خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن

مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن

چکیده:

پیشرفت های اخیر در جراحی بازهم علاج ناپذیر بودن سرطان را عنوان می کنند. این پیشرفت ها در تومورشناسی به بیماران کمک می کند که سرطان سر و گردن در بیماران بهتر شناخته شود. رادیوتراپی بطور سه بعدی با شکستگی ها در ارتباط است جراحی با اشعه و رادیوتراپی مربوط به استرئوتاکسی، رادیوتراپی با پرتوی نوترون، رادیوتراپی با ذرات باردار- رادیوتراپی بصورت جراحی مشخص می شوند. این پیشرفت‌ها با دوز اشعه در ارتباط است که تومورها می توانند با اشعه کم شوند و به بافت طبیعی تحویل داده شوند.

علاوه بر این، شیمی درمانی هم مهم است. این مقاله شرایطی از پیشرفت جدید را در درمان سرطان سر و گردن مشخص می کند.

مقدمه:

سرطان در منطقه سر و گردن شامل 3% سرطان هاست که تقریباً 40000 نوع جدید در آمریکا هر ساله دیده می شود. سیگار کشیدن دلیل شایع سرطان سر و گردن است. استفاده از مدار الکلی، بهداشت دهان ضعیف فاکتورهای خطرساز هستند.

رادیوتراپی (اشعه درمانی) قراردادی:

رادیوتراپی برای درمان سرطان در بیش از یک قرن کاربرد داشته است. دوز این اشعه‌ها برحسب واحد (Gy) عنوان می شود.

که نشان می دهد میزان انرژی در بافت برای هر واحد تون J/kg چگونه است. این روش اشعه درمانی با پرتو خارجی EBRT یک مورد خطی است که فوتون تولید می‌کند. این ماشین ها از پرتوهای اشعه x با انرژی بالا و نافذ استفاده می کنند.

هیپرفرکشناسیون:

این مورد به مصرف دوبار در روز اشاره می کند. به طور کل در این نوع بیماری دوز کل بالاتر تقریباً همان میزان زمان درمان را خواهد داشت و اشعه برحسب موارد بیشتری مصرف می شود ولی دوزهای کمتری را نشان می دهند.

با استفاده از حالت فرکشناسیون یکبار در روز دوز کمتری استفاده می شود که کل این دوزها درصد تحمل بافتهایی است که دیر واکنش می دهند. در نتیجه هیپرفرکشناسیون خطر این پیچیدگی را با همان نوع کنترل مصرف یکبار در روز نشان می دهد.

تکنیک همراه با boost (Concomitant-boost)

تغییراتی در تکنیک خاص دیده می شود که با این تکنیک درمان بامصرف یکبار در روز به مدت 5/3 هفته دو بار در روز در 5/2-2 هفته خواهد بود که این سلولهای توموری سریعتر تکثیر پیدا می کند.

هیپرفرکشناسیون افزایشی:

این نوع بیماری تحت مطالعه است و روشی است برای افزایش خطر پیچیدگیها که سلولهای توموری کشته می شوند. این رژیم هپریدی صفاتی را با هیپرفرکشناسیون نشان می دهند.

تکنیک های اشعه درمانی:

اشعه درمانی سه بعدی- وقتی این درمان در این مرحله صورت گیرد، متخصصین غدد و اشعه از دو یا سه میدان استفاده می کنند. برای بیماران پیشرفته، تکنیک سه میدان استفاده شده که شامل پوشش دهی منطقه گره لنفاوی است. سه میدان بر تضاد هماهنگ شده است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن

مقاله-پیشرفت-های-اخیر-در-رادیوتراپی-در-زمینه-سرطان-سر-و-گردن irandaneshjoo.filenab.com/tag-مقاله-پیشرفت-های-اخیر-در-رادیوتراپی-در-زمینه-سرطان-سر-و-گردن.aspx مقاله درمورد پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن. مقاله درمورد پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن در 19 صفحه word قابل ... کاملترین فایل مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان ... www.novinmgali.ir/?p=5121‎Cached9 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله پیشرفت های ... پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن - فایل ... listingf.blogsky.com/.../پیشرفت-های-اخیر-در-رادیوتراپی-در-زمینه-سرطان-سر-و-گردن‎Cached27 جولای 2016 ... پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن - فایل ... این مقاله شرایطی از پیشرفت جدید را در درمان سرطان سر و گردن مشخص می کند. پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن - دانلود ... filez.blogsky.com/1395/06/28/post-21670/‎Cached18 سپتامبر 2016 ... مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن. چکیده: پیشرفت های اخیر در جراحی بازهم علاج ناپذیر بودن سرطان را ... کاملترین ... مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن – فایل ... www.newfilestant.ir/paper195.html‎Cached20 سپتامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن یکی از بهترین فایل ها در ... پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن » دانلود ... mihandocs.com/3117-پیشرفت-های-اخیر-در-رادیوتراپی-در-زمینه-سرطان-سر-و-گردن.html‎Cached3 سپتامبر 2015 ... سرطان در منطقه سر و گردن شامل 3% سرطان هاست که تقریباً 40000 نوع جدید ... عنوان مقاله : پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن. پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن sanjesh.marketfile.ir/product-41734-Recent-advances-in-radiation-therapy-in-head-and-n.aspx‎Cachedپیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن در 19 صفحه word قابل ... این مقاله شرایطی از پیشرفت جدید را در درمان سرطان سر و گردن مشخص می کند. دانلود مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن ... cellfull.ir/?p=84444‎Cached20 ا کتبر 2016 ... چکیده: پیشرفت های اخیر در جراحی بازهم علاج ناپذیر بودن سرطان را عنوان می کنند. این پیشرفت ها در تومورشناسی به بیماران کمک می کند که سرطان سر و ... دانلود مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن ... www.risearticle.ir/download/5066‎Cached27 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ... پیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن|سفارش ... persianmaghale.com/پیشرفت-های-اخیر-در-رادیوتراپی-در-زمینه/‎Cachedپیشرفت های اخیر در رادیوتراپی در زمینه سرطان سر و گردن ... این تحقیق دانشجویی مشتمل بر ۱۸صفحه است، برای دیدن فهرست مطالب مقاله و جزئیات آن به اطلاعات ...