خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله قالب بندی

مقاله قالب بندی

فهرست:

قالب‌بندی

قالب‌بندی دیوارهای بتنی

نکات عمومی در ساختن قالبها

قالب چیست؟

قالبندی بوسیله آجر

قالب بندی بتن معماری

قالب بندی سازه های بتنی

انواع مصالح قالب

بارهای وارد به قالب

...............................................

قالب‌بندی :

در ساختمانها و ابنیه بتنی قالبها، که در حقیقت ظروف موقتی با شکل و فرم مورد نظر برای نگهداری میل‌گردها (آرماتور) و بتن خیس تازه هستند، نقش مهمی به عهده دارند. قالب‌بندی قسمت عمده‌ای از مخارج ساخت و اجرای اسکلت‌های بتنی و اجزای بتنی ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد. هزینه مصالح، ساخت و اجرای قالبهای بتنی بستگی به شکل قالب و دشواری ساخت آن و نوع مصالح مصرفی دارد. در پاره‌ای از موارد ممکن است قالب‌بندی تا بیش از 75 درصد هزینة یک عضو بتنی را به خود اختصاص دهد.

یک قالب، در عین حال که باید دارای فرم مورد نظر بوده و از نظر اقتصادی قابل قبول باشد، باید استحکام و ایمنی کافی داشته باشد.

...

قالب‌بندی دیوارهای بتنی :

الف) روش معمولی :

دو نمونه از قالب‌بندی دیوارهای بتنی به طریق معمولی وجود دارد. قسمت اصلی قالب (سطوحی که مستقیماً با بتن در تماس است) از صفحات چوبی و یا از تخته‌های چوبی ساخته می‌شود. برای استحکام قالب و جلوگیری از باز شدن آن هنگام بتن‌ریزی و حفظ فاصلة بین دو دیواره قالب بست‌های مخصوصی را به کار می‌برند. برای نصب بستها یا دو عدد چهارتراش، که به فاصله معینی از هم به صورت افقی قرار می‌گیرند و یا یک چهارتراش به کار می‌برند. در حالت اخیر باید برای عبور میله‌های بستها چهارتراش‌ها را در محلهای لازم سوراخ کرد.

برای جلوگیری از فشار بتن روی مجموعه قالب در هنگام بتن‌ریزی، و همچنین پایداری قالب، تیرهای چوبی که به آنها دستک گفته می‌شود و یک سر آن بر روی زمین محکم شده و سر دیگر آن را به قالب محکم کرده‌اند، به کار می‌برند. پاره‌ای از انواع مختلف بستها وجود دارند. بستها ممکن است همراه با صفحه فلزی نیرو پخش‌کن، نظیر واشر باشند.....



خرید فایل



لینک منبع :مقاله قالب بندی

مقاله قالب بندی بتن معماری - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-CESC11-45_7308377229=قالب-بندی-بتن-معماری.html‎Cached Similarمقاله قالب بندی بتن معماری, در یازدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران (11th students Conference on Civil Engineering) توسط امین لطفی, نیما زهفروش. دانلود پروژه قالب بندی بتن - مهندسی عمران icivil.ir/omran/دانلود-پروژه-قالب-بندی-بتن/‎Cached Similar7 جولای 2012 ... این هم یک تحقیق در مورد انواع قالب ها و سیستم های قالب بندی و انواع آن در قالب بندی بتن که این تحقیق کاری است از جناب آقای هادی پورغلامی که نکات ... دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی در مورد قالب بندی ساختمان paperdoc.ir/جستجوی-مقالات/q/قالب-بندی-ساختمان‎Cachedشما عبارت قالب بندی ساختمان را در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی شما برای دانلود تحقیق درباره قالب بندی ساختمان و مقاله در مورد قالب بندی ... دانلود مقاله قالب بندی article.university/دانلود-مقاله-قالب-بندی/‎Cachedدانلود مقاله قالب بندی. قالب بندی فهرست مطالب قالب‌بندی قالب‌بندی دیوارهای بتنی نکات عمومی در ساختن قالبها قالب چیست؟ قالبندی بوسیله آجر قالب بندی بتن ... دانلود (مقاله قالب بندی) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=2754‎Cached8 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله قالب بندی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله قالب بندی}را دانلود خواهید ... دانلود مقاله قالب بندی ساختمان digigoogle.org/دانلود+مقاله+قالب+بندی+ساختمان/‎Cachedدانلود مقاله کامل در مورد قالب‌بندی ساختمان بتنی … مقاله در مورد قالب بندی | گروه معماری پارساکد - مرجع ... قالب بندی ساختمان مقاله PPT - دانلود پروژه قالب بندی … دانلود مقاله کامل در مورد قالب‌بندی ساختمان بتنی ۱۴۰ صفحه – تحقیق در ... www.parsacad.com/دانلود-مقاله-کامل-در-مورد-قالب‌بندی-س/‎Cached Similar16 مه 2012 ... مقاله در مورد قالب بندی,تحقیق در مورد قالب بندی,دانلود تحقیق درباره ی قالببندی, گزارش در مورد قالب بندی,قالب بندی ستون,قالب بندی بتنی,قالب ... دانلود پروژه انواع قالب بندی اعضا بتن آرمه - سون سیویل www.7civil.com/4880-دانلود-پروژه-انواع-قالب-بندی-اعضا-بتن-آرمه.html‎Cached Similarدر ادامه تحقیق 75 صفحه ای مصور در مورد انواع قالب بندی اعضا بتن آرمه از هادی پورغلامی را دانلود خواهید نمود. فهرست: قالب های مدولار قالب های کمانی مدولار کنج های مدولار دانلود پروژه قالب بندی بتن | بتن www.arshadownload.com/index.php?/دانلود-پروژه-قالب-بندی...‎Cached Similarاین هم یک تحقیق در مورد انواع قالب ها و سیستم های قالب بندی و انواع آن در قالب بندی بتن که این تحقیق کاری است از جناب آقای هادی پورغلامی که نکات بسیار مفیذدی را ... ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/قالب‌بندی متون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/قالب‌بندی_متون‎Cached Similarاین صفحه شامل شیوه‌نامه‌ای برای قالب بندی متون ویکی‌پدیا است. از این راهنما، زمانی ... حالت پررنگ (بولد) برای تفکیک نام مقاله از متن آن‌ استفاده می‌شود. بطور نمونه در ...