خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن

تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن

چکیده:

جورج ماهیر ،متخصص ایمنی ابزار آلات کشاورزی

اغلب اوقات ،تراکتور کشاورزی به عنوان بهترین دوست و رفیق کشاورز در نظر گرفته می شود.لیکن ،به طور کلی اغلب ،تراکتور عامل صدمه رسانی و مرگ و میر است.صدمه تصادفات تراکتور تقریبا 16 درصد صدمات و آسیب های ماشین های کشاورزی در شمال Dakota از آغاز سال 1991 تا پایان سال1994 می باشد.کمباین هم به تنهایی موجب صدمات بسیاری شده است .در عین حال ،سهم تراکتور تقریبا 25 درصد از حوادث مرگ غیر طبیعی مربوط به ابزار کشاورزی در شمال Dakota را به خود اختصاص داده است.

انواع صدمات حوادث تراکتور:

چندین نوع از حوادث تراکتور منجر به صدمات و آسیب می گردند که متداولترین حوادث شامل موارد ذیل هستند:

  • نادیده گرفتن سلسله مراتب استارت زن
  • جلو و عقب لودرها
  • به عقب وا‍ژگون شدن تراکتور
  • واژگون شدن یک سویه تراکتور
  • افتادن از تراکتور
  • زیر گرفتن تراکتور
  • گیر افتادن بین تراکم
  • تصادفا گیر کردن بدنه pto

نادیده گرفتن سلسله مراتب استارت زن:

روشن گذاشتن تراکتور در حالی که در کنار ماشین دیگر توقف شده است یک عمل ایمن و صحیح نمی باشد. جهت انجام چنین کاری ،کارور (متصدی) باید یا ارتباط و اتصال الکتریکی قطعی و مطمئنی را در استارتر و راه انداز موتور به وجود آوردو یا کلید افروزش را آماده و بر انگیخته کند. یک کارور (متصدی) که در زمین ایستاده است در صورتی که دنده در حالت خلاص و یا ایست باشد نمی تواند از انجام این کار اطمینان حاصل کند.

در صورتیکه دنده دستی به دنده تراکتور متصل است موتور سلسله مراتب روشن کردن و استارت زدن را طی نخواهد کرد و احتمالا تراکتور کارور (متصدی) را زیر خواهد گرفت.به محض اینکه تراکتور شروع به حرکت نمود ،موتور شرایط زیر گیری کارور (متصدی) را فراهم می کند.در صورتیکه تراکتور دارای دنده هیدرولیکی ایستا باشد و یا اینکه دارای دنده تغییر-توان باشد این روند با اندکی تاخیر پیش خواهد رفت.لیکن ، این تاخیر برای کارور (متصدی) فرصتی کافی را جهت گریختن و کنار رفتن فراهم نمی کند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن

دانلود (تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10481‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان محقق گرامی،شما با جستجوی تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن وارد این صفحه شده اید محصول ... تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن - آیداک idoc.cero.ir/product-329237-تحقیق-ایمنی-تراکتور-کنترل-و-مهار-تمام-قسمتهای-آن.aspx خرید. تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن. چکیده: جورج ماهیر ، متخصص ایمنی ابزار آلات کشاورزی. اغلب اوقات ،تراکتور کشاورزی به عنوان بهترین دوست و ... تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن - ایران دانشجو irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/12‎Cached14 جولای 2016 ... تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن. چکیده: جورج ماهیر ،متخصص ایمنی ابزار آلات کشاورزی. اغلب اوقات ،تراکتور کشاورزی به عنوان ... دانلود تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن -کامل و جامع nafasaba.ironiblog.ir/post/905‎Cached14 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ... تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن | فراز وب www.farazwb.download/?p=25534‎Cached1 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن درجه کیفی ... دریافت فایل تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن ... www.newfilestant.ir/paper9073.html‎Cached21 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن درجه کیفی و رضایت از دانلود: ... دریافت فایل تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن kavirdlc.ir/دریافت-فایل-تحقیق-ایمنی-تراکتور-کنترل/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای ... تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن - قیمت 4,500 تومان https://selzir.com/.../19202201-تحقیق-ایمنی-تراکتور-کنترل-و-مهار-تمام-قسمتهای-آن‎Cachedتحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن محدوده قیمت از 4500 تومان از فروشگاه فتاوری دانشجویی. دانلود سنتر » تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن downloadcnt.cloudsite.ir/.../تحقیق-ایمنی-تراکتور-کنترل-و-مهار-تمام-ق/‎Cachedبرای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و ... دانلود فایل ( تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن ... www.odanlod.site/دانلود-فایل-تحقیق-ایمنی-تراکتور-کنترل/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق ایمنی تراکتور کنترل و مهار تمام قسمتهای آن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...