خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

نشانه نوشته‌ سازمان گمرک ایران ترکیب حروف کلمة گمرک است با شکل سرکش‌های “گ“ و “ک“ ایدة باند بسند و قرمز ورود و خروج گمرک و هم چنین رنگ‌های پرچم ایران است و فرم سیاه 4 گوش نمایشگر حرف “م“ و ”ک” و ”گ” است. ضمن آنکه همین فرم سیاه دروازه گمرک و کنترل باندها سبز و قرمز را نیز نشان می‌دهد در 4 چوب سیاه رنگ دوفلش سیاه تداعی می شود که نمایشگر ورود و خروج که در گمرک انجام می شود است .

رنگ قرمز: هشدار و خطر را تداعی می‌کند

رنگ سبز: آرامش خاطر را تداعی می‌کند.

تقارن تعادل- توازن- دراین شکل رویت می شود.

جایزه کتاب سال ایران:

برای نشانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از کلمه قرآن استفاده شده است.

قرآن از کلمة “اقراء“ به معنای “بخوان“ است و به کتاب سال که منظور خواندن است ارتباط دارد قرآن با خط کوفی بنایی نوشته شده است

رنگ سبز: آرامش – رشد- تکامل است.

این رنگ سبز در این آرم رنگ مقدس بین مسلمین جهان است.

دراین نشانه نوشته ریتم- تعادل- توازن رویت می شود.

موسسه آموزش علوم کانون پرورش کانون فکری کودکان و نوجوانان:

کانون پرورش فکری

نشانه بخشی از کانون را که مربوط به پژوهش کودکان با میکروسکوپ بوده به این شکل ساخته شده است در این آرم طرح میکروسکوپ به طور دورانی در اطراف نشانه کانون که کار مرحوم فولادی است به کار رفته است در این آرم تقارن دورانی- ریتم منظم- تعادل- توازن رویت می شود.

کارخانه لاستیک خوزستان:

تکرار بخشی از شکل خلاصه شده لاستیک به طور دورانی است که فرم خورشید که در خوزستان نشانه آفتاب سوزان آن منطقه است را تداعی میکند.

فرم دایره: حرکت- چرخش- نرمی را تداعی می‌کند.

فضای مثبت و منفی در این آرم رویت می شود . تقارت دورانی- توازن و ریتم منظم رویت می شود.

سازمان چای کشور:

در این هم فرم برگ و هم فرم فنجان مانند تداغی می شود از نقش مایه گیاهی استفاده شده است رنگ سبز طبیعت رشد و تکامل را در این آرم القاء می‌کند.

تعادل – توازن و تقارت رویت می شود.

شهرداری اصفهان:

در یک طرف آرم نمایش خلاصه‌ای از جهان و در طرف دیگر طرح مدرنیزه شده از گل اسلیمی کاشی‌های اصفهانی است.

در این آرم از نقش مایه‌های گیاهی استفاده شده است .

تعادل وتوازن در این آرم رویت می شود.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف - فایل ناب filedocx.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-تشریح-و-تجزیه-و-تحلیل-چند-آرم-معروف‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف. تحقیق تشریح و ... فروش فایل مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف tubasct.meeblog.ir/post/70‎Cached3 روز پیش ... ... و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. دانلود (مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف) 2ifbgz.sarvdlc.com/‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف 2fo83u.abtindls.ir/‎Cached... توضیحات کامل مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف و بررسی کامل هدایت میشوید مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش ... مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper6052.html‎Cached10 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش. تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف - مرجع دانلود فایل - فایل ناب file60.filenab.com/product-62510-تشریح-و-تجزیه-و-تحلیل-چند-آرم-معروف.aspx‎Cachedبازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 17597 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20. مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش ... مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف - فایل file95.cero.ir/product-328891-مقاله-تشریح-و-تجزیه-و-تحلیل-چند-آرم-معروف.aspx‎Cachedبازدید: 12 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 17597 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20. مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش ... دریافت فایل مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف – پرداخت و ... harirdlc.ir/article/21063‎Cached22 ا کتبر 2016 ... ... و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... برترین پکیج مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف - دانلود فایل kmyabdlcnt.ir/post.php?id=11042‎Cached1 نوامبر 2016 ... ... مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف و بررسی کامل هدایت میشوید مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین پکیج مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف - دانلود فایل faraztabiat.madblog.ir/post/535‎Cached... توضیحات کامل مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف و بررسی کامل هدایت میشوید مقاله تشریح و تجزیه و تحلیل چند آرم معروف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش.