خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری

پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری

فهرست مطالب:

1- مقدمه و هدف کلی از این تحقیق و پژوهش بیان معماری

2- مادیت و اندیشه و تفکر و تفحص بوسیله عناصر معماری:خط، نقطه، سطح

3-بعد اجسام هندسی و معماری و هندسه اجسام و احجام معماری

4- حجم هندسی عناصر مصنوع و طبیعی و هنری اجسام به بیان معماری

5-مؤلفه های معماری (نمونه طراحی از آشپزخانه، حمام، سرویس خواب+ لیست نیاز و دیاگرام کلی طرح

6-ترکیب معماری (پلان اصلی، برش ها، نماها و ایزومتریک بنا+ دیاگرام و لیست نیاز کلی طرح

7-حجم معماری به وسیله عناصر طبیعی و ارزان و در آخر کار ارائه ماکت بدست آمده از اختلاط احجام هندسی

8-نتیجه گیری و بیان هدف کلی بعد از جمع آوری تحقیق و پژوهش درک و بیان معماری

..............................................................................................................................................................

چکیده:

اندیشه معماری:

ابتدا می خواهم کلمه اندیشه را تعریف و توصیف کنم:

تفکر اولین جرقه ذهن برای انجام کاری یا خلق اثری است. تفکر به طور کلی انواع گوناگونی دارد که هر تفکری در آخر به هدفی و به مقصود انگیزه ای انجام می شود.

یک اصل کلی قبل از هر تفکری وجود دارد: همیشه قبل از تفکر احساس نیاز و انگیزه تفمر و هدف از تفکر باید وجود داشته باشد و موضوع تفکر و اندیشه همیشه قابل تعیین کردن است و این نوع تفکر همیشه ارادی و به دست شخص و خالق فکر است همیشه بعد از تفکر تجسم هم نیاز است و در ذهن اغلب غیر ارادی تجسمی در مورد فکر انجام می شود که در این مرحله می توان قبل از انجام کار یا خلق اثر به طور کلی نواقص کار را پیدا کرد و بعد از این مرحله نوبت به ارائه تفکر به صورت محصول می‌رسد که مهمترین بخش بعد از تفکر است تا کار ارائه شده بتواند به تنهایی منظور را به بیننده برساند و باید در برگیرنده احساس درونی و افکار شخص باشد.

مراحل از تفکر تا رسیدن به اثر یا ارائه محصول:


احساس نیاز تفکر تجسم خلاقیت ارائه محصول یا اثر و روشهای ارائه به این گونه ها است.

...

در طرح حاضر تحت تأثیر نیروهای طبیعی وارده از طرف محیط (به ویژه تابش و وزش) حجم ساختمان به سمت شمال غربی عقب نشینی می نماید یا به عبارتی حجم برنامه توسط خطی مورب که بزرگترین خط تماسی با محوطه و پارک جنوب شرقی طرح است قطع می گردد.

در اثر برش یا عقب نشینی فوق حجم به صورت یک منشور در می آید، منشور مذکور برای ایجاد سایه در ضلع شرقی و دریافت نور بیشتر از سقف با زاویه 20 درجه به سمت شرق و با نصف این زاویه به سمت جنوب دوران است.

حجم بنا ضمن سادگی و قابل ادراک بودن به دلیل دوران فوق و خروج از حالت پایداری نوعی تحرک را القاء می کند، دوران مذکور امکان پلکانی شدن حجم در طبقات فوقانی و ظهور تراس باغهایی را بر فراز آن جهت ایجاد منظر مناسب و تنظیم شرایط محیطی فراهم می آورد. در پاسخ طبیعت پیش آمده به سمت حجم مصنوع، سمتی از حجم منشوری با زاویه باز به سمت جنوی شرفی شکافته و تهی می شود.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری

پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری | cell full cellfull.ir/?p=217425‎Cached21 ا کتبر 2016 ... پروژه درس درک و بیان معماری. دانلود پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری 12 ص با فرمت WORD. فهرست مطالب. 1- مقدمه و هدف کلی از این تحقیق و پژوهش ... دانلود پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری - خرید آنلاین و دریافت golbargonasim.ruzfa.ir/post/1130‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروژه ... برچسب تحقیق و بینش عناصر معماری - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/tag/تحقیق-و-بینش-عناصر-معماری‎Cachedپروژه تحقیق و بینش عناصر معماری در 17 صفحه ورد به صورت کامل به تشریح این موضوع پرداخته و عناصر مختلفی که زیر مجموعه موضوع محسوب می شوند را بیان می کند ... پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-329348-پروژه-تحقیق-و-بینش-عناصر-معماری.aspx‎Cachedپروژه تحقیق و بینش عناصر معماری. فهرست مطالب: 1- مقدمه و هدف کلی از این تحقیق و پژوهش بیان معماری. 2- مادیت و اندیشه و تفکر و تفحص بوسیله عناصر معماری:خط، ... فروش دانلودی پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper2831.html‎Cached29 سپتامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری ... دانلود پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری -کامل و جامع - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=8823‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. دانلود پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری – خرید آنلاین و دریافت ... www.novindlc.site/?p=6956‎Cached9 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری_خوش امدید.امیدوارم بهره ... دانلود پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=48647‎Cached29 سپتامبر 2016 ... پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری در 17 صفحه ورد به صورت کامل به تشریح این موضوع پرداخته و عناصر مختلفی که زیر مجموعه موضوع محسوب می ... فروش دانلودی پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری - ساخت وبلاگ golbargehc.aslblog.ir/post/49‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروژه ... دانلود پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری – خرید آنلاین و دریافت | ناب ... nabprojectfile.ir/?p=11147‎Cached9 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه تحقیق و بینش عناصر معماری ببرید. پروژه تحقیق و ...