خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله انواع پوششهای دیوار

مقاله انواع پوششهای دیوار

چکیده هایی از متن:

پتینه، پوشش دهه اخیر
پتینه، رنگ آمیزی جالبی است شامل چند رنگ گره خورده در هم. البته پتینه‌ها انواع مختلفی دارند، یعنی طرح‌های دور از هم و طرح‌هایی با فاصله بسیار کم هم نوعی از انواع پتینه محسوب می‌شوند. در پتینه کردن دیوارها می‌شود طرح‌های گوناگونی را انتخاب کرد. به عنوان نمونه، اگر فقط دنبال یک رنگ آمیزی تند و شلوغ با تضاد بسیار زیاد باشید، لازم نیست از پتینه طرح‌دار استفاده کنید اما اگر دلتان بخواهد تضاد ملایمی در رنگ دیوارها به وجود بیاورید، آن‌وقت استفاده از پتینه‌های طرح‌دار مناسب‌تر است.
استفاده از پتینه و همراه کردن آن با رنگ‌های تند و شاد، به ویژه در اتاق کودکان، خوب جواب می‌دهد. این شیوه رنگ‌آمیزی به کودکان، روحیه و نشاط می‌بخشد. در اتاق کودکان اگر تنوع و شلوغی رنگ‌آمیزی از پایین به بالا رو به کاهش بگذارد، حس رشد و بزرگ شدن در کودک تقویت می‌شود و هر چه قسمت پایینی دیوار تیره‌تر باشد و قسمت بالایی دیوار روشن‌تر، این حس بیشتر به کودک القا می‌شود. البته از نظر زیبایی‌شناختی نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که روند کاهش تنوع رنگ و طرح نباید به یک تضاد شدید منتهی شود.

دلنشین‌ترین پتینه در اتاق پذیرایی، طیفی از رنگ‌های آجری، شکلاتی، کرم و گلبهی است. پتینه اتاق پذیرایی بهتر است تکرنگ باشد، و ترجیحا در طیف همان رنگ روی دیوار.

...

سالم و سبک، مثل پوشش الیافی
پوشش الیافی، که در چند سال اخیر جای رنگ و کاغذ دیواری و پتینه را گرفته، علاوه بر دوام طولانی و تنوع رنگی‌اش مزایای دیگری هم دارد: قابلیت اجرای راحت و سریع، قابلیت اجرا بر روی همه سطوح بدون نیاز به زیرسازی دقیق، قابلیت انعطاف، پوشاندن معایب سطوح مختلف و . . .
از پوشش الیافی می‌توانید روی تمام سطوحی که از گچ، خاک، سیمان و حتی رنگ تشکیل شده، استفاده کنید. خاصیت دیگری که این پوشش دارد، وزن سبک و قابلیت ترمیم آن است. پوشش الیافی ترک نمی‌خورد و عمر مفیدش 10 برابر عمر مفید رنگ است. ضمن اینکه برای افرادی که به بوی رنگ حساسیت دارند بهترین گزینه‌قابل توصیه است که آلرژی ایجاد نمی‌کند.
محققان می‌گویند در بسیاری از بلایای طبیعی نظیر زلزله، یکی از دلایل شایع مرگ و میر و خفگی ناشی از گرد و غبار است؛ با این حساب، این هم یکی از مزایای استفاده از محصولات الیافی و سبک به جای سفیدکاری و گچکاری در معماری داخلی ساختمان است.
استفاده از پانل‌های یونولیتی به جای بلوک‌های سفالی، استفاده از پانل‌های گچی به جای آجر و استفاده از پنجره‌های P.V.C به جای پنجره‌های آلومینیومی نیز از دیگر توصیه‌های سلامت‌محور در انتخاب اجزای دکوری و مبلمان خانه‌ است.
در پوشش‌های الیافی خاصی که با نام پوشش دیواری والکو به بازار عرضه می‌شوند، نکات بهداشتی بیشتری در نظر گرفته شده است؛ از جمله، استفاده از رنگ‌های ضدآلرژی و پرهیز از رنگ‌های شیمیایی. در هنگام نصب این محصول به دیوار، بوی رنگ باعث آزار کسی نمی‌شود و چیزی در حدود 120 طیف رنگی هم دارد. مسلما چنین طیف گسترده‌ای قدرت انتخاب و خلا‌قیت را در محیط خانه بسیار بالا‌تر می‌برد. این پوشش به علت قابلیت شستشو، برای دکور اتاق کودکان مناسب است. یکی از اصولی که در انتخاب پوشش دیوار اتاق کودکان توصیه می‌شود، امکان دیوارنویسی است. یعنی باید به کودک اجازه بدهید روی دیوار اتاقش بنویسد. حتی در اتاق‌هایی که توسط رنگ یا کاغذ دیواری پوشانده می‌شوند، بهتر است جایی را مخصوص نوشتن کودک بروی دیوار اتاقش درست کنید. این کار باعث تخلیه انرژی نهفته کودک می‌شود. همچنینآنها با این کار می‌توانند وجود خود را به دیگران ثابت ‌کنند. قابلیت شستشوی پوشش دیواری اتاق کودکان نیز نکته مهمی است. با استفاده از حروف آماده و انتخاب قسمتی از دیوار برای نوشته‌های کودک، علاوه بر احترام به شخصیت او، خودتان نیز برای کودک قابل‌اعتمادتر خواهید شد. استفاده از این پوشش در اتاق نشیمن و سالن غذاخوری، بهتر است با رنگ‌های روشنِ‌گرم در طیف آجری و هلویی باشد. پوشش الیافی در طیف رنگ‌های کرم، شکلاتی و زرشکی همراه با رگه‌های سفید برای اتاق پذیرایی مناسب است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله انواع پوششهای دیوار

