خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش

مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش

«فهرست مطالب»

عنوان صفحه

1- مقدمه 1

2- تعریف سیستم 2

3- اهداف سیستم 3

4- کاربرد سیستم 5

5- مبانی سیستم 6

- مدیریت تجهیزات 6

- مدیریت کالا 6

- مدیریت گردش کار 7

- مدیریت نگهداری پیشگیرانه 8

- مدیریت کالیبراسیون 8

- مدیریت انبار 9

- مدیریت پروژه 10

- مدیریت مالی 11

- مدیریت پیمانها 11

6- نمودار اجرائی پروژة CMMS 12

7- جدول زمانبندی طراحی، نصب و راه اندازی سیستم CMMS 13

مقدمه

در عصر حاضر صنایع، واحدهای تولیدی و خدماتی،‌ مراکز پزشکی و بیمارستانها به در اختیار داشتن یک سیستم مدون و مجهز نگهداری و تعمیرات تجهیزات به نسبت توسعه و افزایش حجم فعالیت های آنها فزونی می‌یابد و وجود یک سیستم مجهز و برنامه‌ریزی شدة مدیریت نگهداری و تعمیرات از آن جهت ضروری و الزام آور است که نه تنها کنترل مستمر و اطلاع کامل از اوضاع و احوال و نحوه عملکرد تجهیزات، ادوات، ابنیه، تاسیسات، ماشین آلات و سرویسها را ممکن می سازد بلکه از طریق سیستم های مدیریت بر پایه ریسک نیز اطلاعات را در جهت کمک به قدرت تصمیم گیری مدیریت مورد تجزیه و تحلیل قرار می‎دهد. لذا ارائه مطلوبترین سرویسهای نگهدرای و تعمیرات تجهیزات با اتخاذ بهترین روشها برای تداوم کار تجهیزات با حداکثر بازدهی و تحمل حداقل هزینه امکان‌پذیر می گردد. اما آنچه که در این مقوله حائز اهمیت است عبارتست از ایجاد فرهنگ و نگرش نگهداری و تعمیرات بهره ور در کلیه سطوح مراکز درمانی و طبقات مدیریتی بعبارت دیگر نگهداری و تعمیرات مختص یک قسمت یا اداره نبود. بلکه در این سیستم کلیه افراد یک مرکز درمانی بعنوان کارگردانان اصلی در نگهداری تجهیزات و اموال این مراکز سهیم و شریک بوده و هر کس در جایگاه خود با انجام فعالیت های شخصی سعی در حفظ، نگهداری و بهبود مستمر تجهیزات و نهایتاً رضایتمندی بیمار و ارتقاء خدمات درمانی کشور را سبب می‎شود.

تعریف سیستم:

نظام یکپارچه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات (CMMS)[1] به مجموعه مدیریت، برنامه‌ریزی و نظارت مکانیزه بر کلیه عملیات موردنیاز و از پیش تعیین شده جهت کنترل سلامت و بهبود شرایط عملکرد تجهیزات در طول چرخه عمر با در نظر گرفتن سرمایه اولیه و هزینه های بهره برداری اطلاق می گردد.

اهداف سیستم:

نظام یکپارچه مدیریت نگهدارزی و تعمیرات تجهیزات (CMMS) بر پایه اهداف استراتژیکی استوار است که اهم آنها بقرار ذیل با اجرای آن نظام محقق خواهد شد:

1- کاهش و صرفه جوئی قابل توجه در کلیه مراکز درمانی کشور (cost)

2- افزایش قابلیت اطمینان عملکرد تجهیزات درمانی کشور (Reliebility)

3- افزایش قابلیت در دسترس بودن تجهیزات و ادوات درمانی (Availibility)

4- افزایش بازدهی و عمر مفید تجهیزات و دستگاههای پزشکی (Eficiency & Lifecycle)

5- ایجاد ایمنی نسبی برای بیماران، کارکنان و مراکز درمانی کشور (Safty & Security)

6- افزایش کیفیت خدمات در تمامی مراکز درمانی کشور (Quality)

7- افزایش رضایت بیمار در مراکز درمانی کشور

8- بازتاب اجتماعی مناسب نزد مردم کشورمان از مراکز درمانی کشور

9- کاهش تنش های ناشی از انجام کار در مراکز درمانی کشور

10- کاهش نرخ خرابیهای تجهیزات، قطعات مصرفی، منابع موردنیاز مراکز درمانی کشور.

موضوع

میزان سود و منفعت

شیوه های بکار گرفته شده در سیستم

افزایش قابلیت اعتماد تجهیزات

50% از هزینه نگهداری و تعمیرات اصلاحی

1- تجزیه و تحلیل سوابق

2- بهینه نمودن برنامه های پیشگیرانه

3- TPM

بهینه نمودن روشهای کاری و تداخل وظایف

25% از هزینة نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و اساسی

1- حمایت تعمیر تجهیز

2- بهینه نمودن فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات

3- علم و آگاهی و شایستگی مدیریت

تغییر هزینه

10% الی 20% هزینه های کلی سازمان

1- مدیریت تجزیه و تحلیل هزینه نگهداری و تعمیر تجهیزات

2- گزارشات فنی و اقتصادی در سازمان

کاربرد سیستم:

با بهره بردای کامل از سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات امکانات ذیل در اختیار سازمان و مدیریت قرار خواهد گرفت.

1- دسترسی آسان و سریع به اطلاعات موردنیاز در سطوح مختلف و متناسب با هر طبقه و اداره ای در مراکز درمانی

2- گردش عملیاتی منسجم فعالیت ها و اقدامات با توانائی پیگیری و امکان آشکارسازی مشکلات

3- تحلیل اطلاعات و وقایع به منظور بهینه نمودن روشها با تهیه صورت مسئله و حل آنها

4- تهیه و ثبت گزارش و تاریخچه عملکرد با محوریت تجهیزات

5- ………



خرید فایل



لینک منبع :مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش

کاملترین فایل مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات ... www.novinmgali.ir/?p=500‎Cached1 نوامبر 2016 ... ... کشور}را دانلود خواهید کرد. دانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود تحقیق سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه ... apya.stu1.ir/.../%26%231583%3B%26%231575%3B%26%231606%3B%26%231...‎Cachedدانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. «فهرست مطالب». 1- مقدمه. 2- تعریف سیستم. خرید فایل( مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای ... www.newfilestant.ir/paper6403.html‎Cached12 ا کتبر 2016 ... ... روی دکمه ادامه کلیک کنید. دانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید و دانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای ... www.newfilestant.ir/paper8768.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... ... با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای ... tmaghalec.ir/?p=4602‎Cached26 ا کتبر 2016 ... ... و بررسی کامل هدایت میشوید. دانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای ... 5ecn2d.nikandlc.ir/‎Cached... کلیه مراکز درمانی کشور و بررسی کامل هدایت میشوید مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش ... کاملترین فایل مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات ... www.risearticle.ir/download/2259‎Cached25 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات ... تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود فایل ( مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای ... harirdlc.ir/article/20837‎Cached22 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای ... تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. کاملترین فایل مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات ... fgmc4.radikaldl.ir/‎Cached... از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه ... 5q6dwa.nikansefile.ir/‎Cachedدانلود مقاله سیستم مدیریت و نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور ... و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور در 15 صفحه ورد قابل ویرایش.