خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت

مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت

در 71 صفحه ی جامع بصورت ورد

بخشهایی از متن:

نظریه سیستمها به مفهوم عام خود در واقع کاملترین و جدیدترین چارچوب فکری است که بشر امروزی در راه کشف حقایق و تمیز خطا از صواب برای خود ساخته است . این منطق محصول عمر انسان متمدن است که مرحلة تکامل خود را از دوران قبل از میلاد شروع کرده است . اگر چه اصولاً پیشرفت نحوة تفکر : سیر تکاملی داشته است ، ولی به منظور توجیه موضوع از سه مرحلة جهشی به ترتیب زیر می توان سخن به میان آورد :

1ـ مرحلة منطق ارسطویی،

2ـ مرحلة منطق تجربی ،

3ـ مرحلة منطق سیستمی ،

منطق ارسطویی

منطق ارسطو یا طرز فکر ارسطویی خود در واقع سنتز یا ترکیب کاملی از منطق سقراط و افلاطون است . اساس کار سقراط ( اوایل قرن پنجم قبل از میلاد ) مبتنی بر استقرا بود ، یعنی در هر باب با بررسی موارد مختلف و جزئی تدریجاً به کلیات می رسید و پس از استقرا به شیوة قیاس می رفت که برعکس استقرا بررسی قضایا از کل به جزء است . اعتقاد بر این است که روش استدلال مبتنی بر تصورات کلی را سقراط به افلاطون و ارسطو آموخت و به همین علت است که او را مؤسس فلسفة مبتنی بر کلیات عقلی می دانند .

اساس فلسفة افلاطون ( اوایل قرن چهارم قبل از میلاد ) تقریباً در قطب مخالف طرز فکر سقراط است ، به این صورت که به نظر افلاطون محسوسات ظواهرند ، نه حقایق و گذرنده اند و نه باقی و علم (آگاهی ) بر آنها تعلق نمی گیرد ، بلکه علم به دنیای معقولات تعلق می گیرد ، به این معنی که چه مادیات مانند حیوان و جماد ، چه معنویات مانند عدالت ، ظلم و غیره اصل و حقیقتی دارند که به حواس درک نمی شوند و تنها عقل آنها را در می یابد و می توان آن را صورت یا مثال نامید و هر چیزی مثالش حقیقت دارد و آن یکی است ، مطلق و غیر قابل تعییر و فارغ از زمان و مکان و ابدی وکلی . بنابراین پدیده های اطراف ما که به ذهن میرسند پرتو یا انعکاس از مثل ( جمع مثال ) خود می باشند و نسبتشان به حقیقت مانند نسبت سایه است به صاحب سایه .

...

منطق سیستمی

این منطق جدید علم یا فلسفة دانش یا چارچوب تفکران علمی تحت عناوین مختلف ظاهر گشت . در جامعه شناسی فانکشنالیستها ، اقتصاد کینزو پیروان او، در روانشناسی معرفین نظریة گشتالت و حوزة روانی و در ریاضیات آلبرت اینشتین با قانون نسبیت خود از این منطق جدید استفاده کردند .

منطق جدید در بین دانشمندان مدیریت تحت عنوان نظریة سیستمها شناخته شد . پس از این مقدمه کوشش ما به شناخت این منطق و کاربرد آن در مدیریت سازمان معطوف خواهد شد .

بحث دربارة نظریة سیستمها به ترتیب زیر خواهد بود :

1ـ تعریف سیستم و انواع آن

2ـ اهمیت و هدف از نظریة سیستمها

3ـ مقدمات طرز فکری سیستمی

4ـ مشخصات عمومی سیستمها

تعریف سیستم و انواع آن

به ساده ترین زبان سیستم عبارت از : مجموع واحد یا کل متشکل ازاجزای مربوط به یکدیگر می باشد . این تعریف در مفهوم عام خود شامل هر شئی واحدی که از اجزای مربوط به یکدیگر ساخته شده باشد ، می گردد . مجموعة واحد چیزی است غیر از جمع اجزا . شناسایی این مفهوم در درک نظریة سیستمها اهمیت زیادی دارد ، از این لحاظ با ذکر مثالهای مختلف کوشش می شود تا منظور از بحث روشن شود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت

دانلود مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت - خرید آنلاین و ... farasnbaran.meeblog.ir/post/810‎Cached27 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... مقالات ISI تجزیه و تحلیل سیستم : 122 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/620‎Cached Similarتحلیل سیستم ها یا تحلیل سامانه ها یا آنالیز سیستم یک نگرش جامع به مسئله یا ... تجزیه و تحلیل به ما کمک می کند تا موقعیت فعلی سازمان را به خوبی درک کنیم، از ... فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها mphoseini.persianblog.ir/‎Cached Similarدر این مقاله، با هدف بررسی نقش توسعه مدیریت در تحقق تعالی سازمان، مطالبی پیرامون توسعه مدیریت، تعاریف، ابزار، اجزا و... مباحثی نیز درباره تعالی سازمانی ارائه ... دانلود (تحقیق تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3118.html‎Cached30 سپتامبر 2016 ... دانلود فایل ( مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت) از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم ... فنون تجزیه و تحلیل شغل - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Posts/1012/فنون+تجزیه+و+تحلیل+شغل/‎Cached Similar7 آوریل 2012 ... عنوان مقاله: فنون تجزیه و تحلیل شغل مولف: بهاره حمزئی (مهندس صنایع-برنامه ریزی و تحلیل سیستمها) موضوع: مدیریت منابع انسانی دانلود مقاله درباره تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت www.downloadarticle.ir/دانلود-مقاله-تجزیه-تحلیل-سیستم-مدیریت/‎Cachedدانلود مقاله درباره تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت از سری مقالات مدیریت با 136 ... در فصل نهم چندین صفحه پیرامون تکنیک ها و فنون ساده سازی سیستم ها و روش ها ... دانلود مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت – خرید آنلاین و ... www.risearticle.ir/download/11249‎Cached31 ا کتبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد اینک شما با جستجوی ((مقاله فنون تجزیه و تحلیل ... دانلود مقاله در مورد فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId.1_Action.NewsBodyView_Start.10_Lang.fa_NewsId.321.html‎Cached Similar30 ا کتبر 2015 ... Sep 11, 2015 - مقاله ارتباط مدیریت با تجزیه و تحلیل سیستم ها – 653 ... تجزیه و تحلیل اطلاعـاتتکنیک ها و فنــون ســاده کردن کارفنـون و روش هـای ... فنون تجزیه و تحلیل سیستمها — powerpoint — سیامک مقاله! - ISI siamakarticle.ir/ppt/فنون-تجزیه-تحلیل-سیستمها-2.php‎Cached31 ژانویه 2016 ... دانلود مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در قالب فایل پاورپوینت در ... 57 اسلاید دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و ... مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت – تحقیق دانلود dlkadest.ir/dlarticle3325.html‎Cached3 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی مقاله فنون تجزیه و تحلیل سیستمها در مدیریت وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک ...