خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه وظایف عمومی مربیان

پایان نامه وظایف عمومی مربیان

تعریف مربی

مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درک برای کارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.

حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با کتاب را مقایسه و درک نمود. یعنی اینکه کتاب آنچه را که در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اینکه کارآموزی که آنرا مطالعه می کند می فهمد یا نه مطالب را انتقال می دهد، ولی مربی اطلاعات کتاب را درک و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به کنار گذاشته و جایگزین آن مطالب ساده تر و قابل درک و فهم کارآموز به کار می برد.

شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس

1- داشتن علاقه به رشته آموزشی خود

2- داشتن صبر و حوصله در جهت انتقال اطلاعات

3- تسلط کامل به علوم فنی مورد نیاز

4- توانایی ایجاد نظم و انضباط در محیط آموزشی

5- داشتن فن بیان مناسب

ایجاد یگانگی و حس همکاری:

ایجاد حس همکاری و تعاون در کاراموزان را می توان یکی از محرک های اصلی پیشرفت در تمام ابعاد کارآموز دانست. به وسیله تعاون وهمکاری می توان فرصت هایی را برای ارتباط متقابل اجتماعی و روانی و نهایتاً تکامل افراد ایجاد کرد. با ایجاد حس همکاری است که خواسته های افراد آشکار شده و قابلیت های آنان بعنوان عضوی از جامعه نمودار می گردد. اب ایجاد حس همکاری می توان پیشرفت و تکامل کارآموز را سرعت بخشید. در این رابطه با بررسی هائی که انجام گرفته است عوامل موثر در ایجاد یگانگی و انسجام در سه مورد خلاصه کرد.

تنظیم صدا و حرکات فیزیکی مربی :

یکی از مسائلی که توجهی بدان نمیشود و شاید بهائی بدان نمی دهند طریقه سخن گفتن و صدای مربی است صدای معلم اهمیت قابل ملاحظه ای در ایجاد نظم عاطفی در محیط آموزش دارد اگر آ‹ام بخش طبیعی و اساساً به حالت مکالمه ای باشد به ایجاد فضای آرام خالی از تنش و مطلوب از نظر تقابل و یادگیری کمک خواهد کرد و صدای کار آموزان بنوبه خود متمایل به این خواهد شد که کیفیتی مشابه با صدای مربی منعکس نمایند و یک صدای خشن و مضطرب فضای تنش داری را سبب خواهد شد و ا ز لحاظ روانشناسی اثرات نا مطلوبی را بجای خواهد گذاشت و در علوم روانشناسی ثابت شده است که تمام حرکات و رفتار مربی بطور مستقیم و غیر مستقیم در کار آموز اثر می گذارد در آن حدکه در لباس پوشیدن نگاه کردن و عمل کردن کار آموز در تمام مدت آموزش و عموماً کار آموزان علاقمند هستند همانند مربی خود عمل نمایند این یک امر مسلم است که تاثیر پذیری در یک محیط آموزشی غیر قابل اجتناب است مثلاً با یک نظر خواهی در می یابید که مربیان چه تاثیرات مثبت یا منفی در کار آموزان خود داشته اند و متوجه خواهیم شد که تمام رفتارهای مربیان در کار آموزان تاثیر گذارده است .

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

: تعاریف و مفاهیم

مفهوم فنون تدریس و تعاریف آن

شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس

وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی

تعریف مطالعه و روش های آن

آیین کلاس داری

هدف از بررسی آیین کلاس داری

نقش انگیزه

نقش انضباط و کنترل

بحث انضباط شخصی و تاثیر آن در کلاس داری

: روش های کلی تدریس در نظام آموزشی

روش های فعال و غیر فعال و قوانین اثر و نتیجه

هدف های آموزشی

مهایت های فرایند تدریس

الف) مهارت های پیش از تدریس- تعریف استاندارد- آشنایی با طرح درست و فواید آن و فرم

