خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان

مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان

بخشهایی از متن مقاله:

مقدمه

تزئینات داخلی ساختمان

نحوه پارتیشن

پاراوان

دکوراسیون داخلی ساختمان مهمترین عنصر جلوه دهنده تزئینات داخلی است و نمایسازی داخی و خارجی ساختمان بیانگر هنرنمائی هنرمندان ساختمان می باشد در این مورد انتخاب رنگ و هم آهنگی رنگ امیزی مبلمان و دکوراسیون داخل هر ساختمان در اولویت قرار دارد ابتدا طراحی آن بوسیله طراح با ذوق انجام می پذیرد.

در اینجا حتماً لازم نیست که طراح تحصیلات عالی داشته باشد، بلکه استادکاران با تجربه و خوش ذوق و خوش تشخیص نیز قادر به انجام طرح مبلمان داخی و نماسازی خارجی ساختمان خواهند بود.

طراح حاذق اول هماهنگی رنگ و دوم امکان تهیه مصالح مورد نیاز مبلمان سوم نسبت و اندازه را مشخص می سازد و سپس اندازه های داخلی ساختمان را بصوت پلان بر روی کاغذ با اشل رسم نموده با توجه به امکانات موجود زمان و محل و آب و هوا طرحی برای تهیه مبلمان داخل آماده نموده و رنگ دیوارها و گچ بریها، پرده ها، موکت و فرشهای کف، تزئینات داخلی مانند ساعت و آباژور و حتی لوستر و قاب آینه و پاریشن را هم اهنگ و متناسب با طرح خود در نظر می گیرد. و اما طراح موظف است در اجرا طرح خود نظرت کامل داشته تا عملیات اجرائی آن نیز مطابق با سلیقه خود باتمام برسد و چنانجه در طرح تجدید نظری لازم باشد اعمال نماید. به طور کلی می‌توان یکسری از این وسایل منزل را با یک مصالح خاص در نظر گرفت که از نظر زیبایی و هماهنگی منظر خوشی داشته باشد. ما در اینجا سعی داریم قسمتی از لوازم دکوراسیون منزل را با طراحی مناسب مورد توجه قرار دهیم مانند ساعت، قاب آینه و پاراوان .

...

انواع معرق

ثمری که از بررسی تاریخچه و سیر تکامل معرق روی چوب حاصل شد تنوع در به وجود آوردن اشکال، به طریق معرق است که با نامهای معرق با زمینة رنگ، معرق زمینة چوب، معرق اتم و معرق منبت شهرت یافته است.

در این مبحث به شرح شیوة ساخت هر یک از انواع می پردازیم.

معرق با زمینة رنگ

د بعضی از مواقع به علت عدم دسترسی به فوفل و گاه بنابر ذوق و سلیقه معرق را به وسیلة ترکیب دو مادة خمیر سیاه و پلی استر رنگ می کنند.مراحل مختلف معرق با زمینة سیاه به قرار زیر است:

1.مراحل کار به ترتیب تا ردیف 8 مبحث گذشته می باشد.

2.پس از پرس شدن نقشا روی زمینه، به علت حذف شدن چوب فوفل، بین نقشها تا زمینه ای که به آنها متصل شده 3 یا 4 میلیمتر ارتفاع سطح به وجود می آید.

3.محیط شئ را به وسیلة نوار چسب کاغذی به طریقی که 2 یا 3 میلیمتر آن از سطح شئ بالاتر قرار بگیرد، محصور می کنند.

4.خمیر سیاه را با پلی استر کاملاً مخلوط کرده و سپس در ظرف گودی می ریزد.

5.تمام سطح معرق شده را به وسیلة خمیر سیاه به اندازه ای می پوشانند که خمیر یک میلیمتر از نقشهای برجسته بالاتر قرار بگیرد.

6.پس از 24 ساعت که خمیر خشک شد به وسیلة سمبادة شمارة 40 سطح کار را پرداخت می کنند و این عمل تا مرحله ای که همة نقشهای معرق شده کاملاً در میان زمینة سیاه نمایان شود، ادامه می یابد.

7.در خاتمه مجدداً یک قشر پلی استر می پاشند و پس از خشک شدن آن مطابق اصولی که در ردیف 12 و 13 مبحث قبل توضیح داده شده سطح شئ مورد نظر را جلای بیشتری می دهند.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان

گروه والامدا | مقاله دکوراسیون داخلی - کاغذ دیواری www.valamoda.com/default.asp?action=Interior-design‎Cached Similarمجموعه والامدا با نگرشی نو در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی ، با جمع آوری ... مقاله دکوراسیون داخلی ... معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. مقاله در مورد دکوراسیون داخلی ساختمان | گروه معماری پارساکد - مرجع ... www.parsacad.com/tag/مقاله-در-مورد-دکوراسیون-داخلی-ساختمان/‎Cached Similarطرح اجرائی در معماری داخلی. هر فضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت زیبا شدن را دارد؛ تنها بایست چگونه از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه ... مجموعه مقالات سومین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون - سیویلیکا www.civilica.com/Papers-DANESH03=سومین-همایش-ملی-معماری-داخلی-و-دکوراسیون.html‎Cachedمجموعه مقالات سومین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون (3rd National Conference on ... بررسی تأثیر نور عبوری از شیشه های رنگی در نورپردازی داخلی ساختمان بر ... مقاله دکوراسیون داخلی - گروه طراحی 8 Eight Design Grup eightdesign.persianblog.ir/post/3/‎Cached Similar8 ژوئن 2013 ... طراح داخلی آپارتمان خود باشیم,رنگ‌های مناسب برای یک اتاق خواب,اتاق کار شما, تزئینات دریایی در حمام,جزیره آرامش در آشپزخانه,طراحی داخلی,دکوراسیون ... گروه معماری چکاد | آرشیو مقالات - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون منزل www.chekadgroup.com/ArchiveMaghalat/Index/1‎Cached Similarکابینت. با وجود اینکه نحوه چیدمان منزل و محل کار شما بیشتر به سلیقه شخصی شما بستگی دارد ، ولی سبک های مختلفی از دکوراسیون منزل و اداره در جهان وجود دارد که ... دکوراسیون داخلی | معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل www.arel.ir/fa/Pages-Category-322.html‎Cached Similarطراحی داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا میکند. نحوه چیدمان ... نکات ذکر شده در این مقاله می تواند کمک شایانی برای هرچه بهتر شدن این فضا به شما بکند. دکوراسیون داخلی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دکوراسیون_داخلی‎Cached Similarمحتویات این مقاله ممکن است غیر قابل اعتماد و نادرست یا جانبدارانه باشد یا قوانین حقوق ... براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: ... رسوم گذشته و حال دارد ، تزئینات ساختمان بطور کلی شامل معماری داخلی ، نمای ساختمان ... دانلود (مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/1605‎Cached24 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان وارد شده اید.برای مشاهده ... مقاله دکوراسیون داخلی، طراحی و معماری داخلی - دکوراسیون تندیسه www.tandiseh.com/.../مقاله-دکوراسیون-داخلی%25D8%258C-طراحی-و-معماری-داخلی‎Cachedدکوراسیون داخلی تندیسه انجام کار چه در ساختمانی نو و چه تغییر دکور یک ساختمان کهنه باشد باید با در نظر گرفتن شکل فضا و پیاده کردن نقشه آن صورت گیرد. خرید و دانلود مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=8858‎Cached29 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله دکوراسیون داخلی ساختمان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله دکوراسیون ...