خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش

مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش

قسمت اول: مقدمه

1-1) سر شناسنامه سیستم:

بشر از ابتدا الهام گرفتن از طبیعت را در کارهای مختلف خود مد نظر داشته و دارد . که نمونه های بارز و وافری از آن را می توان حتی در انسانهای اولیه دید.

در سیستم مورد بررسی که تحت پروژه به آن خواهیم پرداخت نیز الهامات بسیاری از طبیعت درطراحی، ساخت و شکل گیری کالاها و تولیدات سیستم وجود دارد، بعنوان مثال می توان طراح های تخت جمشید که از بارزترین کارهای این سیستم تولید و صنعتی است را مثال زد.

لازم به ذکر است که سیستم مورد نظر مطالعه افتخار این را داشته که توانسته طرح های اصیل ایرانی و فرهنگهای سرزمین عزیزمان را درقالب کارها و محصولات خود و نه تنها درمعرض دید هموطنانمان قرار دهد بلکه به کشورهای مختلف بشناساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به سایت اینترنتی این سیستم مراجعه کرد. که شرح کلی از عملکرد از ابتدا تا به حال سیستم و پیشرفت ها و فعالیت های آن مطرح شده. درپایان تعدادی از طرح ها و کارهای این سیستم نیز مورد نمایش قرار خواهد گرفت.

سایت سیستم ماجان: www.majanart.com

آدرس نمایشگاه: بزرگراه اشرفی اصفهانی ، نرسیده به پل همت مرکز خرید تیراژه، طبقه همکف، واحدهای 60 و 62.

تلفن: 66694485-6-021 و 44492325-021

همراه: 09123138610(مهندس باقری)

2-1)نگاهی گذرا به چگونگی عملکرد سیستم ماجان:

این سیستم همانند بیشتر سیستم های تولیدی- صنعتی دارای سلسله مراتبی از فعالیت ها می باشد که بعداً در قسمت های بعدی نمودار خواهد شد.

دررأس سیستم ماجان مدیر ارشد قرارداد، کلاً ساختار مدیریتی این سیستم به چهاردسته (مالی، اداری، تولید، عرضه محصول و تبلیغات) تقسیم می شود.

مدیریت مالی- اداری شامل حسابداری و امور اداری می شود.

مدیریت تولید، کنترل کننده قسمتهای تهیه مولد اولیه، روابط عمومی، خط تولید، طراحی و تعمیر می باشد. مدیریت عرضه محصول به دو صورت خارجی و داخلی است که خارجی با شرکت در نمایشگاههای بین المللی و داخل به شکل عرضه درنمایندگی ها وازطریق عرضه در دفتر شرکت و فروشگاه مرکزی است.

مدیریت تبلیغات هم به 3 دسته شرکت در نمایشگاههای بین المللی (خارجی) شرکت در سمینارها و ایجاد زمینه های معرفی مناسب کالا تقسیم می شود.

عملیات خط تولید این سیستم با عملکرد های برشکاری – جوشکاری، رن گ کاری –رویه کوبی – نجاری –سنبلاست-کنترل کیفیت QC-مونتاژ و بسته بندی می شود البته قسمت جوشکاری خود دارای زیر مجموعه ای جوشکاری اولیه و نهایی است که جوشکاری اولیه بصورت اسکلت و کلاف زنی می باشد.

درقسمتهای بعد خواهیم دید که چگونه این سیستم فعالیت می کند، امید آن که شروح مذکور در این پروژه بتواند در شناسایی سیستم مؤثر افتد.

علاوه بر این در شناسایی و تحلیل و طراحی این سیستم از متدولوژی RPM شی گرا استفاده شده است و بررسی کوتاه و اجمالی هم با متدولوژی RUP شده است. متدولوژی RPM دارای مراحل زیر است که تک تک در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

1-3) توضیح کلی عملکرد سیستم ماجان:

اولین کار تهیه مواد اولیه می باشد که به صورت کلی یکسری مواد در همه طرح هایی که ساخته می‌شود به کار می رود. مثل آهن، پروفیل، دستگاه جوشکاری و فرزو …

اما پس از این در اولویت همه امور سفارش مشتری قراردادن که قبل از بیان آن باید به این نکته پرداخت که کلاً نوع ایجاد محصول دراین سیستم بردو اساس 1- سفارش مشتری 2- طرح های ایجادی توسط خودسیستم (مثل طرح تخت جمشید) می باشد.

پس از ایجاد طرح به یکی از دو روش بالا نوبت به کارگیری مواد مورد نیاز برای ساخت و تولید محصول می باشد. که در مرحله خط تولید چگونگی کار توضیح داده خواهد شد. درحین کار برروی خط تولیدگر وسیله ای تخریب شود و یا درماشین آلات اشکالی پیش بیاید مرحله تعمیر ماشین آلات با فراخوانی مهندسین و تکنسین های متخصص این ماشین ها انجام می‌گیرد.

اماجریان خط تولید به این ترتیب می باشد که ابتدا با توجه به طرح مورد مواجه برشکاری برروی قطعات انجام می شود، سپس با حرارت به آنها قوس یا شکل مورد نیاز داده شده و وارد مرحله جوشکاری می شود دراین مرحله دو نوع عملیات جوشکاری انجام می شود که همان اسکلت زدن و کلاف زدن (جوشکاری اولیه) است و دیگر جوشکاری نهایی (استخراج مشکل محصول) است.

بعد از این نوبت به رنگ کاری محصول می رسد بعد از خشک شدن رنگ عملیات رویه کوبی برروی کار انجام می گیرد[1]. اگر نیاز به قراردادن چوب در محصول باشد که از طرح چوبی هم استفاده می شود مراحل بخاری مورد نیاز انجام می شود. سپس نوبت سنبلاست (درآورن رنگهای مورد علاقه با تکنیک های خاص برروی طرح چوبی یا کل طرح) می باشد. پس از این مراحل نوبت به بررسی و کنترل کیفیت محصول می رسد که تمام کنترل کیفی برروی آن انجام می گیرد. درفاز مونتاژ هم عملیات مونتاژ محصول است و آخرین مرحله این فاز بسته بندی محصول می باشد. سپس محصول رابارگیری کرده و به انبار می فرستند(توسط واحد حمل و نقل).

بعداً DFD مراحل کلی دراولین سطح رسم خواهد شد. ازجمله عملیات دیگر دراین سیستم عرضه به نمایندگی ها و نمایشگاهها درجای جای کشور و یا خارج از کشور فرا می‌رسد. که با بارگیری از انبار به نمایندگی های مختلف فرستاده می شود.

درمبحث تبلیغات نیز با شرکت مدیر تبلیغات و همچنین مدیر ارشد و دیگر مدیران(تاصورت نیاز توضیحاتی داده شود) درسمینارها و نمایشگاههای بین المللی میسر خواهد شد. علاوه براین مسئولین این قسمت بدنیال این هستند که زمینه ای مناسب برای معرفی وتبلیغ کالا پیدا کنند، که این مورد خود بعنوان یک واحد کاری درستون فقرات این سیستم درسطوح پائینی قرار دارد. همچنین کارهای مالی و اداری تمام مراحلی که دربالا توضیح داده شد با مدیریت اداری و مالی با جزئیات انجام می‌گیرد.

-5) تعیین رابط های کاربر و فرمت گزارشات

دراین مرحله به تعیین واسط های کاربر برای سیستم پرداخته شد و برای قسمت های لازم UI تعریف شد و همچنین فرمت و ساخت گزارشات که البته برخی از آنها دربخش ها و قسمتهای قبل مطرح شده پرداختیم دراینجا گزارشات و فرمت و ساخت آنها و همچنین واسط های کاربر تعیین شده را از اینکه با دیاگرام و شکل توضیح دهیم منصرف می شویم.

4-6)معماری بانک اطلاعاتی :

یکی دیگر از مراحل فاز طراحی معماری بانک اطلاعاتی می باشد، دراین مرحله ما باید اصطلاحات و نیازهای بانک اطلاعاتی را بسازیم.

دراین بخش از بیان ساخت ها فاکتور می گیریم و درقسمتهای بعدی به آن اشاره می‌کنیم.

4-7) ایجاد component Diagram:

دراین مرحله به دسته بندی فیزیکی و منطقی کلاس ها پرداخته و درقالب component هایی نحوه ارتباطات آنها را هم می کنیم، نمودار component diagram این سیستم درشکل 4-5 نمایش داده شده است.

4-8) ایجاد Deploment Diagram:

یکی دیگر از موارد لازم در فاز طراحی سیستم دیاگرام استقرار می باشد. خوشبختانه سیستم مورد نظر مطالعه ما بصورت شبکه ای کار می کند و توانستیم دیاگرام استقرار را برای آن طراحی کنیم.

جزئیات کار بصورت نموداری درشکل 4-6 نمایش داده شده است.

دراین شبکه تمام سیستم ها، پنتیوم 4 p4)) بودند و از دارای RAM یک گیگابایت بودند و از ویندوز xp استفاده می کردند. (win xp)

و سیستم مدیر سیستم عاملش AS2003 می باشد.

قسمت پنجم «مختصری درمورد فاز پیاده سازی و نتیجه گیری»

5-1)پیاده سازی:

اهم کارتا جایی است که مراحل قبل پیاده سازی است چراکه وقتی نیازها و معایب سیستم شناسایی شد (فازشناسایی) و برنامه ریزی پروژه انجام شد (فازبرنامه ریزی) و همچنین درمرحله تجزیه و تحلیل نیازهای سیستم مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت و مشخص شد (فاز تحلیل) و درفاز دیگر طراحی شماتیک سیستم و طراحی دیاگرام ها ومعماری نرم افزار پیاده سازی آن آسان می شود. (فازطراحی). پس عمده راه تا قبل از پیاده سازی می باشد و درفاز پیاده سازی آنچه در فاز طراحی و ماقبل بدست آورده ایم می پردازیم مانند:

پیاده سازی کلاسها، پیاده سازی بانک اطلاعاتی، پیاده سازی رابطهای کاربر، پیاده سازی متدها، پیاده سازی گزارشات و آزمون برنامه.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش

خرید فایل( مقاله بررسی سیستم ماجان) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper10257.html‎Cached25 ا کتبر 2016 ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش ... بررسی سیستم ماجان وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله بررسی سیستم ماجان)شما ... دانلود (مقاله بررسی سیستم ماجان) c3r3o.nikandlc.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله بررسی سیستم ماجان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - مقاله بررسی سیستم ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش ... خرید و دانلود مقاله بررسی سیستم ماجان | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/10241‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بررسی سیستم ماجان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (مقاله بررسی سیستم ماجان) - انعکاس وب enekaswbc.meeblog.ir/vote/276-6‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مقاله بررسی سیستم ماجان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - مقاله بررسی سیستم ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود مقاله بررسی سیستم ماجان -کامل و جامع - نمایه ی باران namayebaran.afradlc.ir/post/1834‎Cached30 آگوست 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله بررسی سیستم ماجان || روی دکمه ادامه مطلب ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل مقاله بررسی سیستم ماجان | رامتین دانلود ramtindlw.ir/article19930.html‎Cached13 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بررسی سیستم ماجان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش. مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش - فایلوو fileoo.ir/1395/.../مقاله-بررسی-سیستم-ماجان-در-47-صفحه-ورد-قابل-ویرایش سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل. ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش · مقاله بررسی سیستم ماجان - مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ... فروش فایل مقاله بررسی سیستم ماجان e44az.sarvdlc.com/‎Cachedبه صفحه ی دانلود _مقاله بررسی سیستم ماجان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله ... سیستم ماجان ببرید مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش. فروش فایل مقاله بررسی سیستم ماجان – دانلودکده www.odanlod.site/فروش-فایل-مقاله-بررسی-سیستم-ماجان/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... پسین نوشته بعدی: خرید و دانلود تحقیق استانداردهای سیستم کیفیت iso9000. فروش دانلودی مقاله بررسی سیستم ماجان - ساخت وبلاگ jahanriane.aslblog.ir/post/1464‎Cached29 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((مقاله بررسی سیستم ماجان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - مقاله ... مقاله بررسی سیستم ماجان در 47 صفحه ورد قابل ویرایش.