خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما

طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما

امروزه مردم جهان در فکر این هستند که چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی کند . در نتیجه به فکر ساخت وسایلی کردند که در این زمینه کاربرد داشتند. که یکی از این وسایل دما سنج کنترلی است.

که این دستگاه بیشتر در سیستم های سرمازا وگرما زا استفاده می شود .که روش کار این دستگاه این چنین است . اگر ما در فصلی باشیم که هوا گرم باشد این دستگاه را طوری تنظیم می کنیم که سیستم سرمازا ما دمایی که ما در دستگاه مشخص کردیم ( به فرض مثال اگر دما 30 درجه سانتی گراد در دما سنج کنترلی تنظیم کرده باشیم و دما محیط به همان اندازه باشد) سیستم سرمازا ما روشن میشود و دمایی علاوه براین در دستگاه تعریف کردیم که اگر دما محیط کاهش پیدا کرد (به فرض مثال اگر دما 20 درجه سانتی گراد در دما سنج کنترلی تنظیم کرده باشیم و دما محیط به همان اندازه باشد) سیستم سرمازا ما خاموش میشود.

پس همین طور که گفته شده است ما علاوه بر این که دما محیط راکاهش می دهیم در مصرف انرژی صرفه جویی می کنیم.

امروزه کشورهای پیشرفته از این دستگاه دراماکن های عمومی وسالن ها و... استفاده می کنند.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول

آشنایی با مدار

مشخصات مدار

شرح کار مدار

فصل دوم

تشریح مدار

شماتیک

پشت فیبر

قطعات مورد نیاز

برنامه نرم افزاری

نتیجه گیری

ضمایم

منابع



خرید فایل



لینک منبع :طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما

طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما - مقاله ترجمه شده و تحقیق arzanfile.fileina.com/product-30055-Design-and-construction-of-a-circuit-for-controlli.aspx‎Cachedکنترل دما دانلود پروژه طراحی مدار کنترل دما دانلود پروژه ساخت مداری جهت کنترل دما طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما دانلود پروژه مهندسی الکترونیک دانلود پروژه ... طراحی-و-ساخت-مداری-جهت-کنترل-دما - صفحه اصلی - فایل ناب irandaneshjoo.filenab.com/tag-طراحی-و-ساخت-مداری-جهت-کنترل-دما.aspx‎Cachedامروزه مردم جهان در فکر این هستند که چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی کند در نتیجه به فکر ساخت وسایلی کردند که در این زمینه کاربرد داشتند که یکی از این وسایل ... طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما 5b0ecw.prodownload.site/‎Cachedشعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد دوست گرامی سلام. برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما || روی ... دانلود (طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4911.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما)شما را در رسیدن ... طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10359‎Cached30 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما)شما را در رسیدن ... دانلود طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما – خرید آنلاین و دریافت - دانلودکده www.odanlod.site/دانلود-طراحی-و-ساخت-مداری-جهت-کنترل-دما/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما ... دانلود (طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/160‎Cached23 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ... طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/05/02/post-6270/ 23 جولای 2016 ... طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما. مقدمهامروزه مردم جهان در فکر این هستند که چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی کند . در نتیجه به فکر ساخت وسایلی ... دانلود مقاله طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما - قیمت 2,700 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../14878044-دانلود-مقاله-طراحی-و-ساخت-مداری-جهت-کنترل-دما‎Cachedدانلود مقاله طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما محدوده قیمت از 2700 تومان از فروشگاه فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس. طراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما design-and-construction-of-the-orbital.s04.ir/articles/11428‎Cachedطراحی و ساخت مداری جهت کنترل دما. نوشته شده در 2016-04-23 توسط علی. دسته: برق، الکترونیک، مخابرات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 5523 کیلوبایت. تعداد صفحات ...