خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله حاملگی و تشخیص آن

مقاله حاملگی و تشخیص آن

زایمان در چشم اندازی وسیع

مامایی شاخه ای از طب است که وضع حمل , پیامدها و عوارض آنرا مورد بحث قرار می دهد . بنابراین اساسا" دیدگاه آن متوجه پدیده حاملگی , زایمان و دوران نقاهت پس از زایمان و شرایط طبیعی و غیر طبیعی و اداره صحیح آن می باشد .

در چشم انداز ویسع تر , مامایی تولید مثل یک جمعیت را مد نظر قرار می دهد . مراقبت های صحیح مامایی , سلامت فیزیکی و عقلانی را در بین زوج ها و نوزادان آنها برقرار می کند و تمایلات سالمی را در جهت مسائل جنسی , زندگی خانوادگی و موقعیت خانواده در جامعه بوجود می آورد .

اهداف طب مامایی

هدف متعالی طب مامایی اینست که هر حاملگی از روی میل بوده و در نهایت بوجود مادر و فرزندی سالم ختم شود .

در مامایی تلاش می شود که تعداد زنان و نورادانی که در اثر روند زایمان از بین می روند یا از لحاظ فیزیکی , هوشی و روانی صدمه می بینند به حداقل برساند . بالاخره اینکه طب مامایی عوامل اجتماعی موثر روی تولید را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد .

علل شایع مرگ و میر مادران

خون ریزی , هیپرتانسیون و عفونت نیمی از موارد مرگ و میر مادران را تشکیل می دهد . علل خونریزیهای زایمانی متعدد بوده و شامل خونریزی پس از زایمان , خونریزی به همراه سقط جنین , خونریزی حاملگی خارج از رحم , خونریزی ناشی از محل غیر عادی یا کنده شدن جفت و خونریزی از پارگی رحم باشد . هیپرتانسیون ایجاد شده در حاملگی در حدود 6 تا 8 درصد حاملگی ها بروز می کند و بطور شایع بادفع پروتئین از ادرار و در حالات شدید با تشنج و کما همراه است .

مروری بر عمل تولید مثل در زنان

وضعیت فیزیولوژیک زنان ودر واقع تمامی موجودات مونث , به اندازه ای برای حاملگی مناسب است که تعجب آور می نماید . در جماعتی از زنان که زود ازدواج می کنند و از وسایل ضدبار داری استفاده نمی کنند قاعدگی نسبتا" نادرست است . یعنی حاملگی در اوایل نوجوانی و همزمان با تخمک گذاری رخ می دهد و پس از زایمان , عدم تخمک گذاری و قاعدگی تا پایان شیردهی یعنی 2 تا 3 سال ادامه می یابد .

بعداز آن بازهم حاملکی رخ می دهد و سپس شیردهی و بر همین منوال تخمدان و تخمک گذاری رو به کاستی می گذارد و به عبارت دیگر یائسگی پیش می آید .

نقش دینامیک جنین در حاملگی

در طی حاملگی , جنین از یک سیستم حفاظتی بی نظیر که وی را از صدمات محیط خارجی مصون می سازد بهره مند می شود , همچنین جنین بصورت فعال در تعیین سرنوشت نهایی خود مشارکت می کند .

جنین و منسوج جنینی خارج رویانی منبعی از بیواکتیو هستند که حاملگی را به پیش می برند .

پذیرش حاملگی از سوی مادر و نقش جنین در حفظ حاملگی

پذیرش حاملگی توسط مادر شامل مجموعه ای از فرآیندهایی می شود که شامل افزایش عمر جسم زرد برای تضمین تداوم تولید پروژسترون و پذیرش جنین توسط دسیدوا است .

تولید گنادوتروپین کوریونی ( HCG ) توسط بلاستریست و رویان , تداوم فعالیت جسم زرد را تا زمانی که ترونوپلاستهای جنینی قادر به تولید مقادیر کافی از پروژستون برای حفظ حاملگی شوند تضمین می نماید .

نقش جنین در پذیرش پیوند آلوژنیگ از سوی مادر

درست پس از لانه گزینی یا مصادف با آن , تولید آنتی ژن HLA در نسوج خارجی رویانی جنین ( تروفوبلاستها ) یعنی بافتهایی که با نسوج مادر در تماسند , مهار می شود , این امر ممکن است یک مکانیسم اساسی برای پذیرش ایمونولوژیک جنین در حین لانه گزینی بلاستویست باشد .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله حاملگی و تشخیص آن

مقاله حاملگی و تشخیص آن 7flmj2.sarvdlc.com/‎Cachedدوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله حاملگی و تشخیص آن || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید مقاله حاملگی و تشخیص آن. ادامه مطلب ... دانلود (مقاله حاملگی و تشخیص آن) jahanriane.meeblog.ir/post/157‎Cached28 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله حاملگی و تشخیص آن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله حاملگی و تشخیص آن)شما را در رسیدن به اهدافتان ... دانلود (مقاله حاملگی و تشخیص آن) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper5808.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله حاملگی و تشخیص آن برایتان آماده شده ... مقاله درمورد حاملگی و تشخیص آن - فایل ناب be3t.filenab.com/product-62174-hamelge-va-tashkhes.aspx‎Cachedمقاله درمورد حاملگی و تشخیص آن. حاملگی و تشخیص آن. زایمان در چشم اندازی وسیع. مامایی شاخه ای از طب است که وضع حمل , پیامدها و عوارض آنرا مورد بحث قرار می دهد . دانلود فایل ( مقاله حاملگی و تشخیص آن) 2fn1wx.barfindl.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله حاملگی و تشخیص آن)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله حاملگی و تشخیص آن}را دانلود ... خرید آنلاین مقاله حاملگی و تشخیص آن 5s8xl5.prodownload.site/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله حاملگی و تشخیص آن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله حاملگی و تشخیص آن)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند دانلود مقاله حاملگی و تشخیص آن - فایل ناب filedocx.blogsky.com/1395/08/.../دانلود-مقاله-حاملگی-و-تشخیص-آن‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مقاله حاملگی و تشخیص آن. زایمان در چشم اندازی وسیع. مامایی شاخه ای از طب است که وضع حمل , پیامدها و عوارض آنرا مورد بحث قرار می دهد . بنابراین ... خرید فایل( مقاله حاملگی و تشخیص آن) gmaghale.pishroblog.ir/.../خرید+فایل(+مقاله+حاملگی+و+تشخیص+آن)‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله حاملگی و تشخیص آن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله حاملگی و ... کویر دانلود » خرید و دانلود مقاله حاملگی و تشخیص آن kavirdlc.ir/خرید-و-دانلود-مقاله-حاملگی-و-تشخیص-آن/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله حاملگی و تشخیص آن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله حاملگی و ... دانلود مقاله حاملگی و تشخیص آن mag-iran.com/دانلود-مقاله-حاملگی-و-تشخیص-آن.htm‎Cachedزایمان در چشم اندازی وسیعمامایی شاخه ای از طب است که وضع حمل , پیامدها و عوارض آنرا مورد بحث قرار می دهد . بنابراین اساسا" دیدگاه آن متوجه پدیده حاملگی , زایمان.