خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود

مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود

در طراحی مجدد ساختار سازمانی با توجه به الزامات موجود مجموعه بخش تولیدی خود باید به سه قسمت عمده تفکیک شود . که این سه بخش عبارتند از :

بخش تولید اکسل پیکان

بخش تولید اکسل پژو

بخش تولید کرانویل – پینیون

چارت جدید به این دلیل بوجود آمده است که هر یک از این محصولات با توجه به خصوصیات فیزیکی و تکنولوژی ساخت از یکدیگر متفاوت بودند و نیاز مندیهای خاص خود را دارد که با توجه به این موضوع مدیریت واحد آنها اشکالاتی را در عمل بوجود می‌آورد که لزوم تغییر در ساختار سازمانی را ایجاب می‌کرد .

در زمینة شناخت و تحلیل خط مشی و اهداف کیفی و منظور های سازمانی در شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو می توان به برخی نکات اشاره نمود .

1 ـ رسالت و اهداف سازمان با توجه به وضع موجود شرکت کاملاً‌ مناسب به نظر می رسد تنها نکته ای که دراین بند از خط مشی کیفی سازمان مورد توجه واقع نشده گسترش فعالیتهای شرکت در زمینة توسعة محصولات جدید و گسترش فعالیتهای شرکت غیر از زمینة تولید اکسل خودروهای بنزینی می باشد که با توجه به توان بالقوة شرکت برای حصول این امر رسیدن به آن دور از دسترس نیست یعنی شرکت می تواند محصولای غیر از اکسل نیز تولید نماید و روانه بازار کند و سازمان را هر چه بیشتر و بهتر توسعه دهد .

2 ـ در زمینة دیدگاه شرکت که در بند دوم خط مشی و اهداف ذکر شده است طرح سعی کرده است که بر اساس مدل TQM دکتر اوکلند با تاکید بر تعهد مدیران شرکت ، عزم و ارادة مدیران شرکت را در بسط و توسعة فرهنگ کیفیت که در آن جابه نام فرهنگ بهبود مستمر و پیش گیری از عیوب یاد شده بیان کند و آنرا در کلیة سطوح و فرآیندهای سازمان بسط داده است ...

...

مدارک سیستم مدیریت کیفیت :

شرکت محور سازان ایران خودرو جهت اجرای سیستم مدیریت کیفیت مدارک واسنادی را مورد استفاده قرار می دهد این مدارک از سه سطح تشکیل شده اند که بر اساس شماره سطوح نامگذاری شده اند وبه ترتیب سطح یک ,دو وسـه نام دارند. ترتیب وچگونگی قرارگرفتن مدارک در این سطح از روی اهمیت مدرک تعیین می گردد .

به طور کلی مدارک مورد استفاده در سیستم مدیریت کیفیت شرکت محور سازان ایران خودرو شامل موارد زیر است :

1-خط مشی کیفیت

2-نظامنامه کیفیت

3-روشهای اجرایی

4-دستورالعملها

5-طرحهای کنترل

6-لیستها

7-فرمها

8-استانداردها

9-نقشه ها

10-کاتالوگ ها ومدارک فنی

واحدهای مجری یا دخیل در سیستم مدیریت کیفیت :

شرکت محور سازان ایران خودرو سیستم مدیریت کیفیت مورد استفاده خود را توسط واحد تضمین کیفیت طرحریزی نمود اجرای این سیستم علاوه بر واحد تضمین کیفیت نیازمند مشارکت واحدهای دیگری از سازمان می باشد در اینجا کلیه واحدهایی که به نوعی در اجرای سیستم مدیریت کیفیت شرکت محور سازان ایران خودرو دخیل هستند را نام می بریم :

1-واحد تضمین کیفیت

2-مهندسی

3-تحقیق وتوسعه (R&D)

4-اداری

5-مالی

6-خدمات فنی

7-بازرگانی

8-تولید

9-حراست

10-تربیت بدنی

11-آموزش



خرید فایل



لینک منبع :مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود

مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود idownload.cero.ir/product-329374-مقاله-شناخت-وتحلیل-ساختار-سازمانی-وضع-موجود.aspx‎Cachedخرید. مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود. در طراحی مجدد ساختار سازمانی با توجه به الزامات موجود مجموعه بخش تولیدی خود باید به سه قسمت عمده تفکیک شود . کاملترین فایل مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود | نوین ... www.novinmgali.ir/?p=3362‎Cached8 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود)) وارد صفحه ... مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود – پایگاه ثبت مشاغل ... ads.servicebartar.ir/?p=43962‎Cached13 ا کتبر 2016 ... شناخت و تحلیل منظور، خط مشی و اهداف کیفی وضع موجود. در زمینة شناخت و تحلیل خط مشی و اهداف کیفی و منظور های سازمانی در شرکت صنعتی محورسازان ... کویر دانلود » دانلود مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود ... kavirdlc.ir/دانلود-مقاله-شناخت-وتحلیل-ساختار-سازم/‎Cached1 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... تحقیق شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود-تجزیه و تحلیل ... mihandocs.com/27753-تحقیق-شناخت-وتحلیل-ساختار-سازمانی-وضع-موجود-تجزیه-و-تحلیل-سیستم-یک-شرکت.html‎Cachedشناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود همانطور که ملاحظه میشود کل شرکت به دو بخش تولیدی و غیر تولیدی تقسیم شده است که هر دو بخش مستقیماتحت نظر مدیریت ... شناخت و تحلیل ساختار سازمانی وضع موجود shopirani.ir/product/.../شناخت-و-تحلیل-ساختار-سازمانی-وضع-موجود‎Cachedمقاله شناخت و تحلیل ساختار سازمانی وضع موجود همانطور که ملاحظه میشود کل شرکت به دو بخش تولیدی و غیر تولیدی تقسیم شده است که هر دو بخش مستقیماتحت نظر ... مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود - رزفایل rozfile.blogsky.com/.../مقاله-شناخت-وتحلیل-ساختار-سازمانی-وضع-موجود 29 آوریل 2016 ... شناخت و تحلیل منظور، خط مشی و اهداف کیفی وضع موجود. در زمینة شناخت و تحلیل خط مشی و اهداف کیفی و منظور های سازمانی در شرکت صنعتی ... خرید آنلاین مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/10443‎Cached30 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع ... خرید و دانلود مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود venusarc.meeblog.ir/post/1944‎Cachedبه صفحه ی دانلود _مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود ببرید دانلود مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود paperdoc.ir/.../دانلود-مقاله-شناخت-وتحلیل-ساختار-سازمانی-وضع-موجود‎Cachedدانلود مقاله شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود همانطور که ملاحظه میشود کل شرکت به دو بخش تولیدی و غیر تولیدی تقسیم شده است که هر دو بخش مستقیماتحت ...