ب) مهارت های بپمن تدریس: 1- تنظیم صدا و حرکات فیزیکی مربی 2- حفظ شخصیت و احترام مربی 3- فروتنی و ادب 4- بیان کافی مطالب درسی 5- اجتناب از ارائه مطالب غیر درسی 6- اجتناب از اختلاط موضوعات 7- کیفیت بیان مطالب

بررسی فنون عرضه شده به کارآموز و بیان مطالب

ارجاع اطلاعات کافی برای کارآموز

انتظاراتی که کارآموز از مراکز فنی و حرفه ای دارد:

تقاضا و نیازهای عمومی و کلی در پداگوژی و نحوه برخورد با دیگران

طریق شناخت افکار و استعدادهای افراد

مهارت های پس از تدریس

: کلیات روش های تدریس

1- روش های تدریس غیر فعال- شیوه مکتبی- شیوه توضیحی- شیوه سخنرانی

2- روش های تدریس فعال- شیوه پرسش و پاشخ- شیوه بحث- شیوه اکتشافی

3- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل

4- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل

بحث پایانی

منابع و مأخذ مورد استفاده



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه وظایف عمومی مربیان

پایان نامه وظایف عمومی مربیان | مرجع دانلود پایان نامه با فرمت ورد - متن ... www.payanname.net/پایان-نامه-وظایف-عمومی-مربیان/‎Cachedمطالب این پست : پایان نامه وظایف عمومی مربیان با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه ) تعریف مربی مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را. پایان نامه وظایف عمومی مربیان | فروشگاه آسان پروجکت www.asanproject.ir/دانلود-پایان-نامه-وظایف-عمومی-مربیان/‎Cachedتعریف فرستنده یا مربی. مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان - بررسی و نقد پایان نامه ها - loxblog.Com thesisqom.loxblog.com/.../پایان%20نامه%20وظایف%20عمومی%20مربیان.htm‎Cachedنوشته شده توسط : saeed entezari. مطالب این پست : پایان نامه وظایف عمومی مربیان. با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه). تعریف مربی. مربی شخصی است که اطلاعات ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان 3ejrwn.radikaldl.ir/‎Cachedدوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه وظایف عمومی مربیان || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید پایان نامه وظایف عمومی مربیان. ادامه مطلب ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان 8w3ilt.nikandlc.ir/‎Cachedدوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه وظایف عمومی مربیان || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید پایان نامه وظایف عمومی مربیان ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان – پایگاه ثبت مشاغل سرویس برتر ads.servicebartar.ir/?p=80033‎Cached5 نوامبر 2016 ... عنوان. صفحه. فصل اول: تعاریف و مفاهیم. مفهوم فنون تدریس و تعاریف آن. شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس. وظایف عمومی مربیان از دیدگاه ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان - صفحه اصلی - آی آر بلاگر iranfile.prs.tisred.xyz/post475528.html‎Cachedپایان نامه وظایف عمومی مربیان. فایل ورد قابل ویرایشتوضیحی مختصر از متن فایل : تعریف مربیمربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان | cell full cellfull.ir/?p=15196‎Cached19 ا کتبر 2016 ... پایان نامه وظایف عمومی مربیان. نوع فایل:ورد قابل ویرایش. تعداد صفحه:60. قیمت: 2000 تومان. دانلود و خرید به صورت آنلاین. بسمه تعالی فهرست مطالب فروش دانلودی پایان نامه وظایف عمومی مربیان baludtabiat.meeblog.ir/post/1646‎Cached9 نوامبر 2016 ... فروش دانلودی پایان نامه وظایف عمومی مربیان. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه وظایف عمومی مربیان_خوش ... برترین پکیج پایان نامه وظایف عمومی مربیان - دانلود فایل bluerasmn.meeblog.ir/post/114‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پایان نامه وظایف عمومی مربیان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان نامه وظایف عمومی مربیان}را ...