خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه نیمکت پارک

پروژه نیمکت پارک

بخشهایی از متن :

مقدمه :

اکیپ طراحی صنعتی با رشد روز افزون و بالا رفتن تکنیک و علم این رشته درمملکتمان شروع به کار نموده و دست به روی صنایع ایرانی گذاشته با کوشش و تلاش راهی نو در صنعت باز کرده و مصنوعات را مطابق با شرایط اقلیمی و فرهنگیان و رعایت کفایت علمی و مهندسی طراحی و به مرحله ساخت برساند از این رو یکی از محصولات که رابطه مستقیمی با اقشار مختلف دارد و مورد استفاده بسیار یعنی مبلمان پارک را به عنوان پروژه 1انتخاب کردم و امیدوارم پارک هایمان را با طرحهای نو مزین کرده و راحتی بیشتری را برای مردم و اقشار مختلف فراهم گردانیم .

تفسیر مشکل :

در سطح شهر تهران بیش از 100پارک و فضای سبز وجود داردو با تلاش شهرداری سعی در افزایش روز افزون فضای سبز می باشد .

طبق آمار بدست آمده مساحتی بالغ بر (حدودا ً) 763.8 هکتار فضای سبز و حداقل 10000 نیمکت وجود دارد که از تاسیس اولین پارک (پارک شهر ساخته و در پارکها توزیع گردیده و نیاز به آوردن آمار و اعداد و ارقام نیست ).

وجود پارکها و فضای سبز موجود که همه شاهدند و ناظر و استفاده کننده و تعداد بیشمار نیمکتها ، چراغها ، سطل زباله ها و آبخوریها ... .

...

آنالیز اجتماعی:

بدلیل استفاده قشر مسن از محصولات با یستی طرح به صورتی طراحی گردد که استفاده این قشرازمحصول راحت باشد مانند نیروی کم برای نشستن و برخاستن از روی نیمکتها .

وجود کودکان ایجاب میکند تا طرح فاقد زوایای تیز بوده و مسائل ایمنی جهت این قشر در طرح رعایت گردد .بدلیل مسائل کاری نظافتچیان و سرویسکاران طرح بایستی جهت امور نظافتی و سرویس راحت باشد وجود مزاحمین ایجاب می کند تا طرح از لحاظ مواد و ساخت به صورتی باشد که کمتر مورد آسیب و تخریب واقع گردد بدلیل استفاده اقشار مختلف باید طرح جهانشمول بوده و از بابت فرمیک طرح نباید مختص قشر خاصی باشد

آنالیز محیطی ( تولید – محیط)

در بررسی رابطه محیطی نیمکت پارک عوامل محیطی زیادی تاثیر دارند که به تجزیه و تحلیل آنها می پردازیم .

شرایط جوی شرایطی از جمله برف و باران و فرسایش باد و گرد و غبار و رطوبت عواملی هستند که هر یک به نحوی به فرسایش و خسارت بر مبلمان دخیل می باشند. باران با ریزشش ایجاد فرسایش و ایجاد پیچیدگی و باد کردن چوبها میشود. و باعث بالا رفتن میزان رطوبت هوا و زنگ زدگی و پوسیدگی چوب و فلزات را منجر می گردد . بارش برف هم همانند بارش باران می باشد .

تا بش آفتاب مخصوصا ً در مناطق گرمسیری در نیمکتها که از فلز باشد تابش باعث گرمای بیش از حد مبلمان گردیده و بر روی رنگ تاثیر و آنرا از بین میبرد و از بین رفتن رنگ باعث پوسیدگی و عدم عایق بندی می گردد.

گرما و سرما کلا ً چون باعث انقباض و انبساط می باشد بتدریج باعث دفرمه شدن محصولات و ایجاد خرابی خواهد گردید و گرد و غبار به روی محصولات هم باعث کثیفی و هم از بین بردن رنگ محصولات می گردد از این جمله است ....

/////////////////////////////////////////////////////

فهرست :

- مقدمه

- تفسیر مشکل

- گرد آوری اطلاعات گوناگون پیرامون موضوع

- ثبت درخواستها و نظرات متخصصین و استفاده کنندگان موضوعات پروژه

- دسته بندی اطلاعات براساس نوع و اهمیت آنان

- تدوین اطلاعات براساس اولویت ها ، با توجه به اهداف پروژه و جمع بندی

تعریف و شرح کلی مشکلات طرح های موجود

- جدول مشکل حالت اولیه – ثانویه

- آنالیز مقدار ونیاز

- رابطه اجتماعی

- گروه جنسی استفاده کنندگان

- گروه سنی استفاده کنندگان

- آنالیز اجتماعی

- آنالیز محیطی (تولید – تولید )

- اهم مطالب بخش آنالیز محیطی

- آنالیز تاریخی

- اهم مطالب بخش آنالیز توسعه تاریخی

- آنالیز بازار

- آنالیز کارکرد های عملی

- استانداردها

- آنالیز ساختارو آنالیز جنس و روشهای ساخت و مونتاژ

- اهم آنالیز ساختار و آنالیز جنس و روشهای ساخت و مونتاژ

- آنالیز استتیک

- اهم مطالب آنالیز کارکرد استتیکی

- آنالیز توزیع و فروش و خدمات و نگهداری

- آنالیز سیستماتیک (تولید – تولید )

- منابع



خرید فایل



لینک منبع :پروژه نیمکت پارک

Images for پروژه نیمکت پارک دانلود فایل ( پروژه نیمکت پارک) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=3508‎Cachedدانلود فایل ( پروژه نیمکت پارک). نوامبر 8th, 2016 دیدگاه‌ها خاموش. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد. دانلود پروژه نیمکت پارک - مقالات دانشگاهی article.university/نیمکت-پارک/‎Cachedدانلود پروژه نیمکت پارک. فهرست مطالب : – مقدمه – تفسیر مشکل – گرد آوری اطلاعات گوناگون پیرامون موضوع – ثبت درخواستها و نظرات متخصصین و استفاده کنندگان ... برترین فایل پروژه نیمکت پارک 2jrjvl.abtindls.ir/‎Cachedبیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه نیمکت پارک_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه نیمکت پارک ببرید فروش فایل پروژه نیمکت پارک nasimdl.meeblog.ir/post/1524‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{پروژه نیمکت پارک}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروژه نیمکت پارک و بررسی ... پروژه نیمکت و طراحی نیمکت پارک ها - ویکی پروژه wikiproject.ir/1615-.html‎Cachedطبق آمار بدست آمده مساحتی بالغ بر (حدودا ً) 763.8 هکتار فضای سبز و حداقل 10000 نیمکت وجود دارد که از تاسیس اولین پارک (پارک شهر ساخته و در پارکها توزیع گردیده و ... کاملترین فایل پروژه نیمکت پارک - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10933‎Cached30 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه نیمکت پارک || روی ... فروش فایل گزارش کارآموزی عمران احداث پارک ناز کاربران گرامی درود بر شما. دریافت فایل پروژه نیمکت پارک – پرداخت و دانلود آنی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper12044.html‎Cached31 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پروژه نیمکت پارک)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه نیمکت پارک}را دانلود ... فروش دانلودی پروژه نیمکت پارک dq2gu.nikandlc.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پروژه نیمکت پارک)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه نیمکت پارک}را دانلود خواهید کرد کویر دانلود » برترین پکیج پروژه نیمکت پارک – دانلود فایل kavirdlc.ir/برترین-پکیج-پروژه-نیمکت-پارک-دانلود-فا/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه نیمکت پارک وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی (پروژه نیمکت پارک)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.