مقاله انواع پوششهای دیوار nafasaba.ironiblog.ir/post/435‎Cachedشعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد نام محصول دانلودی: مقاله انواع پوششهای دیوار درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله انواع پوششهای ... مقاله انواع پوششهای دیوار - پیچک وب - ساخت وبلاگ pichakweb20.aslblog.ir/post/285‎Cached16 سپتامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله انواع پوششهای دیوار_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله انواع پوششهای دیوار ببرید مقاله انواع پوششهای دیوار. ادامه مطلب. مقاله در مورد انواع پوشش های دیواری - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/05/22/post-26504 12 آگوست 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:60 فهرست مطالب مقدمه انواع پوشش دیوارهای داخلی ... برترین فایل مقاله انواع پوششهای دیوار - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=9677‎Cached29 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله انواع پوششهای دیوار || روی دکمه ادامه مطلب ... مقاله انواع پوششهای دیوار - ایران دانشجو irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/20516‎Cached11 آگوست 2016 ... مقاله انواع پوششهای دیوار. چکیده هایی از متن: پتینه، پوشش دهه اخیر پتینه، رنگ آمیزی جالبی است شامل چند رنگ گره خورده در هم. البته پتینه‌ها انواع ... فروش فایل مقاله انواع پوششهای دیوار 7l7kdx.sarvdlc.com/‎Cachedفروش فایل مقاله انواع پوششهای دیوار. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله انواع پوششهای ... دانلود مقاله انواع پوششهای دیوار -کامل و جامع – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper6771.html‎Cached13 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله انواع پوششهای دیوار -کامل و جامع. ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم نام محصول دانلودی: مقاله انواع پوششهای دیوار دانلود فایل ( مقاله انواع پوششهای دیوار) 3i8bhf.barfindl.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله انواع پوششهای دیوار)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - مقاله انواع پوششهای دیوار- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با ... دریافت فایل مقاله انواع پوششهای دیوار – پرداخت و دانلود آنی | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/5044‎Cached27 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله انواع پوششهای دیوار || روی دکمه ادامه مطلب ... کاملترین فایل مقاله انواع پوششهای دیوار | فراز وب www.farazwb.download/?p=8321‎Cached19 سپتامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله انواع پوششهای دیوار_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله انواع پوششهای دیوار ببرید. مقاله انواع پوششهای دیوار. ادامه مطلب ...