خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق)

مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق)

فهرست:

عکس العمل یک مدیر موفق هنگامیکه به کارمند خود علاقمند می شود:
شرح شغل کارمندان
دادن مهارت های لازم به کارمندان جهت ایفای شغل
تغییر طرز فکرها
از بین بردن عواملی که باعث کاهش میل و توانایی افراد می شود
نادیده نگرفتن بیکفایتب کارمندان
قدر دانی از کارمندان بر جسته
یک مدیر موفق چطور با کارمند خود برخورد می نمایند :
-هرگز با عصبانت با کارمند برخورد نمی کند :
-بلافاصله برخورد می کند :
-(ماری کی ) در این باره اینطور بیان می کند :
استفاده از روش GAP :
نتیجه گیری :
چند توصیه برای افرادی که در آینده می خواهند مدیر شوند :
فهرست منابع و مأخذ :
//////////////////////////////////////////////////////////

عکس العمل یک مدیر موفق هنگامیکه به کارمند خود علاقمند می شود:

بعضی از مدیران در موقعیتی قرار می گیرند که به کارمند خود علاقمند می شوند و در نتیجه می خواهند هم عاشق باشند و هم رئیس . این یک اشتباه محض ، غیر اخلاقی و سوء استفاده از قدرت است . حتی یک عشق پاک و صادقانه بین دو فرد مجرد و در محیط کار نیز علاقة مناسبی نیست و اگر مدیر ، عاشق یکی از کارمندان خود شود ، بدین معنا نیست که چنین عشق و محبتی اظهار شود بلکه باید در جای دیگری به غیر از محیط کار از دو طرف ابراز شود . یک مدیر موفق د چنین شرایطی قبل از اولین قرار ملاقات یا قبل از اولین صحبتهای عاشقانه ، کارمند مذکور را به جای دیگری منتقل می کند و مثلاٌ دادن پست مشابهی در یک شرکت دوست.

شرح شغل کارمندان

بعد از اینکه مدیر فرد عاقل و اجد شرایطی برای استخدام در شرکت می پذیرد باید به طور دقیق فرد را از کار موردنظر آگاه کند یعنی چه بصورت مکتوب و یا تشریحی باید شرح کامل وظابفش را به او بگوید و مدیر دقیقاٌ مشخص کند که چه کاری را از او می خواهد اگر چه هیچ شغلی تنها شامل بخش های جذاب و جالبی نیست اما او حق دارد براند که چه کارهای خسته کننده و بکنواختی هماره با کار اصلی خود باید انجام دهد و قبل از پذیرفتن پست ، باید از مسئولیت این کارها مطلع نشود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق)

تحقیق در مورد اصول سرپرستی ( مدیر موفق ) - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-اصول-سرپرستی-مدیر-موفق.htm‎Cachedاصول سرپرستی ( مدیر موفق ). اما برای مدیری که سعی می کند با افراد مورد نظر مانند دوست رفتار کند هیچگاه نمی تواند مدیریت کند و بنابراین فرآیند درج و مرجی در سازمان ... دانلود مقاله برسی اصول سرپرستی 04 (مدیر موفق) | رشته مدیریت www.dlproje.com/...مدیریت/677-دانلود-مقاله-برسی-اصول-سرپرستی-04-مدیر-موفق.html‎Cached Similarبرسی اصول سرپرستی 04 (مدیر موفق) : اما برای مدیری که سعی می کند با افراد مورد نظر مانند دوست رفتار کند هیچگاه نمی تواند مدیریت کند و بنابراین فرآیند درج و مرجی ... تحقیق در مورد اصول سرپرستی (مدیر موفق) بایگانی - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/tag/تحقیق-در-مورد-اصول-سرپرستی-مدیر-موفق/‎Cachedتحقیق در مورد اصول سرپرستی (مدیر موفق) لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه۲۱ فهرس اما برای مدیری که ... مقاله درباره اصول سرپرستی (مدیر موفق) – Stu.0f0.in https://stu.0f0.in/tag/مقاله-درباره-اصول-سرپرستی-مدیر-موفق/‎Cached4 نوامبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 21 فهرست مطالب: اصول سرپرستی_مدیر موفق عکس ... دانلود تحقیق در مورد اصول سرپرستی ۰۴ (مدیر موفق) sarparasti-04-t.lel.ir/‎Cached3 سپتامبر 2016 ... دانلود رایگان دانلود مقاله اصول سرپرستی ۰۴ (مدیر موفق) ، مقاله ، تحقیق این محصول” دانلود مقاله اصول … تحقیق در مورد موافقت نامه ساخت و اجرای سقف ... دانلود مقالات فارسی | اصول سرپرستی -مدیر موفق - دانلود پروژه|مرجع مقاله irdoc.net/4762/اصول-سرپرستی-مدیر-موفق‎Cached Similar18 مه 2015 ... اصول سرپرستی -مدیر موفق: اما برای مدیری که سعی می کند با افراد مورد نظر ... با کار خود آشنایی دارد و مهارت های لازم را در مورد کارش به او آموزش ندهد . تحقیق در مورد اصول سرپرستی (مدیر موفق) - خرید و دانلود فایلهای علمی elmi99.blogsky.com/1395/07/08/post-52358/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه21 فهرست مطالب دادن مهارت های لازم به کارمندان جهت ... دانلود مقاله کامل درباره اصول سرپرستی – مدیر موفق – فایل یاب phd-file.ir/دانلود-مقاله-کامل-درباره-اصول-سرپرستی/‎Cached4 نوامبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 21 فهرست مطالب: اصول سرپرستی_مدیر موفق عکس ... بایگانی‌ها دانلودتحقیق در مورد اصول سرپرستی (مدیر موفق) - دانلود ... ghalamfestival.ir/.../دانلودتحقیق-در-مورد-اصول-سرپرستی-مدیر/‎Cached11 نوامبر 2016 ... تحقیق در مورد اصول سرپرستی (مدیر موفق) ... سعی می کند با افراد مورد نظر مانند دوست رفتار کند هیچگاه نمی تواند مدیریت کند و بنابراین فرآیند درج ... اصول سرپرستی (مدیر موفق) | مقالات تمام متن! totalpapers.ir/articles/5629‎Cached29 نوامبر 2015 ... بعضی از مدیران در موقعیتی قرار می گیرند که به کارمند خود علاقمند می ... کند که او به اندازه‌ی کافی با کار خود آشنایی دارد و مهارت های لازم را در مورد کارش به او آموزش ندهد . ... اصول سرپرستی (مدیر موفق); Principles of supervision; successful ...