خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق شکاف دیجیتالی

تحقیق شکاف دیجیتالی

فهرست مطالب:

چکیده

تجزیه وتحلیل شکاف دیجیتالی

شکاف دیجیتالی در دستور کار و سند تعهد WSIS نشست تونس 2005

ایران و مقیاس آمادگی الکترونیک

ارزیابی وضعیت ایران در چارچوب سه گزارش مذکور

راهکارهای کاهش شکاف دیجیتالی

نتیجه گیری

منابع

////////////////////////////////////////

بخشهایی از متن:

چکیده
این مقاله سعی دارد با نگاهی به بحث «شکاف دیجیتالی» به تجزیه و تحلیل وضعیت آن در جهان پرداخته و با تأکید بر روی نمونه ایران، اهمیت آن را روشن نماید. اشاراتی به اهمیت بحث «شکاف دیجیتالی» در اسناد و گزارش های معتبر بین المللی از جمله: سند تعهد تونس، اعلامیه هزاره و بررسی موقعیت کنونی ایران طبق شاخص‌های مختلف جهانی از جمله:دی اِی آی ، آمادگی الکترونیک و دی او آی از جمله اهداف دیگر این نوشتار است. در پایان راه‌حل های پیشنهادی جهت کاهش این شکاف با اشاره به فعالیّت برخی دولت های در حال توسعه مورد اشاره قرار خواهند گرفت.
واژگان کلیدی: شکاف دیجیتالی، شکاف دیجیتالی در ایران، پروژه آی سی تی روستائی، شاخص دسترسی دیجیتالی دی اِی آی، آمادگی الکترونیک و شاخص فرصت های دیجیتالی DOI
تجزیه و تحلیل "شکاف دیجیتالی"
در نظریه اشاعه راجرز، طبقه کم‌سواد (کارگر) آخرین گروهی است که به نوآوری‌ها متمایل می‌شود. این گروه آخرین گروهی است که دستگاه ضبط ویدئویی را خریداری می‌کند، از کامپیوتر استفاده می‌کند و ... .
...


شکاف دیجیتالی در دستور کار و سند تعهد WSIS نشست تونس 2005
وقتی سران کشورهای جهان در پانزدهم نوامبر 2005 در تونس گرد هم آمدند تا میزان عملی شدن تعهدات ژنو را به یکدیگر گزارش نمایند، توجه به مبحث «شکاف دیجیتالی» از جمله مواردی بود که بارها و بارها مورد اشاره قرار گرفت. بندهائی از این پیش‌نویس که به این بحث توجه مستقیم کرده‌اند مورد اشاره قرار می‌گیرند:
بند هفتم ـ ما وجود شکاف دیجیتالی و چالشهائی را که این گزارش برای بسیاری از کشورها مشخص و معین نموده ، شناسائی کردیم. آنها برای انتخاب میان بسیاری از اهداف و موضوع های رقابت در طرح و برنامه توسعه و در تقاضا برای تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری توسعه از قدرت و نیروی بالایی برخوردارند، در حالیکه دارای محدودیت های منابع نیز هستند. بند هشتم ـ ما محدوده مشکلات را در کاهش شکاف دیجیتالی که نیاز به سرمایه‌گذاری پایدار و کافی (مناسب) در خدمات و زیرساخت آی سی تی و ایجاد ظرفیت و انتقال فناوری در سال های در پیش رو دارند، شناسایی نمودیم.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق شکاف دیجیتالی

شکاف دیجیتالی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شکاف_دیجیتالی‎Cached Similarشکاف دیجیتال اصطلاحی است در اشاره به فاصله بین مردمانی که به فناوری دیجیتال و فناوری اطلاعات دسترسی موثری دارند با مردمانی که دسترسی بسیار محدودی به این ... مقاله شکاف دیجیتالی - بانک مقالات فارسی papersky.ir/download/10810/مقاله-شکاف-دیجیتالی/‎Cachedدانلود مقاله شکاف دیجیتالی مقاله در مورد شکاف دیجیتالی تحقیق پروژه تحقیق در مورد شکاف دیجیتالی تعریف شکاف دیجیتالی شاخص های شکاف دیجیتالی شکاف ... [PDF] ﮐﻨﮕﺮه ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺷﮑﺎف دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ ﺑﯿﻦ ﮐﺸﻮرﻫﺎی ا ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/757327 ﺷﮑﺎف دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﺟﻐﺮاﻓﯿـﺎﯾﯽ، ﺷـﮑﺎف دﯾﺠﯿﺘـﺎﻟﯽ، ﺗﻮﺳـﻌﮥ اﻃﻼﻋـﺎﺗﯽ، ﻓﻨـﺎوری اﻃﻼﻋـﺎت، ﮐـﺸﻮرﻫﺎی. اﺳﻼﻣﯽ ..... در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿـﻖ ﺑـﺮای ﺳـﻨﺠﺶ ﺷـﮑﺎف دﯾﺠﯿﺘـﺎﻟﯽ ﺟﻐﺮاﻓﯿـﺎﯾﯽ ﺑـﯿﻦ ﮐـﺸﻮرﻫﺎی اﺳـﻼﻣﯽ از دو ﺷـﺎﺧﺺ آﻣـﺎدﮔﯽ. پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی showfile.sidonline.ir/product-17239-RAVAN.aspx‎Cachedپیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی. توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA ... مفاهیم: شکاف دیجیتال چیست؟ - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/13403‎Cached Similar15 ژانویه 2007 ... از این واقعیت تحت عنوان " شکاف دیجیتالی"Digital Divide یاد می شود. این اصطلاح طی ده سال ..... مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه‌ای روزنامه همشهری. شکاف دیجیتالی؛ چالشی در برابر کشورهای در حال توسعه - راسخون https://rasekhoon.net/Article/Print-25331.aspx‎Cached Similarبه نظر می رسد، پیش از اینکه شکاف دیجیتالی بین کشورهای غنی و فقیر در استفاده ... بخش پنجم نیز مشکلات، نتیجه گیری و پیشنهادهای تحقیق حاضر را تشکیل می دهد. SID.ir | علل شکاف دیجیتالی و درآمدی: مطالعه موردی کشورهای منتخب fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=163944‎Cachedهدف اصلی این مقاله، بررسی رابطه علیت شکاف دیجیتالی و شکاف درآمدی بین کشورها می ‌باشد. به عبارت دیگر، آیا شکاف دیجیتالی (نابرابری در دسترسی و استفاده از ... توسعه پایدار و جغرافیا - شکاف دیجیتالی(مقاله مرتبط با: نشست ... hr-vojdani.blogfa.com/post/76‎Cached Similarچکیده این مقاله سعی دارد با نگاهی به بحث «شکاف دیجیتالی» به تجزیه و تحلیل وضعیت آن در جهان پرداخته و با تأکید بر روی نمونه ایران، اهمیت آن را روشن نماید. دانلود تحقیق شکاف دیجیتالی - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/1395/07/11/.../دانلود-تحقیق-شکاف-دیجیتالی‎Cached2 ا کتبر 2016 ... تحقیق شکاف دیجیتالی. فهرست مطالب: چکیده. تجزیه وتحلیل شکاف دیجیتالی. شکاف دیجیتالی در دستور کار و سند تعهد WSIS نشست تونس 2005. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع شکاف دیجیتالی - FileBuy filebuy.blogsky.com/1395/08/25/post-3357/‎Cachedمبانی نظریپیشینه تحقیقشکاف دیجیتالی. برچسب‌ها: مبانی نظری، پیشینه تحقیق، شکاف دیجیتالی. (0 لایک). سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 17:07 | توسط: حمید ...