خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله اینترنت

مقاله اینترنت

مقدمه:

اینترنت (internet) که برگرفته شده از کلمه inter-networking یک شبکه رایانه ای است که شبکه های گوناگون را به یکدیگرمتصل می کند. به عنوان یک نام مناسب ، اینترنت یک شبکه بین المللی قابل دسترس برای عموم مردم است که شامل رایانه هایی است که بوسیله پروتکل TCP/IP جهت رد و بدل کردن بسته های اطلاعاتی و پروتکل ارتباطی با یکدیگر متصل هستند.

به هر عنوان بزرگترین شبکه از نوع ذکر شده در بالا را اینترنت می نامند. هنر انتصال شبکه های مختلف با استفاده از این روش را internet working می نامند. بطور معمول ، اینترنت را معمولا با سرویس های مشهور آن مانند world wide web ، پست الکترونیک می شناسند.

تاریخ اینترنت:

هسته اصلی شبکه هایی که اینترنت را تشکیل می دهند اولین بار در سال 1969 به نام ARPANET توسط آژانس پروژه های پیشرفته ، زیر نظر وزارت دفاع ایالات متحده بوجود آمد. بعضی از تحقیقات اولیه در زمینه ساخت ARPANET شامل کار بر روی امکان گسترده کردن شبکه ها بر اساس تئوری صف بستن و سیستم سوئیچیگ بسته های اطلاعات بود.

...

اینترنت هم اکنون دارای قراردادهای گوناگونی در مورد پروتکل های ارتباطی و شامل اطلاعات فنی آنها است که بوسیله آنها نوع تبادل اطلاعات در سطح شبکه اینترنت توضیح داده می شود. این پروتکل ها توسط گروه های کاری مهندسی اینترنت که برای اعمال نظر توسط عموم مردم نیز گشوده بوده و هست ، تهیه شده اند.این گروه ها مدارکی تهیه کردند که چون در حین تشکیل از همگان میخواست که نظرات خود را در مورد آنها بدهند به مدارک درخواست برای اعلام نظر یا (RFCs) معروف شدند. بعضی از این مدارک تا جایی پیشرفت کردند که توسط گروه تخصصی معماری اینترنت به عنوان استاندارد اینترنت تعیین گردیده اند.

بعضی از سرویس های پراستفاده و محبوب در اینترنت که بر اساس این پروتکل ها کار میکنند از این قبیلند : پست الکترونیک ، USENet ، اشتراک گذاری فایل ، World Wide Web ، Gopher ، session access ، WAIS ، finger ، IRC (چت اینترنتی) ، MUD ها . از همه این سرویس ها پست الکترونیکی و وب از همه بیشتر استفاده می شوند و حتی سرویس های زیادی نیز بر اساس آنها ساخته شده اند مانند mailing list و وب لاگ . اینترنت همچنین توانایی سرویس دهی همزمان یا زنده را نیز فراهم آورده است مانند رادیو تحت وب و Webcast که قابل دسترسی در هر نقطه ای از دنیا هستند.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله اینترنت

مقاله کامل درباره اینترنت - دانلود پروژه|مرجع مقاله irdoc.net/30/مقاله-کامل-درباره-اینترنت‎Cached Similar8 فوریه 2011 ... مقاله اینترنت ، در ساده ترین تعریف، عبارتست از کامپیوترهایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند، شبکه ای که این کامپیوترها را به یکدیگر ... مقاله در مورد اینترنت - آلامتو www.alamto.com/tag/مقاله-در-مورد-اینترنت‎Cached Similarسرعت وای‌فای مسئله روز کاربران اینترنت است. افزایش استفاده از گجت‌ها و دستگاه‌های قابل حمل نیاز به اتصال به یک وای‌فای پرسرعت و امن را بیش از پیش کرده‌ است. مقاله درباره فوائد و مضرات اینترنت | دانشنامه تی تیل teeteel.ir/مقاله-درباره-فوائد-و-مضرات-اینترنت.html‎Cached Similar21 جولای 2014 ... مقاله درباره فوائد و مضرات اینترنت –. مقدمه. اینترنت به عنوان یک وسیله آموزشی، زمانی وارد دانشگاه ها و مدارس شد که اغلب مردم تصوری سرگرمی مدار از ... مهربان - مقاله ای در مورد اینترنت www.zankodlovan.blogfa.com/post-56.aspx‎Cached Similarمقاله ای در مورد اینترنت. صرف مفهوم اینترنت می تواند ذهن ما را دچار سردرگمی کند اما شجاع باشید به اینترنت مانند بی نهایتی که باید آن را فتح کنید نگاه نکنید به آن ... مقالات اینترنت و شبکه » FarsiBooks / بزرگترین سایت دانلود ... farsibooks.ir/category/internet-network-article/‎Cached Similarدر این مقاله سعی شده پیرامون فراهم کردن اطلاعات و دسترس پذیری قالبهای الکترونیکی مختلف مثل منابع پیوسته ، دیسک فشرده ، منابع اینترنتی و وب سایتها همراه با ... اینترنت چیست؟ - مقاله درباره ی هر موضوعی maghale-aval.persianblog.ir/post/57/‎Cached Similar26 ا کتبر 2010 ... علاقه زیادی به خواندن مقاله دارم به خاطر همین در وبلاگم میگذارم تا همه استفاده کنند. ... امروزه کاربردهای اینترنت آنچنان گسترده شده که نمی‌توان تمامی ... مقاله اینترنت و کار|رسانه نیازمندی های ایران - درج آگهی رایگان mihanniaz.ir/post/3/مقاله-اینترنت-و-کار.html‎Cached20 نوامبر 2016 ... درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و قرارگیری آگهی شما در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل با میهن نیاز. [PDF] ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﭼﻴﺴﺖ؟ food.lums.ac.ir/reza/files/c--16-.pdf‎Similarﻧﺎﻡ ﺍﻳﻨـﺘﺮﻧﺖ ﺭﺍﻧﺸﻨﻴﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺍﻣـﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﭼﻴﺴﺖ ؟ ﭼﻪ. ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﻫﺎﻳﻲ ﺩﺍﺭﺩ ؟ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻌﻲ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺨﺘﺼﺮ. ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺗﺎﺭﻳﺨﭽﻪ ﭘﻴﺪﺍﻳﺶ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ، ﺁﺩﺭﺳﻬﺎ. (. IP. ) ﻭ ﺩﺍﻣﻨﻪ ﻫﺎ ﺩﺭ. ﺍﻳﻨﺘ. ﺮﻧﺖ، ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ،. دانلود مقالات ترجمه شده : اینترنت اشیاء::صفحه 1 hotpapers.ir/index.php?option=article_archive&cat_id=95...‎Cached Similar15 مارس 2016 ... دانلود مقاله اینترنت اشیاء | دانلود مقاله ترجمه شده اینترنت اشیاء | خرید ترجمه مقاله ... دانلود کتاب internet of things | دانلود مقالات 2015 اینترنت اشیاء. دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی در مورد اینترنت paperdoc.ir/جستجوی-مقالات/q/اینترنت‎Cachedبراساس جستجوی شما موارد زیر برای دانلود تحقیق و مقاله در مورد اینترنت و پروژه دانشجویی و گزارش کارآموزی در مورد اینترنت یافت گردید.