خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله تجزیه و تحلیل داده ها

مقاله تجزیه و تحلیل داده ها

بخشهایی از متتن:

مقدمه

در این فصل ما قصد داریم به تجزیه و تحلیل داده ها از طریق آمار توصیفی بپرازیم.

این فصل به گونه ای است که ما میتوانیم به استخراج داده ها از طریق جدولی که برای پرسشنامه تهیه میگردد آماری را مشاهده کنیم که از پرسشنامه هایی که تهیه کرده ایم بدست می آید.

...

جدول شماره8برای سوال8



اهمیت کدام گزینه بیشتر است

تاثیر یادگیری بر درک مطلب

تاثیر انگیزه بر یادگیری

تاثیر انگیزه بر افزایش علاقه مندی



9

9

12










در این جدول 9نفر به گزینه تاثیر یادگیری بر درک مطلب‘9نفربه تهثیر انگیزه بر یادگیری‘و12نفر به تاثیرانگیزه بر افزایش علاقه مندی پاسخ داده اند.

جدول شماره9برای سوال9



کدام یک از روشهای مقابل میتواند بر افزایش یادگیری و درک مطلب تاثیر بیشتری داشته باشد

مطالعه کتابهایی در این مورد

انجام دادن کار تحقیقی

استفاده از رسانه ها

تصادفی با موضوعی برخورد کردن


14

6

3

7









در این جدول آمار نشان میدهد که مطالعه کتابهایی در این مورد میتواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

جدول شماره10برای سوال10



تا چه اندازه در ایران به رابطه بین انگیزه و یادگیری توجه میشود

خیلی زیاد

زیاد

کم

خیلی کم


-

3

17

10









در این جدول 3نفر به گزینه زیاد! 17نفر به گزینه کم و10نفر گزینه خیلی کم را تا ءید کرده اند این آمار نشان میدهد که متاسفانه در ایران کم یا خیلی کم به رابطه بین انگیزه و یادگیری توجه میکنند.

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله تجزیه و تحلیل داده ها

تجزیه و تحلیل داده ها www.mkamali.com/research/adata.htm‎Cached Similarدر این قسمت با روش های تجزیه و تحلیل داده ها آشنا می شوید. ... خوشحال خواهم شد چنانچه بتوانم از نظر ها ، پیشنهاد ها ، پرسش ها و مقالات شما در این قسمت استفاده نمایم . [PDF] فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../pdf/فصل%204.pdf‎Cached Similarفصل چهارم. : تجزیه و تحلیل داده ها. ی پژوهش. ٦١. فصل چهارم. تحلیل یافته های تحقیق. مقدمه. یافته های تحقیق. تحلیل های آماری توصیفی. تحلیل های آماری استنباطی. 4. روش پژوهش: تجزیه و تحلیل داده ها - مجله ایرانی روابط بین الملل www.iirjournal.ir/.../fa/.../236-روش-پژوهش-تجزیه-و-تحلیل-داده-ها.html‎Cached6 مارس 2015 ... دکتر امیر هوشنگ میرکوشش. در فرآیند تحقیق، پس از گردآوری داده‌ها، گام بعدی شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها است. تجزیه و تحلیل داده‌ها تنها به شیوه آماری ... تحلیل تم ، روشی برای تجزیه و تحلیل داده ها در تحقیق | علمی و پژوهشی www.iranresearches.ir/.../1284-تحلیل-تم-،-روشی-برای-تجزیه-و-تحلیل-داده-ها-در-تحقیق.html‎Cached Similarتحلیل تم ، روشی برای تجزیه و تحلیل داده ها در تحقیق- روش تحقیق- روش تحقیق پیشرفته- روش تجزیه و تحلیل داده ها- روش استباط و گردآوری دادها- ساماندهی داده ها در ... داده چیست؟ منظور از تجزیه و تحلیل داده ها چیست؟(فصل چهارم پایان نامه) share.drtaftiyan.com/SC.php?type=component_sections&id...‎Cachedتجزیه و تحلیل داده ها برای بررسی صحت و سقم فرضیات برای هر نوع تحقیق از اهمیت ... تدوین پایان نامه، رساله، طرح پژوهشی و مقاله علمی تألیف دکتر سید جمال الدین ... سایت تخصصی روش تحقیق » مراحل عمومی تجزیه و تحلیل داده‌ها raveshtahghigh.ir/?p=112‎Cached Similarمحقق پس از جمع آوری داده ها، باید کلیه ی اطلاعاتی که از منابع مختلف به دست آورده را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده تا بتواند در انتها نتایج حاصله را استخراج نماید. SID.ir | نکات اساسی در تجزیه و تحلیل داده های آماری fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=10341‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی نکات اساسی در تجزیه و تحلیل داده های آماری. ... مدل آماری خود شامل اجزایی است که مهم ترین آن ها رابطه ریاضی بین متغیر وابسته ... دانلود رایگان مقاله با ترجمه : Ophidia: به سوی بزرگ تجزیه و تحلیل داده ... freepaper.us/?paperno=17242‎Cached Similarدریافت مقاله با ترجمه فارسی sciencedirect : Ophidia: Toward Big Data Analytics ... ترجمه چکیده : این کار Ophidia، از تلاش زیاد تحقیق تجزیه و تحلیل داده ها با هدف ... دانلود (مقاله تجزیه و تحلیل داده ها) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper9088.html‎Cached21 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((مقاله تجزیه و تحلیل داده ها)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... انواع شیوه‌هاى تجزیه‌وتحلیل داده‌ها - آفتاب www.aftabir.com/science/research/analyze_methods.php‎Cached Similarانواع شیوه‌هاى تجزیه‌وتحلیل داده‌ها ،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها. ... هرجا صحبت از تجزیه‌وتحلیل داده مى‌شود، منظور تجزیه و تحلیل کمّى و آمارى است.