خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق پیرامون قابوس نامه

تحقیق پیرامون قابوس نامه

فهرست

قابوس نامه

فرهنگ و هنر و دانایی

شعر

سبک شناسی

اصول عشق ورزیدن از قابوس نامه

.......................................................

قابوس نامه

قابوس نامه

یکی از مشهورترین متون فارسی قرن پنجم هجری قابوسنامه است که امیر عنصرالمعالی کیکاووس بن قابوس بن وشمگیر از امرای آل زیار آن را به نام فرزندش گیلان شاه نوشته است این کتاب یکی از روان ترین متون فارسی است که حاوی نکته های اخلاقی و اجتماعی و حکایات شنیدنی است تاریخ آغاز تألیف کتاب را 475 هجری نوشته اند.

فرهنگ و هنر و دانایی

تن خویش را بعث کن به فرهنگ و هنر آموختن، و این تو را به دو چیز حاصل شود: یا به کار بستن چیزی که دانی، یا به آموختن [آن چیز] که ندانی.

حکمت: و سقراط گوید: هیچ گنجی بهتر از هنر نیست و هیچ دشمن بتر از خوی بد نیست و هیچ عزی بزرگوارتر از دانش نیست، و هیچ پیرایه، بهتر از شرم نیست. پس آموختن را وقتی پیدا مکن 1 چه درهر وقت و در هر حال که باشی، چنان باش که یک ساعت از تو در نگذرد تا دانشی نیاموزی و اگر در آن وقت، دانایی حاضر نباشد از نادانی بیاموز که دانش از نادان نیز آموخت. از آنکه هر هنگام که به چشم دل در نادان نگری و بصارت2 عقل بر وی گماری آنچه تو را از وی ناپسند آید دانی که نباید کرد چنانکه اسکندر گفت:

حکمت: من منفعت نه همه از دوستان یابم، بلکه از دشمنان نیز یابم از آنچه اگر [در] من فعلی زشت بود، دوستان به موجب شفقت بپوشانند تا من ندانم، و دشمن بر موجب دشمنی بگوید تا مرا معلوم شود؛ این فعل بد را از خویشتن دور کنم، پس آن منفعت از دشمن یافته باشم نه از دوست. تو نیز دانش آموخته باشی که از دانایان.

...



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق پیرامون قابوس نامه

دانلود مقاله در مورد قابوس نامه mag-iran.com/دانلود-مقاله-در-مورد-قابوس-نامه.htm‎Cached Similarقابوس نامه یکی از مشهورترین متون فارسی قرن پنجم هجری قابوسنامه است که امیر عنصرالمعالی کیکاووس بن قابوس بن وشمگیر از امرای آل زیار آن را به نام فرزندش گیلان ... مقاله در مورد قابوس نامه - دانلود مقاله mag-iran.com/مقاله-در-مورد-قابوس-نامه.htm‎Cached Similarمعرفی قابوس نامه قابوس‌نامه، کتابی است در اخلاق، تالیف عنصرالمعالی کیکاوس‌بن اسکندربن قابوس‌بن وشمگیربن زیار و تالیف آن به سال(۴۷۵ قمری) است ولی دکتر ... قابوس‌نامه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/قابوس‌نامه‎Cached Similarقابوس‌نامه کتابی است پندی در آیین زندگی، تألیف امیر عنصرالمعالی کیکاووس بن اسکندر بن قابوس بن وُشمگیر بن زیار و تألیف آن به سال ۴۷۵ قمری است، ولی دکتر ... دانلود تحقیق در مورد قابوس نامه gabosnameh-t.lel.ir/‎Cached1 آگوست 2016 ... دانلود مقاله قابوس نامه. ,دانلود جزوه قابوس نامه. ,دانلود پایان نامه قابوس نامه. ,دانلود پاورپوینت قابوس نامه. download. دانلود مقاله در مورد قابوس نامه مقاله سبک شناسی قابوس نامه - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-GHABOOSNAMEH01-GHABOOSNAMEH01_033=سبک-شناسی-قابوس-نامه.html‎Cached Similarمقاله سبک شناسی قابوس نامه, در اولین همایش منطقه ای قابوسنامه (The first regional conference Ghaboosnameh) توسط محمود رجبلو, خدیجه رجبلو. تحقیق پیرامون قابوس نامه - فایل prozhe20.cero.ir/product-329317-تحقیق-پیرامون-قابوس-نامه.aspx‎Cachedخرید. تحقیق پیرامون قابوس نامه. فهرست. قابوس نامه. فرهنگ و هنر و دانایی. شعر. سبک شناسی. اصول عشق ورزیدن از قابوس نامه ....................................................... قابوس ... تحقیق درباره قابوس نامه - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/06/31/post-28512/‎Cached21 سپتامبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:20 فهرست و توضیحات: معرفی قابوس نامه معرّفی ... قابوس‌نامه - جزیره دانش - دانش‌نامه www.jazirehdanesh.com/find.php?item=19.581.863.fa‎Cached Similar15 نوامبر 2007 ... قابوس‌نامه یکی از آثار ارجمد زبان فارسی در قرن پنجم هجری قمری/یازدهم ... که از مطالعه‌ی آن‌ها بخصوص از نظر تحقیق در اوضاع و احوال اجتماعی، سیاسی، ... تحقیق پیرامون قابوس نامه : فراسوی ارقام farasoyargham.najiblog.com/post/575 20 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی تحقیق پیرامون قابوس نامه وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(تحقیق پیرامون قابوس نامه)شما را در رسیدن به اهدافتان ... فروش دانلودی تحقیق پیرامون قابوس نامه – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1766.html‎Cached25 سپتامبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تحقیق پیرامون قابوس نامه وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک ...