خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله کنترل در مدیریت

مقاله کنترل در مدیریت

بخشهایی از متن مقاله:

کنترل فراگردی است که از طریق آن عملیات انجام شده با فعالیتهای برنامه ریزی شده تطبیق داده می شوند. این فراگرد برای تصحیح مستمر عملکرد سازمان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی به کار گرفته می شود و میزان پیشرفت در جهت تحقق اهداف را نشان می دهد. منظور از روشهای کنترل مدیریتی، روشها و ساز و کارهایی است که مدیران برای کسب اطمینان از سازگاری« رفتار و عملکرد کارکنان» با « استانداردها، برنامه ها و هدفهای سازمانی» به کار می گیرند. در فراگرد کنترل، برنامه های منظمی به اجرا در می آیند که طی آن اطلاعات مورد نیاز کسب می شوند و پس از ارزیابی و سنجش میزان انحراف، طرحهای اصلاحی مورد نیاز برای نیل به حداکثر کارآیی در تحقق اهداف، تنظیم می گردند.

کنترل امری است که باید بطور مستمر و دائمی به آن پرداخته شود. فراگرد کنترل، از مراحل اولیة اجرای برنامه تا آخرین مراحل آن و حتی پس از آن ادامه می یابد.( استونر، 1983، ص592؛ هل ریگل و اسلوکام 1989 ، ص623: اگراوال، 1982، ص245)

...

تدابیر و وسایل کنترل و نظارت:

به هنگام کنترل، مدیران از بعضی وسایل لازم مانند: بودجه، گزارشهای بررسی آماری، گزارشهای عملیاتی ویژه، داده های حاصل از ارزشیابی داخلی و تجزیه و تحلیل نقطه‌ی سر‌به‌سر استفاده می کنند.( رضائیان، 1380، ص500)

کنترل عملیات:

روشهایی که در امور تدارکات، بازاریابی، حسابداری و غیره بکار می رود و عملیات مربوط به تولید را در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بررسی می کند. این مجموعة اطلاعات سودمندی را راجع به داده هایی مانند موجودی مواد اولیه، وجه نقد و دارایی های ثابت و درآمد و میزان پیشرفت ارائه می دهند.( رضائیان، 1380،

ص500)



خرید فایل



لینک منبع :مقاله کنترل در مدیریت

مقالات ISI سیستم کنترل مدیریت : 61 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/331‎Cached Similarسیستم کنترل مدیریت (MCS)، سیستمی است که اطلاعات مشخصی را به منظور ... در این صفحه، تعداد 61 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس ... دانلود مقاله کنترل در مدیریت mag-iran.com/دانلود-مقاله-کنترل-در-مدیریت.htm‎Cachedکنترل در مدیریت. کنترل فراگردی است که از طریق آن عملیات انجام شده با فعالیتهای برنامه ریزی شده تطبیق داده می شوند. این فراگرد برای تصحیح مستمر عملکرد سازمان ... PDF مقاله نظارت و کنترل در مدیریت آموزشی - نیازمرکزی | NiazeMarkazi www.niazemarkazi.com/papers/10005716.html‎Cached Similarنظارت و کنترل در مدیریت آموزشی. نظارت و کنترل از جمله وظایف مهم مدیران آموزشی است که میزان پیشرفت در جهتهدفها را اندازهگیری میکند و سبب تشخیص بهموقع ... PDF مقاله کنترل سازمانی، مدیریت سوء یا سوء مدیریت www.niazemarkazi.com/papers/10003514.html‎Cached Similarکنترل سازمانی، مدیریت سوء یا سوء مدیریت,,مقاله PDF, شرح: کنترل سازمانی، مدیریت سوء یا سوء مدیریت یکی از مهمترین ا... پرتال جامع علوم انسانی - مدیریت پروژه(کنترل پروژه) www.ensani.ir/fa/9590/default.aspx‎Cached Similarعنوان مقاله: بررسی تاثیر اجرای سیستم هزینه یابی کیفیت بر مدیریت هزینه در شرکت ... حوزه (های) تخصصی: مدیریت کیفیت جامع • مدیریت پروژه(کنترل پروژه). نمایش مقاله : نظارت و کنترل در مدیریت اسلامی ierc.sbu.ac.ir/fa/ArticleView.html?ItemID=96491‎Cached Similarنظارت و کنترل در مدیریت اسلامی. نویسندگان: لطف الله فروزنده. محل نگهداری: مجله مجلس و پژوهش. سال انتشار: ماه یا فصل انتشار: دوره: شماره: 53. صفحه: 55-86. کلیدواژه :. مقاله مدیریت، برنامه‌ریزی‌ و کنترل‌ پروژه‌ - مرجع علوم مدیریت ایران www.e-modiran.com/.../t:مقاله_مدیریت،_برنامه‌ریزی‌_و_کنترل‌_پروژه‌‎Cached Similarمقاله مدیریت، برنامه‌ریزی‌ و کنترل‌ پروژه‌ | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، پرسشنامه پایان نامه، پاورپوینت، جزوه، تحقیق و پروژه های علمی درباره مدیریت. نظامهای کنترل مدیریت در سازمانهای امروز - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/224459/نظامهای-کنترل-مدیریت-در-سازمانهای-امروز‎Cached Similarاین مقاله به معرفی نظام های کنترل مدیریت می پردازد و فرایند کنتـرل را به عنـوان اسـاس مدیـریت عملکرد مطـرح می‌سازد و سیستم سنجش عملکرد را به عنوان سیستمی ... دانلود رایگان مقالات ISI مدیریت پروژه | فایل‌کده : دهکده فایل‌های ... www.filekadeh.ir/tag/دانلود-رایگان-مقالات-isi-مدیریت-پروژه/‎Cached SimilarContent tagged with دانلود رایگان مقالات ISI مدیریت پروژه. ... مقاله ترجمه شده مهندسی عمران «پژوهشی کاربردی بر کنترل سرمایه در پروژه عمرانی با استفاده از مهندسی ... پروژه تحقیق مقاله فارسی - دانلود رایگان تحقیق نظامهای کنترل ... www.oloomsara.com/...مقالات.../مدیریت...مقاله.../17434.aspx‎Cached Similar9 آوریل 2013 ... این مقاله به معرفی نظام های کنترل مدیریت می پردازد و فرایند کنتـرل را به عنـوان اسـاس مدیـریت عملکرد مطـرح می‌سازد و سیستم سنجش عملکرد را به ...