خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله سوخت پاش الکترونیکی

مقاله سوخت پاش الکترونیکی

تاریخچه سوخت پاش الکترونیکی

در اواخر 1950 شرکت کرایسلر تعدادی خودروی انژکتوری با سیستم الکترونیکی تولیدکرد و این طرح را « بندیکس الکتروژکتور » نامید . طرح کرایسلرگسترش زیادی نیافت تا ایتکه اختراعات تازهای در صنعت الکترونیک رخداد و ترانزیستورها و دیودها ، تحولی در مدارهای الکترونیک ایجاد کردند.

در 1968 شرکت فولکس واگن نمونه جالبی از این سیستم را که توسط شرکت بوش ساخته شده بود روی موتورهای خودنصب کرد .

از دهه 70 میلادی به این سو ، کارخانه های خودرو سازی شروع کردند به جایگزینی سیستم سوخت پاش انژکتوری به جای کاربراتوری . دلیل این کار تقاضای خریداران در جوامع گوناگون بود .خریدار خواستار توان بالا مصرف کمتر سوخت گشتاور بهتر ( در دورهای کم و درترافیک ) و کارکرد بی صداتر و نرم تر موتور است وجوامع با توجه به مسئله محیط زیست و آلودگی هوا خواستار خروج گازهایی با آلیندگی کمتر از اگزوز خودروها بودند . سیستمهای سوخت رسانی انژکتوری تقریباً تمامی این نیازها رابرآورده می سازد . بر اساس اختلاف در روش تعیین مقدار سوخت تزریقی، سیستم EFI به دو گروه عمده تقسیم می شود : در نوع اول که از مدارهای آنالوگ استفاده می کند ، حجم پاشش سوخت بر اساس شارژ و دشارژ خازن تعیین می شود . در نوع دوم که از ریز رایان استفاده می کنند میزان تزریق با توجه به اطلاعات ذخیره شده تعیین می شود . اساس هر دو مدار یکی است و تنها چند تفاوت در برخی موارد ( دقت و دامنه های کنترل ) بین آنها وجود دارد .

...

خصوصیات سوخت پاش الکترونیکی

EFI در مقایسه با کاربراتور از مزایای زیر برخوردار است :

1- توزیع یکسان سوخت در هر سیلندر

بزرگ ترین مشکل موتورهای بنزینی کاربراتوری تقسیم غیر یکنواخت سوخت بین سیلندرهای موتور است . برای توجیه این مشکل می توان ناصافی دیواره های داخلی منیفولد ، طول ناهمسان شاخه ها وجود پیچ و خم و اینرسی موجود در گاز را دلیل آورد . سوختی که دارای اینرسی زیاد باشد در مقایسه با هوا کندتر حرکت می کند وتمایل به چرخش در پیچ و خم های منیفولد ندارد. این حالت باعث می شود سوخت غنی تر که ذرات درشت تری دارد به حرکت مستقیم خود ادامه داده و سیلندرهای انتهایی را پر کند . این خاصیت باعث می شود تا سیلندر های انتهایی سوخت غنی تر را دریافت کرده و احتراق ناقص انجام دهد ، اماسیلندرهای ابتدایی با کمبود سوخت رو به رو می شوند روش سوخت رسانی تزریقی این مشکل اساسی را حل کرده و باتزریق یکنواخت به سر سوپاپ ها توزیع سوخت را به طور یکسان انجام می دهد .

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله سوخت پاش الکترونیکی

برترین فایل مقاله سوخت پاش الکترونیکی - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=7214‎Cached28 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مقاله سوخت پاش الکترونیکی وارد شده ... مقاله در مورد سوخت پاش الکترونیکی در word - دانلود رایگان مقاله و پایان ... www.pdf-docx.ir/مقاله-در-مورد-سوخت-پاش-الکترونیکی/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... مقاله در مورد سوخت پاش الکترونیکی در word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است. فایل ورد ... مقاله سوخت پاش الکترونیکی shopirani.ir/product/38020/مقاله-سوخت-پاش-الکترونیکی‎Cachedتحقیق سوخت پاش الکترونیکی در اواخر 1950 شرکت کرایسلر تعدادی خودروی انژکتوری با سیستم الکترونیکی تولیدکرد و این طرح را « بندیکس الکتروژکتور » نامید ... مقاله در مورد سوخت پاش الکترونیکی - دانلود مقاله mag-iran.com/مقاله-در-مورد-سوخت-پاش-الکترونیکی.htm سوخت پاش الکترونیکی. تاریخچه سوخت پاش الکترونیکی در اواخر ۱۹۵۰ شرکت کرایسلر تعدادی خودروی انژکتوری با سیستم الکترونیکی تولیدکرد و این طرح را ... کاملترین فایل مقاله سوخت پاش الکترونیکی 3fy0h1.barfindl.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله سوخت پاش الکترونیکی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله سوخت پاش الکترونیکی}را ... دانلود مقاله سوخت پاش الکترونیکی – خرید آنلاین و دریافت | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/6712‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله سوخت پاش الکترونیکی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ... خرید آنلاین مقاله سوخت پاش الکترونیکی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4943.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... خرید آنلاین مقاله سوخت پاش الکترونیکی. شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد نام محصول دانلودی: مقاله سوخت پاش ... برترین پکیج مقاله سوخت پاش الکترونیکی - دانلود فایل simorghflye.ruzfa.ir/post/1373‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله سوخت پاش الکترونیکی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ... برترین فایل مقاله سوخت پاش الکترونیکی – حریر دانلود harirdlc.ir/article/33227‎Cached30 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد به صفحه دانلود فایل(مقاله سوخت پاش الکترونیکی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب ... فروش فایل مقاله سوخت پاش الکترونیکی 7qy92f.prodownload.site/‎Cachedهموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله سوخت پاش الکترونیکی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله سوخت پاش الکترونیکی ببرید مقاله سوخت پاش الکترونیکی ...