خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی

تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی

بخشهایی از متن:

مقدمه :

امروزه شرکت های برنامه نویسی زیادی در سرایر این کره خاکی مشغول به امر برنامه نویسی کامپیوتر می باشند . بدون شک هیچ علمی در یک دهه پیشرفتی همچنان علم انفورماتیک نداشته که علم برنامه نویسی هم جزئی از آن محسوب می شود . اما چرا علم بنامه نویسی برای ما اینقدر مهم است ؟

برای پاسخ به این جواب کافی است نگاهی به کارخانجات ، بانک ها ، آزمایشگاهها و ماهواره هایی که در مدارهای مختلف قرار گرفته اند و... بیندازیم . تمام سازوکار این قطعان فیزیکی و محاسباتی از قبل توسط یک برنامه نویسس به یک زبان خاص طراحی گردیده و همچون روحی که در کالبدی بی جان دمیده شده باشد با سخت افزار مورد نظر یکی شده و آن را به راه می اندازد .

از طرفی دیگر مشاهده می کنیم که شرکت هایی که به امر برنامه نویسی اشتغال دارند در سطح بین المللی بزرگترین شرکت های محسوب می شوند . مانند مایکروسافت ، بورلند و Sum و IBM و ... .

...

یک برنامه نویس حرفه ای هم ، چنان برنامه را می نویسد که زودترین زمان ممکن و بیشترین قابلیت رادارا باشد .

با یک نگاه سطحی به مجموعه نرم افزارها در بازار و فروشگاههای نرم افزار می توان فهمید که کشور ما در حاضر حرفی برای زدن در میان این صاحبان نرم افزار ندارد . اما مهمترین عامل این عقب ماندگی چیست ؟ بدون شک مهمترین عامل این عقب ماندگی نداشتن مغز متفکر می باشد . به سادگی می توان گفت که شرکت ها دارای مغز متفکر در زمینه تجارب نرم افزار
می باشند .

زمانی که شرکت مایکروسافت از وجود مدیرعامل 19 ساله خود و جوان متفکری سود می برد ، شرکت اپل مکینتاش از جوان 22 ساله و متفکری به نام استیو جایز و ... به طور خلاصه تمام شرکت های موفق دارای یک راهنمای متفکر که نقش هسته اصلی شرکت را بازی می کند سود می برد . اما فاقد این افراد می باشیم و یا بهتر بگوییم فاقد مقطع آموزشی که پرورش استعدادهای این چنین را بر عهده بگیرند مبارزه و رقابت در سطح بین المللی همانند بازی شطرنج می مانند البته به غیر از عناوین نام برده نداشتن مرجع های مناسب در زمینه علم نرم افزار هم تا حدودی آزار دهنده می باشد .



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی

تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی c70pm.prodownload.site/‎Cachedتحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی. دانلود فایل ( تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی) 8jg5ef.barfindl.ir/‎Cachedدانلود فایل ( تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی) برترین پکیج تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی ... www.newfilestant.ir/paper5175.html‎Cached7 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. تحقیق ... دانلود تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی – خرید ... www.risearticle.ir/download/7166‎Cached28 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تحقیق ... دانلود فایل ( تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی ... harirdlc.ir/article/15005‎Cached18 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی یکی از بهترین فایل ها در این ... دریافت فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی ... www.novindlc.site/?p=15086‎Cached15 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی}}+ آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب ... خرید و دانلود تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی faraztabiat.aslblog.ir/post/750‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{تحقیق ... برترین فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی 4ini99.radikaldl.ir/‎Cachedبرترین فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی. برترین فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی 9oo5kv.sarvdlc.com/‎Cachedبرترین فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی. دریافت فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی ... 2g8o7e.abtindls.ir/‎Cachedدریافت فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی - پرداخت و دانلود آنی.