خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری

پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری

محل انجام پروژه: شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر و پارس کاراماشین

مقدمه:

در دنیای امروز، تمام سازمانها فقط یک هدف دارند، که البته منظور از این هدف اغلب تفکرات سازمانی است به تعالی سازمان و حفظ بقای سازمان می‌انجامد و در دنیای رقابتی امروز، فقط سازمانهایی قدرت فعالیت و ادامه حیات را دارند که بتوانند در هر لحظه به نیازهای مشتریان خود به موقع و با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب، پاسخ بدهند. در سازمانهای تولیدی، امروزه بحث تنوع محصولات و جایگزینی محصولات جدید به جای محصولات قدیمی محسوس تر از سازمانهای دیگر است و استفاده از تکنولوژیهای مدرن از اهمیت بیشتری برخوردار است. پیچیدگی و بی ثباتی و نااطمینانی در جهان پویای امروز بقدری است که مدلهای سنتی گذشته به سرعت می‌تواند منسوخ شود. مشتریان امروزی به علامت تجاری کالایی که مصرف می‌کنند به مانند گذشته وفادار نیستند بلکه به دنبال خرید و مصرف کالاهایی هستند که با ارزش بوده و حتی اگر مجبور شوند هزینه بیشتری می پردازند و از آنجائیکه خریداران حق انتخاب در خریدکالا و خدمت را دارند رقابت را در میان شرکت‌ها افزایش داده است وبا توجه به مطالب ذکر شده در بالا، یکی از راههای افزایش سود‌آوری و بهره‌وری سازمان و در نهایت کنار زدن رقبا، استفاده از عامل مهم تحقیق و توسعه می‌باشد و در بین منابع در دسترس دو عامل نیروی انسانی، دانش و تجربه آن در ترکیب و تلفیق با عوامل موثر دیگر سازمان به هدف نهایی سازمان می‌انجامد. علم مطالعه کار که به علت نیاز به رقابت و افزایش بهره‌وری و توجه به زمان نسبت به جوامع سنتی در اوایل قرن بیستم در جوامع صنتعی شکل و توسعه یافت. که در صورت موردتوجه قرار دادن آن می‌تواند در کلیه سازمانهای تولیدی اعم از کارخانه‌ها و یا سازمانهای خدماتی میزان کارایی و بهر‌ه‌وری را بالا برد./.

...

- نحوه استقرار سیستم (Layoyt) شرکت:

سایت دوم شرکت (پارس کاراماشین) شامل 3 سالن است که سالن 1 خط تولیدماهک 1و2 پیکان و سالن 2 خط تولید ماهک 1و2 3و4 پراید و سالن سوم به نام سالن CNC می‌باشد و چیدمان کلی و جزئی به صورت زیر است:

فصل 2: مستندسازی

- شرح مختصری از فرآیند انجام کار:

در پروژه قطعه ماهک 1و2- 3و4 پراید و ماهک 1و2 پیکان مورد ارزیابی قرار گرفته است که تقریباً از نظر روند تولید یکسان می باشند در تولید این قطعه (ماهک 3و4 پراید) ابتدا یک جسم ریخته‌گری شده در قالب‌های تزریقی که در شرکت پولادیر انجام شده است و یا از بیرون شرکت تهیه گردیده به انبار محصول منتقل می‌شود و برای انجام فعالیتهای مختلف روی آن در اولین مرحله قطعه توسط دستگاه یونیت دو محور مورد سوراخکاری و برقو قرار می‌گیرد سپس میله اصلی آن بوسیله فیکسچر و قطعات برو- نرو با فشار دست اپراتور تاپ‌گیری شده و بعد توسط دستگاه دیل دو محور دو سطح استوانه‌ای ماهک کف تراشی می‌گرد سپس قطعه بوسیله دستگاه یونیت سه محور جهت تنظیم ضخامت و سوراخکاری مورد انجام فعالیت قرار می‌گیرد سپس توسط فیکسچرهای ساعتی و برونروهای مخصوص قطعه مورد کنترل (در تلرانس 1/0± ) قرار می‌گیرد و بعد توسط دستگاه شیارزنی، شیاری به اندازه mm12 روی قطعه زده می‌شود و پس از پلیسه گیری، قطعه با بنزین شستشو شده و با پمپ باد گرفته می‌شود و بعد قطعه توسط اپراتور کنترل نهایی می‌شود سپس کارشناسان واحد کنترل کیفیت بطور تصادفی قطعه‌های تولیدی را کنترل می‌کند و پس از تایید قطعه، قطعات دربسته‌های 100 تایمر بسته بندی شده و به ابنار محصول برای تحویل به مشتری منتقل می‌شود./.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری

دانلود پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در شرکت ریخته گری article.university/دانلود-پروژه-ارزیابی-کار-و-زمان-زمان-سن/‎Cachedدانلود پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در شرکت ریخته گری. فهرست مطالب مقدمه ... فصل اول(تاریخچه شرکت ریخته‌گری دقیق – پولادیر و پارس کاراماشین ) دانلود فایل ( پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته ... www.risearticle.ir/download/1720‎Cached24 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری)) وارد ... دانلود مقاله ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در شرکت ریخته گری irproge.ir/ارزیابی-کار-و-زمان-زمان-سنجی-محصول-در-ش/‎Cachedموضوع:روش تحقیق/تعداد صفحات: ۲۰۰/قیمت: ۱۵۰۰۰تومان /فرمت: WORD. دانلود پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در شرکت ریخته گری. کاروزمان. دانلود پروژه ... پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در یک شرکت ریخته گری www.industrial7.ir/.../50-پروژه+ارزیابی+کار+و+زمان+زمان+سنجی+محصول+در+یک+شرکت+ریخته+گری.aspx‎Cached Similarمقدمه; معرفی شرکت، هدف و روش تولید; مزایای تولید به روش ریخته‌گری دقیق و فوم- کست; انواع قطعات و ظرفیت تولید; کنترل کیفی قطعات; امکانات ماشینکاری; قراردادهای ... پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../پروژه-ارزیابی-کار-و-زمان-زمان-سنجی-محصول-‎Cached3 آگوست 2016 ... موضوع پروژه: ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول). محل انجام پروژه: شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر و پارس کاراماشین. مقدمه: در دنیای امروز، تمام ... ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول)شرکت ریخته گری دقیق پولادیر ... kalayeshoma.etl24.com/product-213463-shekat.aspx تحقیق در مورد ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری دقیق پولادیر و پارس ماشین پروژه شرکت ریخته ... ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول)شرکت ریخته گری دقیق پولادیر ... etl24.com/product-213463-shekat.aspx‎Cachedپروژه مورد نظر در مورد ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول)شرکت ریخته گری دقیق پولادیر و پارس ماشین میباشد. دسته بندی, پروژه. بازدید ها, 175. فرمت فایل, doc. پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در یک شرکت ریخته گری www.iran24h.com/Shop/More.aspx?Prod=2067‎Cached Similarخرید و دانلود پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در یک شرکت ریخته گری. دانلود (پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری) simorghflye.madblog.ir/post/929‎Cached15 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) شرکت ریخته گری )خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ... دانلود پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در یک شرکت ریخته ... faridfile.ir/?p=272803‎Cachedدانلود پروژه ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) در یک شرکت ریخته گری. توسط : adminدر: اکتبر 27, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ...