مشتری ایجاد شدند ، دستور کار از طریق صفحه کلید به ابر رایانه ، و از آنجا پس از پردازش به صفحه نمایش رایانه مشتری ارسال می شد. بانک های اطلاعاتی مختلف و متعددی در این ابر رایانه ها ایجاد شد و به زودی این ابر رایانه ها از طریق اینترنت برای کارهای پژوهشی به هم متصل شدند . برای اینکه کاربران بتوانند از دیگر ابر رایانه های متصل به این شبکه استفاده کنند برنامه ای به نام تلنت نوشته شد. برنامه تلنت رایانه مشتری را به ابر رایانه (میزبان ) متصل می کرد و محیطی سازگار با محیط میزبان ایجاد می نمود . در اواخر همان دهه ، بانک های اطلاعاتی ، کتابخانه ها و برنامه های مختلفی ایجاد شد و حتی بعد از پیدایش سیستم های جدید و رایانه های شخصی پر قدرت ، اکثر این برنامه ها به حالت قبلی خود باقی ماند . بیشتر پژوهشگران برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر خود از تلنت استفاده می کنند .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت

دانلود (مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت) 9wetof.nikandlc.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز ... مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت daneshpejoo.aramblog.ir/tag/مقاله+بازیافت+اطلاعات+از+اینترنت‎Cachedمقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت. مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت. محقق گرامی، شما برای دانلود فایل مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت به این صفحه هدایت شده اید. دانلود (مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت) 28p746.barfindl.ir/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری ... کاملترین فایل مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper12192.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی ... بازیافت اطلاعات از اینترنت | تحقیقات دانشجویی sadraardas.avablog.ir/tag/بازیافت+اطلاعات+از+اینترنت‎Cached14 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی، شما برای دانلود فایل مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت به این صفحه هدایت شده اید. برای دانلود این فایل و مشاهده توضیحات کامل آن روی ... دانلود (مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت) | ناب پروجکت nabprojectfile.ir/?p=13009‎Cached13 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت)شما را در ... برترین پکیج مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت - دانلود فایل - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10141‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ... دانلود (مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت) - ساخت وبلاگ farasnbaran.aslblog.ir/post/983‎Cached27 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.کاربران گرامی ... دانلود (مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت) - دلتا افرا deltaefra.meeblog.ir/post/745 25 آگوست 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت ببرید مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت - سیستم وبلاگدهی downloadfreefile.madblog.ir/post/1482‎Cached22 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی، شما برای دانلود فایل مقاله بازیافت اطلاعات از اینترنت به این صفحه هدایت شده اید. برای دانلود این فایل و مشاهده توضیحات کامل آن روی ...