خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش

تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش

بخشهایی از متن:

قابلیت های جسمانی در تربیت بدنی

یکی از شاخه های مهم در تربیت بدنی طریقه اندازه گیری قابلیت ها ی جسمانی می باشد که بر اساس نتایج حاصله از این اندازه گیری ها توانایی های افراد مشخص می شود . قابلیت جسمانی زیربنای هر رشته ورزشی است که تحت عنوان مواد قابل اندازه گیری مطرح می گردند که ضمن ارائه تعاریف مربوط به قابلیت های جسمانی آزمون های استانداردی برای سنجش هر یک شرح داده خواهد شد .

قدرت عضلانی :

قدرت عضلانی عبارت است از حداکثر نیرویی که یک عضله با گروهی از عضلات برای مقابله با یک مقاومت مشخص ،فقط برای یک مرتبه می تواند ایجاد کند . واحد اندازه گیری آن کیلوگرم است . قدرت عضلانی در ایجاد سلامتی عمومی و اجرای مهارت های ورزشی نقش دارد .

انواع قدرت عضلانی

قدرت عضلانی به سه دسته تقسیم می شود:

الف قدرت عضلانی ایستا :

عبارت است از حداکثر نیرویی که به یک جسم ثابت بتوان آورد .به عبارت دیگر مفصل تغییر شکل نمی دهد و وزنه جابجا نمی شود . بعضا"به عنوان قدرت ساکن از آن نام می برند ....

...

انعطاف پذیری :

تعریف :انعطاف پذیری عبارات است از ایجاد وسعت دامنه حرکتی بیشتر مفصل از طریق کشیدن عضلات که با سلامتی مفصل و ساختمان آن ،انعطاف پذیری و بافتهای نرم و رباطهاوزردپی ها در ارتباط است و همانند قدرت و استقامت از جمله عوامل مهم عملکردهای عضلانی محسوب می شود.وبصورت خلاصه حداکثردامنه حرکتی مفاصل حول محور خود را انعطاف پذیری و یا انعطاف بدنی گویند.

انعطاف پذیری بردونوع است :

الف- انعطاف پذیری موضعی و یاساکن –عبارتنداز توانایی کشیدن عضلات بدن در جهات مختلف در حال سکون .

ب-انعطاف پذیری پویایاحرکتی –توانایی کشش یا کشیدن عضلات بدن در دفعات زیاد و باتکرار های متعدد.

روش اندازه گیری :

آزمون هایی که برای سنجش انعطاف پذیری عضلات به کار می روند عبارتنداز :

انعطاف پذیری عضلات پشت پا – فرد روی زمین می نشیند درحالی که پاهای خود را به جلو دراز کرده کمر رابه جلو می برددراین حالت زانوها نباید خم شوند و باقراردادن یک خط کش در جلوی فرد می توان با توجه به محل قرار گرفتن نوک انگشتان رکورد وی را یادداشت نمود.

همین حرکت را درحالت ایستاده روی نیمکت و خم شدن به جلو با زانوهای صاف نیز می توان انجام داد که به دلیل وارد آوردن فشار به مهره های کمری انجام آن توصیه نمی شود.

انعطاف پذیری دست ها:

فاصله بین دو دست وقتی که فرد در حالت نشسته دست ها را از پشت به هم نزدیک می کند ،در این حالت آرنج ها باید صاف نگه داشته شوند . فاصله بین نوک انگشتان دو دست به عنوان رکورد وی محسوب می شود .

مسافتی را که فرد بتواند به حالت درازکش دست ها را از زمین بلند کند در این حالت دست ها باید کاملا"کشیده باشند .

محدودکننده های ساختی انعطاف پذیری :

محدود کننده های ساختی انعطاف پذیری عبارتنداز :1-استخوان ،2- عضله ،3- غضروف...

..



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش

تحقیق - تغذیه و ورزش gilane-ma1.blogfa.com/post-1484.aspx‎Cached Similarتحقیق - تغذیه و ورزش - تحقیق. ... چنانچه در ورزشهای با فشار و مدت طولانی شزکت می کنید تحقیقات نشان داده اند که استفاده از عسل یا نوشیدنی های ورزشی 45-30 دقیقه ... ارتباط تنگاتنگ ورزش و تغذیه سالم - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/16078_ارتباط-تنگاتنگ-ورزش-و-تغذیه-سالم.html/‎Cached Similar19 فوریه 2014 ... در این مطلب اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با فاکتور های مهم یک تغذیه ی خوب ... تحقیقات نشان داده که در هنگام ورزش با شدت هفتاد تا هفتاد و پنج درصد ... مقاله کاملی در رابطه با تغذیه و ورزش - کانون توحید (مسجد امیر المومنین ... httpkanontowhidpa.parsiblog.com/Posts/768‎Cached Similarمقاله کاملی در رابطه با تغذیه و ورزش. مواد انرژی زا و غیر انرژی زا. مواد غذایی مصرفی به دو نوع انرژی زا و غیر انرژی زا تقسیم می شوند: - گروه انرژی زا از طریق تغییر فرم ... دانلود تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش -کامل و جامع | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=3657‎Cached8 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش ... دانلود (تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/11489‎Cached31 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از تحقیق ... فقط مقاله - اهمیت تغذیه در ورزش m2t.blogfa.com/post-33.aspx‎Cached Similarفقط مقاله - اهمیت تغذیه در ورزش - تو خشنود باشی و ما رستگار. ... یک دختر نوجوان با جثه متوسط که دارای فعالیت متوسط و هنوز در حال رشد است به حدود 2200 کالری در روز نیاز دارد ، حال آنکه یک دختر 15ساله با .... چگونه ارتباط اجتماعی خوب داشته باشیم ؟ تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش novinrsame.aslblog.ir/post/2665‎Cachedشعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - تحقیق ... نقش تغذیه در انجام ورزش ها - تحقیق و مقاله www.bo2tahghigh.loxblog.com/.../نقش%20تغذیه%20در%20انجام%20ورزش%20ها.htm‎Cachedبرای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تحقیق و مقاله و آدرس bo2tahghigh.LXB.ir .... ارتباط تغذیه با ورزش از پیش از عصر طلائى یونان شناخته شده بوده است. توجه به ... مقاله نقش تغذیه در ورزش - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز sjy13.rozblog.com/post/3/مقاله-نقش-تغذیه-در-ورزش.html‎Cached10 ساعت قبل ... نقش تغذیه در انجام ورزش ها - تحقیق برای دانش آموزانشاید فقط یک ورزشکار ... ورزش و زندگی - مقاله کاملی در رابطه با تغذیه و ورزش . ..... بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد زنان در خصوص تغذیه و ورزش و ارتباط آن با عوامل خطر بیماری‌های . دانلود تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش – خرید آنلاین و دریافت – حریر ... harirdlc.ir/article/31981‎Cached29 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تحقیق تغذیه و ارتباط آن با ورزش وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات ...