خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بررسی نورگیرها در معماری

مقاله بررسی نورگیرها در معماری

فهرست:

تاثیر اقلیم بر معماری خانه ها (نورگیرها)

مسدود کردن نورگیرهای سقفی

نورگیرها در معماری ساختمان

مشخصه نورگیرها


چکیده ای از متن مقاله:

تاثیر اقلیم بر معماری خانه ها (نورگیرها)

موضوع اقلیم و معماری یکی از موضوعات بسیار جالب در مطالعات مربوط به نقش عوامل آب و هوایی بر مسکن و کلاً فضای زندگی است . اثر عوامل آب و هوایی بر شکل‏گیری محیط مسکونی از دیرباز معمول بوده است و معماران از گذشته‏های دور نقش و تأثیر این عوامل را می‏دانسته‏اند و در ساخت خانه‏ها بدان توجه داشته‏اند.

یکی از زمینه‏های مهم مصرف انرژی در هر کشوری در ساختمانها و مساکن می‏باشد . بطوری که 30 تا 35 درصد از کل انرژی مصرفی هر کشوری به امر سرمایش و گرمایش خانه‏ها اختصاص دارد . امروزه مصرف زیاد انرژی‏های فسیلی مشکلات فراوانی را مخصوصاً در مورد آلودگی محیط زیست به همراه دارد . بنابر این جستجوی راه‏حل‏های گوناگون برای کاهش مصرف انرژی‏های فسیلی باید در رأس برنامه‏های کشورها قرار گیرد.

یکی از موارد مهم صرفه‏جوئی در مصرف انرژی ، کاهش مصرف آن در ساختمانها می‏باشد ، بطوری که در صورت توجه به عناصر اقلییمی در ساختمانها ، متناسب با اقلیم مناطق مختلف مقدار زیادی از مصرف انرژی کاسته خواهد شد .

مسدود کردن نورگیرهای سقفی
نورگیرهای سقفی، هم به خاطر انتقال حرارت از شیشه و هم داشتن پنجره های باز و درزها باعث اتلاف مقدار زیادی انرژی می شوند.اگر در منطقه ای سردسیر زندگی می کنید توصیه می شود در نورگیر منزل خود پنجره بازشو نصب نکنبد یا اگر وجود دارد هرگز آنرا باز نکنید.

...

نورگیرها در معماری ساختمان

روش ها، نوآوری ها و فنآوری های جدید در صنعت ساختمان، راهکارهایی را برای مقاوم سازی بنا در برابر حوادث طبیعی، بهینه سازی مصرف سوخت و افزایش طول عمر آن ارایه می دهند. غالبا این روش ها مستقل از هزینه، سهولت و زمان اجرا در این نکته مشترکند که در حین یا پس از ساخت سازه، قابل اجرا هستند.
شناخت و انتخاب مصالح، مقوله ای است که پیش از ساخت و حتی طراحی بنا به آن پرداخته می شود و هر چه دایره المعارف ذهنی مهندسان در این باره غنی باشد، منجر به ابتکارات و طرح هایی جسورانه تر با ضریب اطمینان بیشتر، هزینه اجرایی کمتر و با قابلیت اجرایی در حداقل زمان خواهد بود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بررسی نورگیرها در معماری

مقاله بررسی نورگیرها در معماری pichakwbo.blogroom.ir/post/874‎Cached16 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله بررسی نورگیرها در معماری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه ... مقاله بررسی نورگیرها در معماری rapbw.stu1.ir/‎Cachedمقاله بررسی نورگیرها در معماری. فهرست: تاثیر اقلیم بر معماری خانه ها (نورگیرها). مسدود کردن نورگیرهای سقفی. نورگیرها در معماری ساختمان. مشخصه نورگیرها ... دانلود مقاله بررسی نورگیرها در معماری - فایل های کمک آموزشی ostadfile.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-بررسی-نورگیرها-در-معماری‎Cached27 ا کتبر 2016 ... مقاله بررسی نورگیرها در معماری. فهرست: تاثیر اقلیم بر معماری خانه ها (نورگیرها). مسدود کردن نورگیرهای سقفی. نورگیرها در معماری ساختمان. مقاله بررسی شاخصه های نورگیر بناهای قدیمی در معماری داخلی (مطالعه ... www.civilica.com/Paper-DANESH03-DANESH03_073=بررسی-شاخصه-های-نورگیر-بناهای-قدیمی-در-معماری-داخلی-مطالعه-موردی-خانه-مسکونی-...‎Cached Similarمقاله بررسی شاخصه های نورگیر بناهای قدیمی در معماری داخلی (مطالعه موردی: خانه مسکونی بیکایی، مازندران، بابل), در سومین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون (3rd ... دانلود مقاله بررسی نورگیرها در معماری – خرید آنلاین و دریافت – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper10739.html‎Cached27 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید اینک شما با جستجوی ((مقاله بررسی نورگیرها در معماری)) وارد صفحه فروش فایل ... بررسی پارامتریک نورگیرها با هدف بهبود عملکرد روشنایی fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=133506‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی پارامتریک نورگیرها با هدف بهبود ... برای طراحی مناسب روشنایی و معماری ساختمان، بررسی پارامتریک مولفه های ... فروش دانلودی مقاله بررسی نورگیرها در معماری - ساخت وبلاگ asmankavirs.aslblog.ir/post/424‎Cached7 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله بررسی نورگیرها در معماری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله بررسی ... دریافت فایل مقاله بررسی نورگیرها در معماری – پرداخت و دانلود آنی ... www.risearticle.ir/download/4855‎Cached26 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله بررسی نورگیرها در معماری وارد این صفحه شده اید محصول ... دریافت فایل مقاله بررسی نورگیرها در معماری - پرداخت و دانلود آنی apadanarc.pdfblog.ir/post/622‎Cached11 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مقاله بررسی نورگیرها در معماری وارد شده ... دریافت فایل مقاله بررسی نورگیرها در معماری - پرداخت و دانلود آنی 2ezx2.barfindl.ir/‎Cachedدریافت فایل مقاله بررسی نورگیرها در معماری - پرداخت و دانلود آنی.