خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان

مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان

فهرست مطالب :

عنوان مطالب صفحه

مقدمه 2

طلاق 4

انواع طلاق در ایران 5

اختلالات رفتاری 6

طلاق و اختلالات رفتاری 8

تحولات عاطفی نوجوانان و نقش والدین در اختلالات رفتاری 9

طلاق و اختلالات رفتاری- اجتماعی 10

آمار و اختلالات ناشی از طلاق 11

منابع و مآخذ 12

///////////////////////////////////////////////////////

بخشهایی از متن:

مقدمه

و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازوجاً لتسکنوا الیها و جعل بینکم مودة و رحمةً انّ فی ذالک لایات لقوم بتفکرون ( 21 – روم )

برای شما ازخوداتن جفتی آفرید از او آرامش یافته و با هم انس بگیرید و میان شما رأفت و مهربانی برقرار فرمود و در این امر نیز برای مردم با فکر و ادله و حکمت حق آشکار است .

هرچند موضوع این گزارش و تحقیق طلاق است اما لازم است قبل از طلاق به مسئله ازدواج که زمینه و بستر طلاق بر آن استوار است تا حدی روشن گردد . ازدواج اساس بقای حیات موجود انسانی و شرط تناسل در اقوام مختلف و تولد نوع بشری در مکاتب و اقوام و نحل گوناگون با سنت ها و آداب و رسوم گوناگون است و انتخاب زوج یا زوجه و ادامه زندگی و تناسل و تولد نسل جدید متضمن حفظ و اصلاح نژاد انسانی و توجه و تربیت نسل های بعدی و اداره امور جامعه و فعالیت های گوناگون فردی در تولید و توزیع اقتصادی و گردش تعاملات اجتماعی و فرایند ها فرهنگی و گردش امور سیاسی و هنریو ... مرهون این کورکان و نسل های آینده است که از ازدواج محقق می گردد .

ازدواج در کل دارای اهداف و کارکردهای زیر است : ( ستوده – 1376)

  1. ایجاد کانون آرامش و انس والفت برای زن و شوهر و فرزندان
  2. جایگزینی و بوجود آوردن نسل جدید و پرورش فرزندان سالم و توانا
  3. وسیله ای برای تحقق پاکدامنی و پاکی روابط اخلاقی

...

اختلالات رفتاری

روان شناسان و روان پزشکان اتفاق نظر دارند که اختلالات شخصیتی زاییده اختلالاتی است که در روابط بین اعضای خانواده در کودکی به وجود می آید .

مطالعات بالبی ، بروونس ، لیپتون در پس از سال هلی 1967 ثابت کرده است که دوری کودک از پدر و مخصوصاً از مادر برای مدت مدید و طولانی و یا سپردن او به پرورشگاهها تقریباً همیشه با اختلالات رفتاری در کودکی و نوجوانی همراه بوده است . ( میلانی فره 1370 )

کودکان یتیم و ترد شده از خانواده ها که در محیط های پراکنده شهری و در خانه های اقوام و بستگان به صورت تحملی رشد می کنند و یا در پرورشگاه ها و یا کانون های اصلاح و تربیت قرار میگیرند تقریباً هیچگاه نمی توانند رفتار صحیح را بیاموزند و همیشه از نظر روابط عاطفی دچار خلاء و اختلال عاطفی هستند و حتی والدینی که خود به نیازهای عاطفی فرزندان توجه ندارند اکثراً از افرادی هستند که خود در دوره کودکی و نوجوانی از عاطفه برخوردار نشده اند و یا تأمین روانی و عاطفی و شناختی آنان در فضایی از رنج و درگیری و ستیزو ... بوده است ( میلانی فر 1370 )



خرید فایل



لینک منبع :مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان

مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-329313-مقاله-نقش-طلاق-در-اختلالات-رفتاری-کودکان.aspx‎Cachedمقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان. فهرست مطالب : عنوان مطالب صفحه. مقدمه 2 . طلاق 4. انواع طلاق در ایران 5. اختلالات رفتاری 6. طلاق و اختلالات رفتاری 8. کاملترین فایل مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان 15xyfd.nikandlc.ir/‎Cachedکاملترین فایل مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان. دانلود مقاله تاثیر طلاق بر اختلالات رفتاری نوجوانان – خرید آنلاین و ... www.risearticle.ir/download/3343‎Cached25 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله تاثیر طلاق بر اختلالات رفتاری نوجوانان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... خرید فایل( مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=4588‎Cached9 نوامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... دانلود فایل ( مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان) - ساخت وبلاگ novinrsame.aslblog.ir/post/190‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم نام محصول دانلودی: مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری ... دانلود مقاله تاثیر طلاق بر اختلالات رفتاری نوجوانان – خرید آنلاین و ... www.newfilestant.ir/paper664.html‎Cached22 سپتامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((مقاله تاثیر طلاق بر اختلالات رفتاری نوجوانان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... کاملترین فایل مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper4050.html‎Cached3 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ... برترین فایل مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان | رامتین دانلود ramtindlw.ir/article89.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ... خرید و دانلود مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان – حریر دانلود harirdlc.ir/article/22058‎Cached23 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان ... برترین فایل مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان 7fhzxt.radikaldl.ir/‎Cachedبرترین فایل مقاله نقش طلاق در اختلالات رفتاری کودکان.